Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Gosh is nu sowieso 2 halen 1 betalen bij t Kruidvat
Eh ja maar deze is dus uit de collectie en ik wilde er geen 2, ik wilde alleen deze.
2 gespleten nagels, volgens mij heb ik de laatste tijd teveel gelakt. Ik mag nu '2 dagen luchten' en dan gaat er snel weer wat moois op voor de feestdagen Love nailpolish, ook al is het kennelijk niet zo goed voor je nagels.
Heeft er iemand ervaring met Douglas eigen merk nagellak? (Absolute Nails) Ik was net bij de Douglas en kwam dit lakje tegen:

Hij lijkt wel een beetje op Chanel Peridot maar ik heb niet zo veel geld over voor een lakje dus ik heb de Peridot weerstaan. Deze is maar 4,95 Euro dus die wil ik wel proberen. Vanavond ga ik hem lakken
Ik wist helemaal niet dat Douglas een eigenmerk nagellak heeft! Wat leuk!! Ben heel benieuwd hoe hij je bevalt. Kom je verslag doen?

Ik heb een paar dagen geleden Fly en Save me van OPI binnengekregen. Ook errugh mooi weer.

Ik wist het ook niet, het is de eerste keer dat ik ze zag. Ik heb nog even gegoogled en ze verkopen het blijkbaar pas sinds eind vorige maand. Ik kom zeker verslag doen en ben ook wel erg benieuwd of de lak een beetje blijft zitten. Vanwege het snel bladderen van andere merken kom ik tot nu toe elke keer weer bij OPI uit.

Mooie lakjes, Flowerbombje. Ik weet nog niet of ik de Nicki Minaj collectie ook ga plunderen. Ik heb ondertussen een schoenendoos vol aan lakjes dus ik heb de rem er op gezet. Even afwachten hoe lang ik dat vol hou Gelukkig heeft de kerstman me wel blij gemaakt met OPI Meep meep meep
Ik wist ook niet dat Douglas eigen merk lakjes heeft! Ziet er wel mooi uit zeg, zal er eens naar gaan kijken

Had zelf met o&n OPI Rainbow Coonection op over een gouden lakje. Expres geen dikke laag in de hoop dat het er niet zo moeilijk af te halen zou zijn, maar dat viel dus even tegen, haha.

Nu maar even lief voor m'n nageltjes met een dikke laag nail en cuticle balsam van Trind en iig vandaag maar eventjes niet lakken!
Ik heb een blog gevonden voor iemand die Chanel Peridot vergelijkt met Douglas Absolute Nails Fireworks. Voor de nieuwsgierigen zet ik hier de link neer, het is wel auf Deutsch
Arwyn, hoe is de Rainbow Connection? Vast mooi over een gouden lakje, je hebt zeker geen foto's gemaakt? Ik had zelf OPI Show it & Glow it op tijdens oud en nieuw
Dan vind ik die van Douglas eigenlijk wel net zo mooi! Net wat bruiner, ik ben niet zo'n fan van groen..

RC is echt mooi! Heb er zowaar een foto van gemaakt toen, haha, maar ik vind dat die de lak niet echt recht doet, in het echt was het veel mooier!

Hee wat leuk, je hebt er wel een foto van Ziet er feestelijk uit, Arwyn

Ik heb mijn Douglas lakje gelakt, volgens mij is deze wel wat minder groenig en duochrome dan de Peridot maar hij is zeker mooi! Hij lakt erg prettig, iets wat ik zelden mee maak bij goedkopere lakjes. De grote vierkante dop kan eraf, hieronder zit een ronde dop die goed in de hand ligt tijdens het lakken. Het kwastje is breed, vergelijkbaar met de kwastjes van OPI. De lak smeert makkelijk uit en dekt goed (in 1 laag). Ook droogt de lak redelijk snel, ik kon na de eerste laag direct verder met de tweede. Een nadeel is wel dat je de kwaststreken in de lak ziet maar ik heb begrepen dat de Peridot dat ook heeft. Gelukkig kan ik vrij netjes lakken

Mmh, misschien morgen maar even kijken bij de Douglas naar de andere kleurtjes

Dat minder kopen gaat nu al niet lukken! Ach, tijd voor een tweede schoenendoos!
Dat wist ik ook niet, van Douglas! Ook maar eens gaan kijken :D. Die fireworks is wel mooi zeg .

Mooie lakjes, flowerbombje! Vind vooral die blauwe mooi.

Ik heb vandaag een paar Zoya lakjes binnengekregen, yara, gemma en nidhi (groen met gouden glitter, groen met een beetje blauwig duochroom achtig effect, en rood met glitter).

En laatst in Belgie twee Essie lakjes gekocht, cocktail bling en dive bar, fijne lakjes maar wat een brede kwastjes! Ik kan er mijn ringvinger in 1 keer mee lakken, op zich niet vervelend, maar voor mijn pink zijn ze erg breed.

Moet alleen wel iets gaan verzinnen voor het opbergen van mn nagellak, het lag allemaal in een vak in een la maar dat past niet echt meer... oeps...
Ik heb net de nieuwe kleuren van O.P.I "holland" collectie gezien en die zijn mooi!!

Nog even wachten tot februari.

Ik ga zo O.P.I Diva of Geneva op doen.

*ik kan geen plaatjes plakken,sorry*
Naomii: Ach, als het allemaal nog in 1 schoenendoos past valt het best mee!

Ik heb inmiddels 2 redelijk grote dozen vol... :$
Angel: Jaa, die Holland lakjes wil ik ook! Zitten mooie kleurtjes tussen
quote:Arwyn schreef op 03 januari 2012 @ 20:53:

Angel: Jaa, die Holland lakjes wil ik ook! Zitten mooie kleurtjes tussen

Er zitten zeker mooie kleurtjes tussen ,daar ga ik er ongetwijfeld een paar van aanschaffen.

Hoe lang is nagellak eigenlijk houdbaar??
Ik heb ook al naar de Holland collectie gekeken op internet vandaag Ik wil in ieder geval Dutch Ya Just Love OPI en I Have A Herring Problem

Angel, Diva of Geneva is mooi! Ik heb er meerdere keren mee in mijn handen gestaan en hem nog steeds niet gekocht omdat ik al erg veel roodtinten heb. Komt vast nog wel een moment waarop ik me niet kan beheersen
Ik weet eigenlijk niet hoe lang nagellak houdbaar is. Ik heb wel net verdunner gekocht omdat mijn Show it & Glow it een beetje aan het indikken is
quote:Naomii schreef op 03 januari 2012 @ 21:36:

Ik weet eigenlijk niet hoe lang nagellak houdbaar is. Ik heb wel net verdunner gekocht omdat mijn Show it & Glow it een beetje aan het indikken is

Ik heb nog lak die minstens drie jaar oud is en die is nog goed.

Vanavond maar weer eens onze teennagels gelakt 10 x Caught On The Red Carpet en 10x The Devil Wears Red (Catrice) Niet duur, wel goed.
Ik heb INM topcoat gekocht ben benieuwd of mijn nagellak daadwerkelijk langer blijft zitten. Heb laatst een nagellak van OPI gekocht. Was niet echt onder de indruk. Zelfs mijn catrice lakjes vind ik fijner. Maar bovenstaande plaatjes zijn wel allemaal mooie kleurtjes hoor. Daar word je zo hebberig van!
Zo, net in de pauze nog een paar van die Douglas lakjes gaan halen. Deze zijn het geworden:

Precious

Glamorous

Sara
Nice hoe is de kwaliteit van de nagellak van de douglas?
Ik heb het er pas een dag opzitten dus ik kan daar nog weinig over zeggen. Het zit er nu nog perfect op, ik post nog wel een keer over de duurzaamheid als het er wat langer op zit. Als het minstens 3 dagen blijft zitten dan wordt dit merk zeker een blijvertje
Wat fijn dat ze zo goed bevallen Naomii!! Moet er toch binnenkort ook maar eens gaan kijken....

Arwyn, was jij degene die ook dat Elle abonnement had genomen met OPI pakket? Ik zit namelijk nog steeds te wachten tot het eindelijk aankomt. Een maand na dato. Heb jij het al binnen?

Ik heb net twee groene lakjes van Misa gekocht en een matte topcoat. Zal later even plaatjes plakken.
Oh die Elle actie is erg leuk! Vind alleen die purple passion echt spuuglelijk :X Maar het kost niks!

Heb gister 2 holo's besteld bij llarowe, toch maar wel :P

Deze:

En

Duur grapje :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven