Spijt van tattoo?
donderdag 29 november 2012 om 00:46
ik beschik al geruime tijd over twee en ben er trots op. een lieve kleine vlinder aan de buitenkant van mijn borst; ideetje van mijn man en een op mijn onderrug, drie prachtige bloemetjes. Beide zijn alleen zichtbaar voor intimi...en dat wil ik graag zou houden.
Zit wel te denken aan een derde, weet nog niet precies waar.
Zit wel te denken aan een derde, weet nog niet precies waar.
vrijdag 30 november 2012 om 14:52
Iedereen zou nog wel eens spijt kunnen krijgen.
http://www.volkskrant.nl/ ... en-tikkende-tijdbom.dhtml
http://www.volkskrant.nl/ ... en-tikkende-tijdbom.dhtml
vrijdag 30 november 2012 om 14:53
Ja, ik heb spijt van sommige tattoo's. Niet omdat ik ze niet mooi meer vind, maar ik had nu een andere plek gekozen (ik had losbollige periode, waarin in het stoer vond). Ik heb bv op mijn onderarm-pols zitten. Die piepen altijd onder mijn mouwen uit. En zomers zijn ze altijd te zien. Ik zou er nu nooit meer voor kiezen, zo'n zichtbare plek, ivm werk.
vrijdag 30 november 2012 om 21:59
Nee, geen spijt. Ik heb nu 14 jaar een kikker op mijn bovenarm, laten zetten toen ik 18 was. Wel bewust een plek uitgekozen waar ik hem zelf kan zien, maar ook kan bedekken. En er lang over nagedacht en naar de "juiste" gezocht. Geloof dat ik weken achter elkaar op zaterdag bij de tatooshop met een vriendin heb gezocht naar de tatoeage.
Bij mij verwacht ook niemand een tatoeage. Vind de verbazing altijd wel leuk! Maar denk er goed overna!
Bij mij verwacht ook niemand een tatoeage. Vind de verbazing altijd wel leuk! Maar denk er goed overna!
zaterdag 1 december 2012 om 02:58
Spijt, nee absoluut niet.
Jarenlang had ik een plaatje in mijn hoofd en een bepaalde plek waar hij gezet zou moeten worden . Vier jaar geleden ben ik er voor gegaan en sindsdien word ik iedere dag er aan herinnerd welke betekenis mijn tattoo voor mij heeft en iedere dag voel ik mij daar goed door.
Nou ja, op het moment van zetten had ik misschien wel een beetje spijt. Want de plek, binnenkant pols, kan ik niemand aanraden. Hel.
Jarenlang had ik een plaatje in mijn hoofd en een bepaalde plek waar hij gezet zou moeten worden . Vier jaar geleden ben ik er voor gegaan en sindsdien word ik iedere dag er aan herinnerd welke betekenis mijn tattoo voor mij heeft en iedere dag voel ik mij daar goed door.
Nou ja, op het moment van zetten had ik misschien wel een beetje spijt. Want de plek, binnenkant pols, kan ik niemand aanraden. Hel.
zondag 2 december 2012 om 14:34
Ik heb geen spijt van mijn tattoo, wel heb ik spijt dat ik 'm bij een bepaalde shop heb laten zetten.
Ik had niet het geduld om te wachten op een andere shop waar ik een afspraak moest maken, toen snel naar een andere gegaan. Lijnen zijn niet strak gezet en hij is slordig afgewerkt.
Binnenkort ga ik wel naar een goede shop, ik wil dan vragen of zij er nog wat kunnen maken.
Ik had niet het geduld om te wachten op een andere shop waar ik een afspraak moest maken, toen snel naar een andere gegaan. Lijnen zijn niet strak gezet en hij is slordig afgewerkt.
Binnenkort ga ik wel naar een goede shop, ik wil dan vragen of zij er nog wat kunnen maken.
zondag 2 december 2012 om 15:07
vrijdag 7 december 2012 om 11:25
quote:Gixxer schreef op 27 november 2012 @ 21:45:
[...]
En hoe is het resultaat tot nu toe?
Doet het erg pijn?Er is nu nog niet zoveel resultaat te zien. Na de derde/vierde behandeling komt dat wel meer naar voren. Ik vind het niet echt pijnlijk. Na de behandeling brand het wel zo erg dat ik soms de tranen heb staan, maar daar heb je ice-packs voor.
[...]
En hoe is het resultaat tot nu toe?
Doet het erg pijn?Er is nu nog niet zoveel resultaat te zien. Na de derde/vierde behandeling komt dat wel meer naar voren. Ik vind het niet echt pijnlijk. Na de behandeling brand het wel zo erg dat ik soms de tranen heb staan, maar daar heb je ice-packs voor.