Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
ik lak normaal ook zonder poespas maar heb dit nu toch even geprobeerd, ben benieuwd of het werkt.

Had gisteravond gelakt en vanochtend ergens tussen huis en werk al een chip opgelopen dus hoop dat het nu langer mee gaat
.
tip: tot vandaag aanbieding bij etos: 2 nagelproducten halen 1 betalen! Heb trind balsam en nail repair gekocht.
Hoi dames,

ik lees vaak mee en heb een collectie van wel 40 potjes nagellak..de duurdere merken opi essi en ook trind en rimmel..erg fijn kwastje..

Nou hier mijn probleem ik gebruik al die mooie kleurtjes niet omdat mijn nagels steeds splijten en niet echt groeien..

In de zomer ging het beter en was alles wel is lang maar nu..zal het aan de winter liggen?

na alle nagelhardes die er zijn geprobeerd te hebben(heb alles va Sally hanson, trind herome etc.. geprobeerd)

Dacht..ik dan maar een laagje acryl erover.. ik helemaal blij.. mooie lange nagels met witte randen.

Tot de volgende dag.. het acryl begon vanaf me nagelriemen af te brokkelen. Ik terug naar de nagelstudio.. misschien lag het aan de nagel olie.. dus nog een keer alles netjes erop gedaan en uitgehard en met mooie nagels liep ik de winkel uit.

Nou na 2 dagen hetzelfde.. zo raar(geen oli gebruikt).. Toen gisteren terug om gel te proberen.. zag er weer goed uit..

tot vandaag..:( pff.. er kwam lucht onder en het liet los.

De nagelstyliste vind dit zo raar..normaal zit het als een huis en kan je het niet los krijgen maar moet je het weg vijlen..

Net alle restjes er maar afgevijld..en nu net een laagje miracle cure van Sally hanson..

Hopen dat ze weer herstellen, ze zijn niet echt beschadigd door de acryl of gel..ze zijn net zo slap als ervoor misschien iets dunner..door het vijlen.. Heeft iemand nog tips..of een wonder middel??

En iemand ervaring met die pillen voor sterke nagels die je bvb bij de tuinen kan kopen..

groetjes
Volgens mij zijn nagelverharders juist niet goed. ik heb ook een paar keer die miracle cure gebruikt maar mijn nagels gingen er des te meer van splijten heb ik het idee.

Nu gebruik ik af en toe herome hydrating nail gel en verder hand&nagel creme. Dat gaat stukken beter.
Omdat nagellakfoto's zo mooi zijn...

Deze heb ik vandaag besteld:

CG It's Alive

CG Trendsetter

CG Peace on earth

Ik dacht eigenlijk dat ik ook glittering garland besteld had maar zie pas nu ik naar mn besteloverzicht kijk dat dat toch niet zo is... jammer.. misschien mail k ze nog even of die er toch bij kan...
Vivameid: Mijn nagels spleten ook altijd, maar sinds een maandje ongeveer gebruikt ik de Cuticle Balsam en Nail Balsam van Trind. Inmiddels ook de Nail Repair erbij trouwens. Sinds ik dit gebruik, heb ik geen een gespleten nagel meer gehad!
Wion, It's alive heb ik ook en die is echt prachtig! Binnenkort maar weer eens lakken
Wion, de Miepmiep is die roze of rood? Ik wil die nl ook gaan kopen. Ik heb nog steeds gelnagels maar daar is overheen te lakken.
Ik heb m nog niet geprobeerd maar in het flesje ziet het er behoorlijk roze uit.

Mijn nieuwe lakjes zijn vandaag aangekomen! Ik wil eigenlijk wel graag It's Alive gaan proberen om te zien of die inderdaad zo prachtig is ;)

Maar heb net vanochtend hip queenst wear blue jeans van catrice gelakt met daar over golden rose scale effect, ook zonde om er al weer af te halen. Dus het is wachten op een chip! Hmm.. misschien zo dan maar afwassen
Dank je dan weet ik dat ik die niet moet kopen.

Deze echter ziet er goed uit:

Ziet er mooi uit inderdaad. Blauw staat mij helaas niet zo.

Heb nu toch maar It's alive gelakt en inderdaad, prachtig! Ik blijf er maar naar kijken .

Weet alleen nog niet zeker of ik m geschikt vind voor werk maar goed, tussen nu en maandag zit ook nog een badkamer om schoon te maken dus ik kijk eerst wel hoe dat houdt.

Ik heb ook een nieuwe base en top coat, china glaze strong adhesion en Inm out the door.. Die revlon bleef namelijk chippen en toen ik toch een nieuwe top coat ging bestellen kon ik natuurlijk ook maar beter een andere base coat proberen, misschien dat het eigenlijk wel daar aan lag... Achja, zo blijf je bezig.
Super topic! Ik ben al jaren een nagellak junkie en ben gelukkig gezegend met sterke nagels die snel groeien. Ik probeer mijn nagellakcollectie enorm in de hand te houden maar het valt niet mee...

Gisteren heb ik Black Stars van Koh gekocht (zie geleende foto)

Een topcoat gebruik ik zelden omdat ik heb het gevoel heb dat mijn lak daardoor eerder chipt. Basecoat gebruik ik helemaal niet.
quote:steph schreef op 19 november 2011 @ 19:44:

Dank je dan weet ik dat ik die niet moet kopen.

Deze echter ziet er goed uit:

[afbeelding]

Mooi!! Die heb ik ook Moet hem binnenkort echt een keertje gaan dragen. Heb net zelf 3 geweldige lakjes gekocht voor een schijntje

China Glaze Material Girl

China Glaze Some Like It Haute

Essie Shine of the Times

Het is echt een prachtige flakie zoals je kunt zien hieronder.

Sisi, mooie koh lak! Vind je niet dat lak zonder topcoat heel langzaam droogt? Ik heb daar echt het geduld niet voor.
Sisisi, dat is wel een hele mooie lak zeg. Jammer dat dat niet bij mijn bleke huid past.

Flower, mooie kleuren zeg.

Is OPI alleen te koop via internet en sommige nagelstudio's?

Ik ga weer eens over mijn gelnagels heen lakken.
Nee, Sephora en de DA verkopen ze ook. Misschien nog wel meer winkels. Op de site van OPI kun je zoeken naar verkooppunten.
Mooie lakken!

Ik heb mijn kwastjes om secuur te kunnen afwerken na het lakken eindelijk binnen. Ik had ze allang besteld maar nooit gekregen. Had ze vergeten te betalen.

Mijn nieuwe lakken van CultNails en GlitterGal zijn ook binnen. Wel een superklein potje van Glittergal. Jammer! Stond wel op de site zag ik later, maar toch zal ik daar niet gauw weer bestellen. Van CultNails heb ik ook de topcoat besteld.

Maar moet eerst mijn nagels manicuren. Ze zien er niet echt uit de laatste tijd... Het groeien van de zijkanten lukt ook niet goed. Misschien doordat ik ze daar jaren vijlde?

Zal weer een foto maken als het gelukt is. En ook één van mijn collectie.
@vivameid27: er zijn geen suplementen die je nagels sterker maken, sneller doen groeien etc. Tenminste, ze zijn wel te koop, maar het is kul. Er is niets wat je kan eten of drinken waardoor het beter wordt als een wonder. Gezonde voeding is belangrijk voor alles, ook voor je nagels. Meer kun je qua voeding niet doen. Gewoon heel gezond leven. Niet teveel in water en schoonmaakmiddelen. Soms is het ook gewoon erfelijk bepaald, heeft je hormoonhuishouding er invloed op etc. Je kunt wel nagelriemolie gebruiken en dat ook over je nagels uitsmeren. Zo hou je de nagelriemen soepel (inscheuren: au!) en de nagels krijgen weer wat meer olie. Hou ze een tijdje kort, niet knippen maar vijlen in een richting.

Raar hoor dat je ineens zo'n last hebt, is er iets veranderd aan je levensstijl of lichaam?

Ik draag vandaag een soort oudroze kleur en ik vind het erg mooi. Niet zo schreeuwerige kleur zoals ik de laatste tijd veel draag

Wion, jammer dat je geen foto had van die dag met die blue jeans en nog wat. Was erg benieuwd hoe dat eruit zag.
De Essence die ik vandaag twee heb gekocht, hoe stom, vind ik niet mooi. Na drie lagen niet geheel dekkend, de french manicuregel kwam er nog doorheen. Met topcoat was het wel beter. Volgende week toch naar de nagelstylist om de gelnagel weg te laten halen en een nieuwe erop te laten zetten. Kan zij lakken.

Flowerbombje, bedankt voor de info.
Opi wordt bij ons verkocht in de plaatselijke parfumerie. Ik zou wel een zaak in de buurt willen hebben die China Glaze verkoopt.

Ik heb voor het eerst twee Essence lakjes gekocht. Ben benieuwd of ze bevallen. Mijn nagels zitten helaas nog strak in de Koh lak. Ik ga ze op z'n vroegst donderdag lakken.

Ik ben niet zo van de glitters, maar die groen/blauwe vind ik mooi en die donkerblauwe ook!
CultNails lakt niet fijn; 't droogt op terwijl je het aanbrengt, dat is mij een beetje té snel!

Ik had de kleur Cruisin' Nude opgedaan, maar wat vind ik dat lelijk!

Heb nu 1 laag GlitterGal Suede gedaan. Lakt lekker. Dekt redelijk - ik denk dat ik genoeg heb aan 2 lagen.
2e Laagje en Wicked Fast van Cult Nails zitten er nu ook op. Gelukt. Kwastje met aceton werkte prima!

Foto volgt nog, batterij van phone is bewusteloos.

Hmm, de kleur van de foto komt niet echt overeen met de werkelijkheid. Het lijkt nu grijzig maar dat is het niet. Het is caramel- of taupekleurig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven