Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
woensdag 4 januari 2012 om 18:59
woensdag 4 januari 2012 om 19:08
Aha Ik heb inderdaad een kaartje in de bus gekregen eventjes geleden maar dat heb ik niet erg goed gelezen! Ik weet dat mijn eerste nummer rond 14 januari komt. Weet jij trouwens nog hoe er betaald moest worden? Met een eenmalige machtiging toch?
Ai, dat is inderdaad veel geld blauwbloempje. Jammer dat de wisselkoers zo "slecht" is. Ze zijn het wel waard trouwens! Volgens mij heb ik die 1e blauwe ook en hij is echt prachtig!
Ai, dat is inderdaad veel geld blauwbloempje. Jammer dat de wisselkoers zo "slecht" is. Ze zijn het wel waard trouwens! Volgens mij heb ik die 1e blauwe ook en hij is echt prachtig!
woensdag 4 januari 2012 om 19:19
Muizig klein is hij niet, maar overdreven groot ook echt niet. Er zit 9 ml in. Volgens mij is hij in 2 of 3 laagjes dekken. Weet het zo uit mijn hoofd even niet. Heb ze al een tijdje niet gebruikt. Je kan er ook een laagje lichtblauw of wit onder doen en dan deze er overheen lakken. Dan heb je snellere dekking en hoef je minder van de dure nagellak te gebruiken. Over zwart/donkerblauw is het ook mooi trouwens.
woensdag 4 januari 2012 om 19:50
Flower: Ah, vandaar. Ik heb in december mijn eerste nummer al gekregen. Nu alleen niet vergeten hem weer op te zeggen, haha.
Bij mij werd het bedrag gewoon van mijn rekening af geschreven!
Blauwbloempje: Oei, dat is wel erg prijzig ja.. Daar koop ik dan denk ik toch liever 3 OPI Holland lakjes voor, haha.
Heb Warm and Fozzie ook nog steeds op m'n verlanglijstje staan..
Bij mij werd het bedrag gewoon van mijn rekening af geschreven!
Blauwbloempje: Oei, dat is wel erg prijzig ja.. Daar koop ik dan denk ik toch liever 3 OPI Holland lakjes voor, haha.
Heb Warm and Fozzie ook nog steeds op m'n verlanglijstje staan..
vrijdag 6 januari 2012 om 19:38
Na 3 dagen begint mijn Douglaslakje nu af te bladderen. Dat valt me eerlijk gezegd best mee, mijn nagellak blijft zelden langer dan 4 dagen goed en op dit moment zijn mijn nagels erg lang voor mijn doen en in een niet al te beste conditie (toplaag laat los). Hierdoor bladdert het dus nog sneller.
Ik ga het er zo maar eens afhalen en mijn nagels kort vijlen
Ik ga het er zo maar eens afhalen en mijn nagels kort vijlen
vrijdag 6 januari 2012 om 21:15
Ik doe echt duidelijk iets verkeerd, maar mijn nagellak ziet er vaak na een dag al niet meer mooi uit (aan de bovenkant). Ik heb verschillende merken, van OPI tot Hema, maar het lijkt niet uit te maken.
Ik lees hierboven dat het bij jullie 3-4 dagen mooi blijft, dus ik hoop dat jullie een tip kunnen geven
Over mijn nagels lakken doe ik max 5 minuten, en ik doe dan 1 laag op. Als ik het net gedaan heb, ziet het er mooi uit. Maar zou het misschien hier aan kunnen liggen? Dat ik meerdere lagen moet gebruiken? En gebruiken jullie ook een topcoat?
Ik lees hierboven dat het bij jullie 3-4 dagen mooi blijft, dus ik hoop dat jullie een tip kunnen geven
Over mijn nagels lakken doe ik max 5 minuten, en ik doe dan 1 laag op. Als ik het net gedaan heb, ziet het er mooi uit. Maar zou het misschien hier aan kunnen liggen? Dat ik meerdere lagen moet gebruiken? En gebruiken jullie ook een topcoat?
vrijdag 6 januari 2012 om 21:26
vrijdag 6 januari 2012 om 21:31
Thanks! Ok, nu ga ik echt iets doms vragen
Maar je doet dus altijd eerst een base coat, dan een kleur en dan nog een topcoat? Dan begrijp ik dat men nooit kan begrijpen dat ik in 5 minuten klaar ben haha!
Suggesties voor een goede base en top coat? Qua merk?
En die Chip Skip gebruik je dus als eerste?
Maar je doet dus altijd eerst een base coat, dan een kleur en dan nog een topcoat? Dan begrijp ik dat men nooit kan begrijpen dat ik in 5 minuten klaar ben haha!
Suggesties voor een goede base en top coat? Qua merk?
En die Chip Skip gebruik je dus als eerste?
vrijdag 6 januari 2012 om 21:36
Ik gebruik ook altijd base en topcoat en van de kleurlak meestal twee lagen, soms driee, afhankelijk van hoe dekkend het is.
Als basecoate heb ik china glaze strong adhesion en als top coat out the door van inm. Ik had eerst een catrice top coat die wel ok was maar niet snel genoeg droogde naar mijn zin. Toen heb ik revlon geprobeerd, supersnel droog maar chipte bij mij ook erg snel. Out the door bevalt prima.
Maar, bij mij is drie dagen ook wel echt lang hoor, maar ben dan ook een lomperik. En ik lak toch wel drie keer in de week dus het maakt me niet zoveel uit
Als basecoate heb ik china glaze strong adhesion en als top coat out the door van inm. Ik had eerst een catrice top coat die wel ok was maar niet snel genoeg droogde naar mijn zin. Toen heb ik revlon geprobeerd, supersnel droog maar chipte bij mij ook erg snel. Out the door bevalt prima.
Maar, bij mij is drie dagen ook wel echt lang hoor, maar ben dan ook een lomperik. En ik lak toch wel drie keer in de week dus het maakt me niet zoveel uit
vrijdag 6 januari 2012 om 21:37
Dan heb je trouwens ook wel kleurtjes die goed dekken!
1 laagje kan in 5 minuten, maar ik heb eigenlijk geen lakjes die in 1 laagje ook echt mooi zijn, of ik moet een super dikke laag gebruiken die na een uur nog niet droog is!
Wat zie je dan aan de bovenkant van je nagel? Deukjes midden op je nagel of chips aan het topje van je nagel zeg maar?
1 laagje kan in 5 minuten, maar ik heb eigenlijk geen lakjes die in 1 laagje ook echt mooi zijn, of ik moet een super dikke laag gebruiken die na een uur nog niet droog is!
Wat zie je dan aan de bovenkant van je nagel? Deukjes midden op je nagel of chips aan het topje van je nagel zeg maar?
vrijdag 6 januari 2012 om 21:40
vrijdag 6 januari 2012 om 21:42
Als het echt aan het randje van je nagel is, zijn het chips inderdaad.
Misschien dat het ook wel helpt om 2 dunne laagjes te doen in plaats van 1?
Bij mij verschilt het heel erg. Ik heb OPI's die na 1 dag chippen en lakjes van Essence die zo een paar dagen mooi blijven. Tegenwoordig gebruik ik wel een basecoat (nagelverharder van Trind), maar eigenlijk nooit topcoat en toch blijven sommige lakjes zo 5 dagen zitten..
Misschien dat het ook wel helpt om 2 dunne laagjes te doen in plaats van 1?
Bij mij verschilt het heel erg. Ik heb OPI's die na 1 dag chippen en lakjes van Essence die zo een paar dagen mooi blijven. Tegenwoordig gebruik ik wel een basecoat (nagelverharder van Trind), maar eigenlijk nooit topcoat en toch blijven sommige lakjes zo 5 dagen zitten..
vrijdag 6 januari 2012 om 21:50
vrijdag 6 januari 2012 om 21:52
Ik gebruik altijd een basecoat, 2 a 3 dunne laagjes lak en een sneldrogende topcoat. En soms begin ik inderdaad met de Chip Skip, dit is geen lak maar een vervliegende vloeistof die volgens mij vooral extra ontvet. Een soort primer dus
Ik gebruik OPI basecoat en topcoat maar volgens mij moet je gewoon wat uitproberen tot je een combi vindt die voor jou werkt. Blijkbaar doet nagellak het niet op iedereens nagels even goed. Bij mij blijft OPI goed zitten maar bladdert Catrice er bv. vrij snel af
Ik gebruik OPI basecoat en topcoat maar volgens mij moet je gewoon wat uitproberen tot je een combi vindt die voor jou werkt. Blijkbaar doet nagellak het niet op iedereens nagels even goed. Bij mij blijft OPI goed zitten maar bladdert Catrice er bv. vrij snel af
vrijdag 6 januari 2012 om 21:53