Nagellak kletstopic Deel 2!!
donderdag 7 oktober 2010 om 00:01
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
donderdag 9 februari 2012 om 18:47
quote:Naomii schreef op 09 februari 2012 @ 13:09:
Angel, je vroeg laatst naar de Bieber collectie van Nicole by OPI. Ik liep net door de Douglas (in een dorp, geen heel groot filiaal dus) en hier verkopen ze deze nu. Ik had niet eerder Nicole by OPI gezien bij Douglas. De flesjes zijn trouwens 11 euro per stuk.
Ik zal bij ons is kijken bij de Douglas Naomii.
Ik denk dat ik wacht op de Holland collectie.
Angel, je vroeg laatst naar de Bieber collectie van Nicole by OPI. Ik liep net door de Douglas (in een dorp, geen heel groot filiaal dus) en hier verkopen ze deze nu. Ik had niet eerder Nicole by OPI gezien bij Douglas. De flesjes zijn trouwens 11 euro per stuk.
Ik zal bij ons is kijken bij de Douglas Naomii.
Ik denk dat ik wacht op de Holland collectie.
donderdag 9 februari 2012 om 20:31
Hoi allemaal,
Ook ik ben door Google op het Viva forum terecht gekomen en door dit topic helemaal aan de slag gegaan met mijn nagels. Ik heb de startset gekocht van Trind en dat heeft wel een mooi resultaat gegeven, behalve mijn nagelriemen, die vind ik nog niet zo mooi. Verder meteen seche vite besteld en Lush lemon fluttery. Ik vind de spulletjes van Herome ook erg prettig en heb 2 OPI lakjes via MP gekocht, nl. de Lucky lucky lavender & I'm not really a waitress. De laatste heb ik vandaag voor het eerst op, maar moet wel even wennen, want ik ben (nog) niet zo gewend aan heel opvallende kleuren. Ik vind de blauwe kleuren van de Holland collectie ook erg mooi eruit zien.
Nouja, ik zal vooral meelezen, maar heb soms wel vragen die ik hier zal stellen.
Groetjes!
Ook ik ben door Google op het Viva forum terecht gekomen en door dit topic helemaal aan de slag gegaan met mijn nagels. Ik heb de startset gekocht van Trind en dat heeft wel een mooi resultaat gegeven, behalve mijn nagelriemen, die vind ik nog niet zo mooi. Verder meteen seche vite besteld en Lush lemon fluttery. Ik vind de spulletjes van Herome ook erg prettig en heb 2 OPI lakjes via MP gekocht, nl. de Lucky lucky lavender & I'm not really a waitress. De laatste heb ik vandaag voor het eerst op, maar moet wel even wennen, want ik ben (nog) niet zo gewend aan heel opvallende kleuren. Ik vind de blauwe kleuren van de Holland collectie ook erg mooi eruit zien.
Nouja, ik zal vooral meelezen, maar heb soms wel vragen die ik hier zal stellen.
Groetjes!
vrijdag 10 februari 2012 om 16:50
vrijdag 10 februari 2012 om 22:13
quote:vivadiva85 schreef op 09 februari 2012 @ 15:05:
Ik wil ook graag Are We There Yet? van de Touring America Collectie.
Nu ik plaatjes aan het kijken ben word ik weer helemaal hebberig Jaaa, die is inderdaad ook heel leuk. Ik heb 'm in november gekocht, maar nog niet gedragen. Hij is denk ik beter voor de lente en zomer. Ik kan niet wachten!
Ik wil ook graag Are We There Yet? van de Touring America Collectie.
Nu ik plaatjes aan het kijken ben word ik weer helemaal hebberig Jaaa, die is inderdaad ook heel leuk. Ik heb 'm in november gekocht, maar nog niet gedragen. Hij is denk ik beter voor de lente en zomer. Ik kan niet wachten!
zaterdag 11 februari 2012 om 20:10
@veronique79: Het is op zich niet heel lastig. Je kunt van die beginnerssetjes kopen met een stempel, een schraper en een stempellakje erin.
Als je je nagels gelakt hebt (of niet kan ook op blanke nagel) en ze zijn gedroogd, dan doe je stempellak op een metalen plaatje met figuurtjes. Met de schraper haal je het teveel aan nagellak weg zodat alleen in de lijntjes van het figuurtje lak zit. Dan druk je de stempel op het figuurtje met lak en dit druk of rol je over je nagel. Dan zit ie erop. Het is in het begin wel even lastig om ze er recht op te krijgen, maar ik kan het nu heel aardig.
Als je je nagels gelakt hebt (of niet kan ook op blanke nagel) en ze zijn gedroogd, dan doe je stempellak op een metalen plaatje met figuurtjes. Met de schraper haal je het teveel aan nagellak weg zodat alleen in de lijntjes van het figuurtje lak zit. Dan druk je de stempel op het figuurtje met lak en dit druk of rol je over je nagel. Dan zit ie erop. Het is in het begin wel even lastig om ze er recht op te krijgen, maar ik kan het nu heel aardig.
zondag 12 februari 2012 om 10:05
Hoi!
Ik lees al een poosje mee op jullie topic, en daardoor ben ik inmiddels ook redelijk nagellak-verslaafd. Ik heb sinds kort een paar kleurtjes van O.P.I, zoals Diva of Geneva (L).
Ik zit te twijfelen over wat China Glaze nagellakjes bij Nailpolishfashion. Wat vinden jullie van Lorelei's Tiara?
Lorelei's Tiara
Ik lees al een poosje mee op jullie topic, en daardoor ben ik inmiddels ook redelijk nagellak-verslaafd. Ik heb sinds kort een paar kleurtjes van O.P.I, zoals Diva of Geneva (L).
Ik zit te twijfelen over wat China Glaze nagellakjes bij Nailpolishfashion. Wat vinden jullie van Lorelei's Tiara?
Lorelei's Tiara
zondag 12 februari 2012 om 15:05
zondag 12 februari 2012 om 16:33