Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic Deel 2!!

07-10-2010 00:01 1966 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ging het razend snel! De 3000 post zijn gehaald en we zijn toe aan topic 2.

Veel plezier met verder babbelen over alles wat met nagellak te maken heeft!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, er passen9 lakjes in een small flatrate box. De verzendkosten zijn dan 18 dollar. Andere verzendopties zijn een stuk duurder. O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly, Seche Vite)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

Hier vind je het oude topic: Nagellak kletstopic
Ik had drie lakjes in gedachten maar denk dat ik even afwacht tot ik ze in levende lijve kan bekijken in de winkel...

Al is dat wel moeilijk
Ik heb geen winkel in de buurt die OPI verkoopt, dus dat gaat voor mij sowieso niet lukken, haha.

Heb er een stuk of 6/7 die ik echt mooi vind.. :$
quote:Naomii schreef op 09 februari 2012 @ 13:09:

Angel, je vroeg laatst naar de Bieber collectie van Nicole by OPI. Ik liep net door de Douglas (in een dorp, geen heel groot filiaal dus) en hier verkopen ze deze nu. Ik had niet eerder Nicole by OPI gezien bij Douglas. De flesjes zijn trouwens 11 euro per stuk.

Ik zal bij ons is kijken bij de Douglas Naomii.

Ik denk dat ik wacht op de Holland collectie.
quote:vivadiva85 schreef op 09 februari 2012 @ 14:49:

Ik ga binnenkort maar eens een wishlist maken van de Holland-collectieDie heb ik al
Bij ons hebben ze een parfumerie die "mooi" heet.

Volgens mij zijn er in Nl een stuk of 12 zaken?

Volgens mij verkopen ze allemaal OPI.
Hallo dames,

Mag ik meekletsen hier? Ik ben erg verslaafd aan nagellak en vooral aan nailart dmv stamping en waterdecals. Lijkt me leuk om hier met anderen over te praten aan gezien mijn vriendinnen deze passie niet delen.
Hoi allemaal,

Ook ik ben door Google op het Viva forum terecht gekomen en door dit topic helemaal aan de slag gegaan met mijn nagels. Ik heb de startset gekocht van Trind en dat heeft wel een mooi resultaat gegeven, behalve mijn nagelriemen, die vind ik nog niet zo mooi. Verder meteen seche vite besteld en Lush lemon fluttery. Ik vind de spulletjes van Herome ook erg prettig en heb 2 OPI lakjes via MP gekocht, nl. de Lucky lucky lavender & I'm not really a waitress. De laatste heb ik vandaag voor het eerst op, maar moet wel even wennen, want ik ben (nog) niet zo gewend aan heel opvallende kleuren. Ik vind de blauwe kleuren van de Holland collectie ook erg mooi eruit zien.

Nouja, ik zal vooral meelezen, maar heb soms wel vragen die ik hier zal stellen.

Groetjes!
Angel, nog naar de Opi gaan kijken? Weet je al wat je wil?

Ik heb net een hele berg van de nieuwe Catrice lakjes gekocht bij Kruidvat

Birdy Reloaded, ACid/DC, King of Greens

The pinky and the brain

Genius in the bottle

Heavy metallilac

Benanni, ik heb dat nailart stamp gebeuren op de webshop zien staan waar ik af en toe bestel. Hoe werkt dat? Druk je met een stempeltje op de nog natte lak? Of is dat een beetje te simpel gedacht? Er staat daar geen uitleg bij wat het is en hoe je het gebruikt.
k heb mn nagels weer helemaal kort afgevreten... bah...
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:vivadiva85 schreef op 09 februari 2012 @ 15:05:

Ik wil ook graag Are We There Yet? van de Touring America Collectie.

Nu ik plaatjes aan het kijken ben word ik weer helemaal hebberig Jaaa, die is inderdaad ook heel leuk. Ik heb 'm in november gekocht, maar nog niet gedragen. Hij is denk ik beter voor de lente en zomer. Ik kan niet wachten!
Vandaag draag ik :

Bobbing for Baubles van Essie Echt een mooi crème-achtig donkerblauw lakje:

Krantennagels, erg leuke tutorial!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@veronique79: Het is op zich niet heel lastig. Je kunt van die beginnerssetjes kopen met een stempel, een schraper en een stempellakje erin.

Als je je nagels gelakt hebt (of niet kan ook op blanke nagel) en ze zijn gedroogd, dan doe je stempellak op een metalen plaatje met figuurtjes. Met de schraper haal je het teveel aan nagellak weg zodat alleen in de lijntjes van het figuurtje lak zit. Dan druk je de stempel op het figuurtje met lak en dit druk of rol je over je nagel. Dan zit ie erop. Het is in het begin wel even lastig om ze er recht op te krijgen, maar ik kan het nu heel aardig.
Hoi!

Ik lees al een poosje mee op jullie topic, en daardoor ben ik inmiddels ook redelijk nagellak-verslaafd. Ik heb sinds kort een paar kleurtjes van O.P.I, zoals Diva of Geneva (L).

Ik zit te twijfelen over wat China Glaze nagellakjes bij Nailpolishfashion. Wat vinden jullie van Lorelei's Tiara?

Lorelei's Tiara
Heerlijk is dat he, Flowerbombje, om een hele berg lakjes in een keer te kopen! The Pinky and the brain heb ik vandaag ook gekocht, en ACid/DC ook. En ook nog Sing: Oh Champs-Elysees.

(nr 12)

Helaas waren er verder niet zoveel lakjes meer. Genius in a bottle en King of Greens wil ik ook nog wel
Lorelei's tiara vind ik heel mooi!!!! Zou ik zo aanschaffen. Weet iemand nog een mooie grijsblauw? Zo'n babyblauwachtig kleurtje alleen dan grijziger? Zo eentje ben ik al een tijdje naar op zoek.
Essie Cocktail Bling?

Heb m zelf laatst gekocht en vind m erg mooi.

Flowerbombje,ik weet wat ik wil

Pedal Faster Suzi!

Dutch ' ya just Love opi

I Don't Give A Rotterdam

Kiss Me On My Tullips

Ik heb de Justin Bieber Collectie gezien bij de Douglas en ik vind het rode,paarse en blauwe lakje toch wel kek hoor
Doornroosje: Lorelei's Tiara is mooi! Ik heb er zelf ook een hele tijd over getwijfeld, maar weet niet of ik hem ook echt zou dragen..

Heb even op Ebay gekeken voor de Holland collectie en zou zo alle kleuren kopen...
Als het goed is aankomende week in de winkel?

Als ik mijn twitter mag geloven dan he
opi.com heeft een wedstrijd waarbij je een schilderijtje maakt en daarmee de hele Holland Collectie kan winnen
Bedankt voor de reacties Ik ga komende week maar even beslissen. En die nieuwe lakjes van Catrice, die worden vast nog wel weer aangevuld dacht ik. Het is immers de vaste collectie nu..
Wij hebben geen winkels in de buurt die OPI verkopen en Ebay is ook goedkoper ;)
Bedankt voor de uitleg Benannie. Ik heb wel een stickervelletje, maar ben er niet weg van. Ik hou toch het meest van gewoon gelakte nagels. Maar voor de afwisseling is het wel leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven