Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Dan hoef je ook niet elke dag te lakken, niks voor mij iig!

Het verschilt ook net per lakje en inderdaad, op de een of andere manier blijft lakje 1 bij de een goed zitten en 2 niet, terwijl het bij iemand anders juist precies andersom is..
Ik heb 1 hele goedkope van de markt, en die blijft soms wel langer dan een dag zitten. Maar ik denk dat die base en top coat inderdaad ook wel uit kunnen maken. Ik heb een doorzichte lak met een soort van goudsnippers, en als ik die over een kleurtje doe blijft het idd vaak ook wat langer mooi.
Even inbreken in jullie topic :-) ben zelf nagellak-addict en lees jullie regelmatig maar de tijd ontbreekt om fanatiek mee te doen.

Ik zag wat vragen over het lakken van je nagels. Voor het mooi lakken van je nagels, heb ik zelf veel opgestoken van dit filmpje op you tube: http://youtu.be/gdrqCvxcaGk , misschien hebben jullie er ook wat aan.
Het is de Rimmel 5 in 1 nail treat (gelijk een base én topcoat) geworden! Ben benieuwd, het ziet er na een halve dag in ieder geval nog erg mooi uit
quote:Macy2 schreef op 07 januari 2012 @ 14:35:

Even inbreken in jullie topic :-) ben zelf nagellak-addict en lees jullie regelmatig maar de tijd ontbreekt om fanatiek mee te doen.

Ik zag wat vragen over het lakken van je nagels. Voor het mooi lakken van je nagels, heb ik zelf veel opgestoken van dit filmpje op you tube: http://youtu.be/gdrqCvxcaGk , misschien hebben jullie er ook wat aan.Thanks,duidelijk filmpje.
Ik begreep dat en een collectie justin bieber lakjes uitkomt van O.P.I online via douglas?

Is dat ook wat voor grote meisjes of tot 16 jaar?

Half februari komt er nog een nieuwe collectie van O.P.I uit maar ik weet niet meer hoe die heet,wie wel?
Angel, de Bieber collectie is van Nicole by OPI. Volgens mij is Nicole by OPI in Nederland niet in de winkels verkrijgbaar maar inderdaad per 1 februari wel via Douglas online. Ik hou er zelf niet van om lakjes te kopen die ik niet eerst een keer gezien heb, in het echt.

Half februari komt de Holland collectie van OPI uit. Nu is al de Nicky Minaj collectie uit, ik heb zojuist toch Save Me gekocht Dit weekend ga ik hem over Meep Meep Meep heen lakken

Dit is Save Me:

Dit is trouwens de Bieber collectie:

Hoi hoi net me nagels gedaan wat vinden jullie ervan?
Ik vind het paarse glitter lakje van de Bieber collectie nog wel leuk, maar wil gewoon echt niks van Justin Bieber... :S

Van de Holland collectie wil ik er wel een stuk of 5, haha.
workit: ik gebruik een etos basecoat, 2 lagen lak en altijd topcoat van seche vite. Ik hou het vaak rond de 4 dagen goed, alhoewel ik na 3 dagen wel weer wat anders wil. In extreme gevallen 6 dagen gered.

Labello, ik vind het zeker creatief zeg! Ik zou dat echt niet kunnen, mooi lakken is al een uitdaging Vertel eens hoe je het hebt gedaan?
quote:Arwyn schreef op 12 januari 2012 @ 21:40:

Ik vind het paarse glitter lakje van de Bieber collectie nog wel leuk, maar wil gewoon echt niks van Justin Bieber... :S

Van de Holland collectie wil ik er wel een stuk of 5, haha. Hebbertje............
quote:Naomii schreef op 12 januari 2012 @ 20:06:

Angel, de Bieber collectie is van Nicole by OPI. Volgens mij is Nicole by OPI in Nederland niet in de winkels verkrijgbaar maar inderdaad per 1 februari wel via Douglas online. Ik hou er zelf niet van om lakjes te kopen die ik niet eerst een keer gezien heb, in het echt.

Half februari komt de Holland collectie van OPI uit. Nu is al de Nicky Minaj collectie uit, ik heb zojuist toch Save Me gekocht

Naomii,zeg mij niks dat verhaal over die Nicole by O.P.I

Ik dacht dat O.P.I O.PI was, maar dat is dus niet zo?

Ik hou er ook niet van om lakjes via internet te kopen zonder ze eerst in het echie te kunnen zien.

Die holland collectie is gaaf!

Ik krijg via mijn twitter update's van O.P.I

Wat is dan de Nicky Minaj collectie?

Ik ben echt groen op dit gebied

Greep uit mijn nagellak verleden haha, heb zo'n 30 kleuren denk ik. Allemaal Catrice van de Kruidvat, werkt bij mij heel goed, blijft zeker 2 dagen goed zitten...makkelijk op te brengen en goedkoop. Oh ja en constant nieuwe tinten!
Leuk fotoalbum fiftiesdarling
quote:angel1971 schreef op 14 januari 2012 @ 20:22:

[...]

Hebbertje............Ik zeg niet dat ik ze ook daadwerkelijk ga kopen hè :p
quote:angel1971 schreef op 14 januari 2012 @ 20:27:

[...]

Naomii,zeg mij niks dat verhaal over die Nicole by O.P.I

Ik dacht dat O.P.I O.PI was, maar dat is dus niet zo?

Ik hou er ook niet van om lakjes via internet te kopen zonder ze eerst in het echie te kunnen zien.

Die holland collectie is gaaf!

Ik krijg via mijn twitter update's van O.P.I

Wat is dan de Nicky Minaj collectie?

Ik ben echt groen op dit gebied

Ik krijg ook Twitter updates van OPI

Nicole by OPI komt uit de OPI 'fabriek' maar is een ander merk, ander potje, andere prijs, andere website en andere verkooppunten. Verder heb ik me niet in Nicole verdiept omdat ik het nog nooit in een winkel ben tegen gekomen.

De Nicki Minaj collectie is gewoon weer een van de tijdelijke collecties van OPI. OPI heeft elk jaar een voor- en najaarscollectie en daarnaast nog een aantal kleinere collecties per jaar, vaak gebaseerd op een artiest of op een film. Zo heb je vorig jaar de Katy Perry en de Pirates of the Caribbean collectie gehad. Touring America was de vorige najaarscollectie en Holland wordt de aankomende voorjaarscollectie
De Absolute Nails lakjes van Douglas lijken trouwens nogal wisselend van kwaliteit te zijn. Fireworks (de goudkleurige) blijft lang zitten maar Glamourous (de groene) lag er na een dag al grotendeels af
Thanks voor de info Naomii

Ik wacht de Holland collectie af van O.P.I en sla dan mijn slag
Ik heb nu deze: cracker nailpolish.

Zag m toevallig bij de manicure erbij zitten, en hij is heel gaaf!! Ik heb zwart met goud er overheen.
Mijn pakket van de Elle is binnen! Leuk leuk leuk!

Isabella, dat zijn ook leuke lakjes! Waar heb je die op de kop getikt?
Nu pas Flowerbombje? Da's best laat nog.. Of had je hem ook later besteld?

Ik heb inmiddels Designer de Better al 6 dagen op en nog geen chip of tipwear te zien!
Oh, dat is lang zeg! Mooi lakje ook. Heb jij die dry-drops al geprobeerd? Ik ben heeel benieuwd.

Ja, vanochtend stond het voor de deur. Heb 8 december besteld dus het heeft inderdaad even geduurd.
[Rood met een zwart kraklak op mijn nagels, weer eens wat anders. Volgende keer toch maar weer 1 kleur. Maar moest het ook even geprobeerd hebben.
Hallo dames!

Ik heb niet heel de topic doorgelezen maar volgens mij ben ik wel degelijk aan het juiste adres!!!

Ik ben sinds kort dus helemaal fan van OPI en heb inmiddels al een beetje een collectie opgebouwd! JEEJ!

Vind de lakjes van OPI heel fijn lakken door het kwastje, de nagellak van hoge kwaliteit (goed dekkend, bladdert niet snel etc etc) en niet onbelangrijk:de kleurtjes mooi en de bijbehorende namen/collecties echt geniaal! Applaus voor de creative people bij OPI!

Mijn collectie heb ik kunnen uitbreiden door familie in Amerika en familie die naar Amerika ging (het is zoveel goedkoper in Amerika) en mede door een site die tot mijn grote verbazing niet in de OP staat!

http://www.mbeautylounge.com

Of de site is al genoemd in deel 1 van deze topic of wel in deze topic en is dit oud nieuws!

En zoniet!Have fun!!!! Er staan nog meer merken op, zoals China Glaze, Orly, Essie en Zoya!
Mijn nagels zijn al een paar dagen kort en lakloos. Ik lak mijn nagels nu zo'n 1,5 jaar (bijna continue in de lak) en sinds een half jaar splijten mijn nagels (bovenlaag laat los), hierdoor worden ze dunner en scheuren ze dus ook sneller en mijn lakjes bladderen sneller af. Best zonde want ik had altijd erg gezonde en sterke nagels.

Ik heb nagelverharders geprobeerd (Herome extra sterk en Sally Hansen Miracle Cure) maar die maken het probleem alleen maar erger. Ik heb ze weggegooid. Ik was al begonnen met cuticle oil (avoplex van OPI en Lemony Flutter van Lush) maar ben er nu ook Trind Nail Balsam bij gaan gebruiken. Ik lees hier goede verhalen over en probeer het nu zelf maar. Het trekt enorm snel in in mijn nagels, ruikt lekker en is makkelijk in gebruik. Je schijnt het zelfs onder je nagellak te kunnen gebruiken omdat het niet vet is. Ik ga proberen het eerst 2 weken dagelijks te gebruiken (2 weken lakloos ) en het daarna tussen 2 lakbeurten door gebruiken. Ik ben benieuwd of dit wel werkt. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven