Sieraden stash
donderdag 6 mei 2021 om 15:51
donderdag 6 mei 2021 om 17:17
sprokkelientje schreef: ↑05-05-2021 12:07Vrijwel alles met (emotionele) waarde was weg en sinds enige tijd is het besef er dat ik het NOOOOOOIT meer terug krijg, o.a. de trouwringen van mijn overleden ouders, een ketting van mijn overgrootmoeder die omgekomen is in een kamp in WO II etc...
Het wrange van het verhaal is: ik was in die periode in gesprek met een edelsmid die van een aantal sieraden iets nieuws zou maken voor mij en mijn man. Zaten nog in de oriëntatiefase. Dit omdat het mooie stukken waren maar wel antiek en ik ze nooit droeg. Dit was voor Corona.
Er is één miniscuul kettinkje met een hartje van mijn moeder achtergebleven (lag in een hoek op de grond, ws vergeten of laten vallen door de inbrekers) en dat koester ik maar)
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 7 mei 2021 om 14:35
Baukelien, die doos is erg mooi maar zoiets heb ik al, zij het iets kleiner. Mijn probleem is dan dat ik mijn kettingen keurig aan het haakje hang, maar als je het deksel dichtdoet vallen ze toch door elkaar. Doe ik die doos weer open kan ik eerst alles goed hangen.
Ik heb op de Britse site van Stackers gekeken maar helaas versturen ze momenteel niets naar Europa (daar bedoelen ze de EU mee denk ik). Het komt wel. Of ik schuif eens bij Douglas naar binnen
Ik heb op de Britse site van Stackers gekeken maar helaas versturen ze momenteel niets naar Europa (daar bedoelen ze de EU mee denk ik). Het komt wel. Of ik schuif eens bij Douglas naar binnen