Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
maandag 6 februari 2012 om 19:47
quote:Naomii schreef op 06 februari 2012 @ 11:44:
Ow Engel, ik zie net een tweet van OPI Nederland waarin staat dat de Holland collectie hier half februari in de winkels ligt. Even geduld nog dus .....
Hoe weet Flowerbombje dan wat de kleuren zijn van de holland collectie?
Die zou ik nu vast willen zien
Ow Engel, ik zie net een tweet van OPI Nederland waarin staat dat de Holland collectie hier half februari in de winkels ligt. Even geduld nog dus .....
Hoe weet Flowerbombje dan wat de kleuren zijn van de holland collectie?
Die zou ik nu vast willen zien
maandag 6 februari 2012 om 19:47
quote:Naomii schreef op 06 februari 2012 @ 10:24:
Volgens mij is 8 februari de datum voor Amerika en komt het hier een week later. Maar ik weet niet meer waar ik die info vandaan heb en of deze dus correct is. Toch maar even googlen zo.
Ik heb de druppels van OPI. Ik zag trouwens dat Essence ze ook heeft tegenwoordig, mocht je een voordelig alternatief willen testen En Essence is dat niet etos??
Volgens mij is 8 februari de datum voor Amerika en komt het hier een week later. Maar ik weet niet meer waar ik die info vandaan heb en of deze dus correct is. Toch maar even googlen zo.
Ik heb de druppels van OPI. Ik zag trouwens dat Essence ze ook heeft tegenwoordig, mocht je een voordelig alternatief willen testen En Essence is dat niet etos??
maandag 6 februari 2012 om 20:14
maandag 6 februari 2012 om 22:52
maandag 6 februari 2012 om 22:54
maandag 6 februari 2012 om 22:59
quote:brainyandchic schreef op 06 februari 2012 @ 22:17:
Hi allemaal, waarschijnlijk oud nieuws voor jullie, maar ik heb zojuist een blogpost geplaatst over de OPI Nicki Minaj-collectie
Leuke post, maar er zit een knoepert van een fout in. De laatste lak (glitter) is niet Metallic 4 live, maar Save Me. Opi heeft de verkeerde lak in het doosje gestopt. Check even hun facebook page. Daar kan je je aanmelden en krijg je de goede lak toegestuurd.
Metallic 4 life
Save me
Hi allemaal, waarschijnlijk oud nieuws voor jullie, maar ik heb zojuist een blogpost geplaatst over de OPI Nicki Minaj-collectie
Leuke post, maar er zit een knoepert van een fout in. De laatste lak (glitter) is niet Metallic 4 live, maar Save Me. Opi heeft de verkeerde lak in het doosje gestopt. Check even hun facebook page. Daar kan je je aanmelden en krijg je de goede lak toegestuurd.
Metallic 4 life
Save me
dinsdag 7 februari 2012 om 06:17
dinsdag 7 februari 2012 om 22:32
Hai ladies!
Ik moet dit met jullie delen gewoon!
Ik ben zo blij!
Ik heb mijn OPI bestelling ontvangen!JEEEEEJ!
Ik heb nu deze kleurtjes erbij:
- This is My Year
- Be a Dahlia Won't You?
- Grape, Set, Match
- I'm Not Really a Waitress
- Congeniality is My Middle Name
- An Affair in Red Square
En ik had al:
- Friar, Friar Pants on Fire!
- Princesses Rule!
- Up Front and Personal
- It's all Greek to Me
- Do You Think i'm Tex-y?
- Houston We Have a Purple
- A Rose at Dawn, Broke by Noon
- Dutch Tulips
- Ate Berries in the Canaries
- Chicago Champagne Toast
- Peru B-Ruby
- Berry Sweet (Nicole by Opi)
- My Sleighs in the Shop (Nicole by OPI)
- One Less Lonely Glitter (Nicole by OPI)
Persoonlijk ben ik geen fan van matte lakjes en heb ik zondag The Thrill of Brazil iemand cadeau gedaan, en ben voornemens om Dutch Tulips te ruilen met een vriendin die een kleurtje had die volgens haar niet mooi bij dr was, en ga ik Ate Berries in the Canaries op MP zetten....mocht iemand hier interesse hebben??
Waar kopen jullie je OPI lakjes vraag ik me af?
Mijn collectie lakjes komt op 1 na allemaal uit Amerika (helft van de prijs!) ik vind 13 euro écht wel duur voor een potje, ook al is het de beste lak ever!
Hoe zit het met die essence lakjes?Zijn ze kwalitatief een beetje te vergelijken met OPI?Of is het echt appels met peren vergelijken dan?
Verder wil ik jullie ook wijzen op een leuke win actie op de site van crystal clear, kan je een hele coole OPI treatment set winnen!SUCCES!!!!!
Ik moet dit met jullie delen gewoon!
Ik ben zo blij!
Ik heb mijn OPI bestelling ontvangen!JEEEEEJ!
Ik heb nu deze kleurtjes erbij:
- This is My Year
- Be a Dahlia Won't You?
- Grape, Set, Match
- I'm Not Really a Waitress
- Congeniality is My Middle Name
- An Affair in Red Square
En ik had al:
- Friar, Friar Pants on Fire!
- Princesses Rule!
- Up Front and Personal
- It's all Greek to Me
- Do You Think i'm Tex-y?
- Houston We Have a Purple
- A Rose at Dawn, Broke by Noon
- Dutch Tulips
- Ate Berries in the Canaries
- Chicago Champagne Toast
- Peru B-Ruby
- Berry Sweet (Nicole by Opi)
- My Sleighs in the Shop (Nicole by OPI)
- One Less Lonely Glitter (Nicole by OPI)
Persoonlijk ben ik geen fan van matte lakjes en heb ik zondag The Thrill of Brazil iemand cadeau gedaan, en ben voornemens om Dutch Tulips te ruilen met een vriendin die een kleurtje had die volgens haar niet mooi bij dr was, en ga ik Ate Berries in the Canaries op MP zetten....mocht iemand hier interesse hebben??
Waar kopen jullie je OPI lakjes vraag ik me af?
Mijn collectie lakjes komt op 1 na allemaal uit Amerika (helft van de prijs!) ik vind 13 euro écht wel duur voor een potje, ook al is het de beste lak ever!
Hoe zit het met die essence lakjes?Zijn ze kwalitatief een beetje te vergelijken met OPI?Of is het echt appels met peren vergelijken dan?
Verder wil ik jullie ook wijzen op een leuke win actie op de site van crystal clear, kan je een hele coole OPI treatment set winnen!SUCCES!!!!!
donderdag 9 februari 2012 om 10:28
OPI HOLLAND COLLECTION!
Dames, op de site die ik al eerder genoemd heb is de HOLLAND COLLECTION verkrijgbaar....voor maar $6.75 per stuk...!!!!!!
@anoniem04: zet deze site in je OP please!
www.mbeautylounge.com
Ik ben nog steeds helemaal in love met mn nieuwe kleurtjes..ik heb nu 'Be a Dahlia Wont You' op en ik vind deze zoooooo beautifullll!!!!!!!
Maar www.mbeautylounge.com dus, ze hebben er ook China Glaze, Essie, Orly en Zoya.... (en nee heb geen aandelen of wat dan ook maar wil jullie hier ook blij mee maken!)
Iemand nog interesse in 'Ate Berries in the Canaries'?
Dames, op de site die ik al eerder genoemd heb is de HOLLAND COLLECTION verkrijgbaar....voor maar $6.75 per stuk...!!!!!!
@anoniem04: zet deze site in je OP please!
www.mbeautylounge.com
Ik ben nog steeds helemaal in love met mn nieuwe kleurtjes..ik heb nu 'Be a Dahlia Wont You' op en ik vind deze zoooooo beautifullll!!!!!!!
Maar www.mbeautylounge.com dus, ze hebben er ook China Glaze, Essie, Orly en Zoya.... (en nee heb geen aandelen of wat dan ook maar wil jullie hier ook blij mee maken!)
Iemand nog interesse in 'Ate Berries in the Canaries'?
donderdag 9 februari 2012 om 12:18
Joh, loop eens niet zo te schreeuwen 14m12. Degene die dit topic gestart is, heeft haar nick laten anonimiseren zoals je kunt zien (er staan geen icoontjes meer onder haar avatar). Er kan dus niks meer aan de OP veranderd worden. Op ebay zijn ze trouwens voor dezelfde prijs te koop, vaak tegen lagere bezorgkosten.
donderdag 9 februari 2012 om 12:27
quote:flowerbombje schreef op 09 februari 2012 @ 12:18:
Joh, loop eens niet zo te schreeuwen 14m12. Degene die dit topic gestart is, heeft haar nick laten anonimiseren zoals je kunt zien (er staan geen icoontjes meer onder haar avatar). Er kan dus niks meer aan de OP veranderd worden. Op ebay zijn ze trouwens voor dezelfde prijs te koop, vaak tegen lagere bezorgkosten.
Zo hallo Flowerbombje...wat is jouw probleem?!
Ik ben alleen verheugd, en wil dat delen met jullie....er wordt immers door meerderen reikhalzend uitgekeken naar de OPI Holland Collection....pfffffff en sorry ben geen doorgewinterde forummer zodat ik weet dat men hun nick laat anonimiseren, wat men kan zien aan geen icoontjes onder avatar en zodoende niets in OP kunnen wijzigen......blablabla
Anyway..ben nog steeds verheugd en wilde dat delen...via e-bay kwam ik niet deze prijzen/kleuren tegen vandaar!
Zo hallo Flowerbombje...wat is jouw probleem?!
Ik ben alleen verheugd, en wil dat delen met jullie....er wordt immers door meerderen reikhalzend uitgekeken naar de OPI Holland Collection....pfffffff en sorry ben geen doorgewinterde forummer zodat ik weet dat men hun nick laat anonimiseren, wat men kan zien aan geen icoontjes onder avatar en zodoende niets in OP kunnen wijzigen......blablabla
Anyway..ben nog steeds verheugd en wilde dat delen...via e-bay kwam ik niet deze prijzen/kleuren tegen vandaar!
donderdag 9 februari 2012 om 12:31
donderdag 9 februari 2012 om 12:34
quote:Emma95 schreef op 09 februari 2012 @ 12:31:
14m12, ik ben wel blij met je linkje hoor. Op ebay leveren ze vaak niet naar Nederland helaas. Hier zijn de Opi lakjes ruim twee keer zo duur.
Kent iemand trouwens een heel zachtrose, creme, goed dekkend Opi lakje? Heb al gegoogled, maar hetzelfde kleurtje ziet er op elke foto weer anders uit.
Hai Emma, leuk te horen dat je er wel blij mee bent!
Ik was ook zooo verbaasd over de prijs..en de verzending is wel prijzig naar NL maar dat voordeel haal ik er dan wel weer uit door meerdere lakjes te bestellen
Een vriendinnetje heeft Party in My Cabana besteld...en t ziet er heel anders uit dan online...veel zachter roze..bijna tegen het zalme aan...misschien iets voor jou?!
14m12, ik ben wel blij met je linkje hoor. Op ebay leveren ze vaak niet naar Nederland helaas. Hier zijn de Opi lakjes ruim twee keer zo duur.
Kent iemand trouwens een heel zachtrose, creme, goed dekkend Opi lakje? Heb al gegoogled, maar hetzelfde kleurtje ziet er op elke foto weer anders uit.
Hai Emma, leuk te horen dat je er wel blij mee bent!
Ik was ook zooo verbaasd over de prijs..en de verzending is wel prijzig naar NL maar dat voordeel haal ik er dan wel weer uit door meerdere lakjes te bestellen
Een vriendinnetje heeft Party in My Cabana besteld...en t ziet er heel anders uit dan online...veel zachter roze..bijna tegen het zalme aan...misschien iets voor jou?!
donderdag 9 februari 2012 om 13:06
14m12, je roept hier wel erg vaak de link naar webshop en je blog. Ik begrijp wel dat dat irritatie oproept. Kom je hier om mee te schrijven of om reclame te maken?
Het forum wordt regelmatig misbruikt voor commerciële doeleinden dus mensen die hier wel regelmatig komen zijn daar ondertussen huiverig voor
Het forum wordt regelmatig misbruikt voor commerciële doeleinden dus mensen die hier wel regelmatig komen zijn daar ondertussen huiverig voor