Mode & Beauty alle pijlers

Spijt van tattoo?

26-11-2012 22:24 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft er spijt van zijn/haar tattoo?

Wat is het en waar zit het?

Waarom heb heb je er spijt van?
Yes, 1 tattoo, en erge spijt van. Op mijn 15e laten zetten met toestemming van ouders (wat overige nette mensen zijn, en zelf geen tattoos hebben..)

Ik laat 'm weglaseren. Volgende week mijn 10e behandeling.
Geen spijt.

Ik heb er nu 7. Er zitter er wel 2 bij met "het had beter gekund" (in de zin van hoe het gezet is dan)
ik beschik al geruime tijd over twee en ben er trots op. een lieve kleine vlinder aan de buitenkant van mijn borst; ideetje van mijn man en een op mijn onderrug, drie prachtige bloemetjes. Beide zijn alleen zichtbaar voor intimi...en dat wil ik graag zou houden.

Zit wel te denken aan een derde, weet nog niet precies waar.
Iedereen zou nog wel eens spijt kunnen krijgen.

http://www.volkskrant.nl/ ... en-tikkende-tijdbom.dhtml
Ja, ik heb spijt van sommige tattoo's. Niet omdat ik ze niet mooi meer vind, maar ik had nu een andere plek gekozen (ik had losbollige periode, waarin in het stoer vond). Ik heb bv op mijn onderarm-pols zitten. Die piepen altijd onder mijn mouwen uit. En zomers zijn ze altijd te zien. Ik zou er nu nooit meer voor kiezen, zo'n zichtbare plek, ivm werk.
Klopt, een tattoo neem je voor jezelf, zo blijf ik een dame (op straat en op het werk )
Nee, geen spijt. Ik heb nu 14 jaar een kikker op mijn bovenarm, laten zetten toen ik 18 was. Wel bewust een plek uitgekozen waar ik hem zelf kan zien, maar ook kan bedekken. En er lang over nagedacht en naar de "juiste" gezocht. Geloof dat ik weken achter elkaar op zaterdag bij de tatooshop met een vriendin heb gezocht naar de tatoeage.

Bij mij verwacht ook niemand een tatoeage. Vind de verbazing altijd wel leuk! Maar denk er goed overna!
Bezint, eer ge begint.

En dat heb ik gedaan, dus nu 25 jaar later nog steeds geen spijt.

Ken iemand die dat wel heeft en oh, wat een ellende met weglaseren (pijn, geld etc.).
Spijt, nee absoluut niet.

Jarenlang had ik een plaatje in mijn hoofd en een bepaalde plek waar hij gezet zou moeten worden . Vier jaar geleden ben ik er voor gegaan en sindsdien word ik iedere dag er aan herinnerd welke betekenis mijn tattoo voor mij heeft en iedere dag voel ik mij daar goed door.

Nou ja, op het moment van zetten had ik misschien wel een beetje spijt. Want de plek, binnenkant pols, kan ik niemand aanraden. Hel.
Ik heb geen spijt van mijn tattoo, wel heb ik spijt dat ik 'm bij een bepaalde shop heb laten zetten.

Ik had niet het geduld om te wachten op een andere shop waar ik een afspraak moest maken, toen snel naar een andere gegaan. Lijnen zijn niet strak gezet en hij is slordig afgewerkt.

Binnenkort ga ik wel naar een goede shop, ik wil dan vragen of zij er nog wat kunnen maken.
Geen spijt. Heb er een stuk of 20, sommige na lang nadenken, sommige in een opwelling laten zetten. Ze zijn niet allemaal even goed gezet, of zelfs mooi, ze horen wel allemaal bij mij.

Misschien dat ik over een paar nog wel eens wat anders heen zet, ik ben toch voorlopig nog niet klaar.
Princi: ik heb er eentje op beide polsen viel hartstikke mee!

Alleen het bijwerken was gevoelig omdat je in feite over een litteken heen gaat.
quote:Gixxer schreef op 27 november 2012 @ 21:45:

[...]

En hoe is het resultaat tot nu toe?

Doet het erg pijn?Er is nu nog niet zoveel resultaat te zien. Na de derde/vierde behandeling komt dat wel meer naar voren. Ik vind het niet echt pijnlijk. Na de behandeling brand het wel zo erg dat ik soms de tranen heb staan, maar daar heb je ice-packs voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven