Mode & Beauty alle pijlers

Sieraden stash

05-05-2021 11:21 60 berichten
Ik vroeg me eens af hoe de sieraden stash van de gemiddelde forummer eruit ziet. Hoeveel heb je, goedkoop, duur, oud, nieuw, goud, zilver, anders, wat voor type sieraden? Waar ben je nog naar op zoek? Schrijf hier mee.

Zoveel sieraden heb ik:

Totaal aantal stemmen: 48

1 Geen stemmen
< 5 (17%)
5-10 (21%)
10-25 (23%)
25-50 (10%)
50-100 (13%)
>100 (17%)
Ik zag nu vergelijkbare sieradendozen als dat Stackers voor veel minder geld. Heb er nu eentje met twee verdiepingen besteld voor 35 euro. Hopelijk ga ik er geen spijt van krijgen dat het geen “systeem” is maar een losse doos.
Alle reacties Link kopieren
Verschillend. Al draag ik meer zilver en stainless steal dan goud.

Heb een sieradenkast met goedkopere stuks, en mijn dure stukken of met emotionele waarde liggen in een aparte lade in een kast met slot.
Carpe Diem!
baukelien schreef:
06-05-2021 15:11
Ik zag nu vergelijkbare sieradendozen als dat Stackers voor veel minder geld. Heb er nu eentje met twee verdiepingen besteld voor 35 euro. Hopelijk ga ik er geen spijt van krijgen dat het geen “systeem” is maar een losse doos.
Ben benieuwd! heb je een plaatje?
TinyTiny schreef:
06-05-2021 15:51
Ben benieuwd! heb je een plaatje?
Afbeelding
Mooi!
baukelien schreef:
06-05-2021 16:04
Afbeelding
Chic!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
sprokkelientje schreef:
05-05-2021 12:07
Vrijwel alles met (emotionele) waarde was weg en sinds enige tijd is het besef er dat ik het NOOOOOOIT meer terug krijg, o.a. de trouwringen van mijn overleden ouders, een ketting van mijn overgrootmoeder die omgekomen is in een kamp in WO II etc...

Het wrange van het verhaal is: ik was in die periode in gesprek met een edelsmid die van een aantal sieraden iets nieuws zou maken voor mij en mijn man. Zaten nog in de oriëntatiefase. Dit omdat het mooie stukken waren maar wel antiek en ik ze nooit droeg. Dit was voor Corona.

Er is één miniscuul kettinkje met een hartje van mijn moeder achtergebleven (lag in een hoek op de grond, ws vergeten of laten vallen door de inbrekers) en dat koester ik maar)
:hug:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik ben benieuwd of hij ook zo mooi is in het echt en of hij een beetje lang meegaat. En of alles erin past natuurlijk. Maar heb nu een propvol mini sieradendoosje dus dat zal vast.
Baukelien, die doos is erg mooi maar zoiets heb ik al, zij het iets kleiner. Mijn probleem is dan dat ik mijn kettingen keurig aan het haakje hang, maar als je het deksel dichtdoet vallen ze toch door elkaar. Doe ik die doos weer open kan ik eerst alles goed hangen.
Ik heb op de Britse site van Stackers gekeken maar helaas versturen ze momenteel niets naar Europa (daar bedoelen ze de EU mee denk ik). Het komt wel. Of ik schuif eens bij Douglas naar binnen ;-)
Ligt dat er niet ook aan hoe lang de kettingen zijn? Want als je ze in het vakje eronder kunt schuiven blijven ze daar dan niet in vastgeklemd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven