Mode & Beauty alle pijlers

Waszak ondergoed

01-11-2021 08:03 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames/heren,

Ik ben na het kopen van wat nieuwe BH’s en ondergoed weer opzoek naar een nieuw waszakje. Ik heb al twee keer waszakjes die gewoon tegenkwam (Action/Wibra) gekocht, maar die waren beide na een keer wassen kapot (rits).

Hebben jullie goede tips welke lang heel blijven?

Alvast bedankt!
Misschien is dit een huishoudaspect waarin ik totaal onwetend ben hoor, maar waarom zou je je ondergoed in een aparte waszak doen?
Ik lees mee.
Ben op zoek naar een waszak zonder grote gaten.
Die ik vind hebben allemaal grote gaten en dan blijft mijn bh sluiting nog aan van alles in de was vasthaken.
HEMA bijv (ook voor valisa, zitten geen gaten in).
https://www.hema.nl/wonen-slapen/huisho ... 00137.html
ClumsyNinja schreef:
01-11-2021 08:10
Misschien is dit een huishoudaspect waarin ik totaal onwetend ben hoor, maar waarom zou je je ondergoed in een aparte waszak doen?
Omdat als de beugel uit de bh komt die de wasmachine stuk maakt heb ik altijd geleerd.
Ik heb die van anni rolfi van het Kruidvat. Doet het prima.
RP7 schreef:
01-11-2021 08:22
Omdat als de beugel uit de bh komt die de wasmachine stuk maakt heb ik altijd geleerd.
Ik doe het vooral om kwetsbare kleding met bijvoorbeeld kant ofzo, te beschermen tegen ritsen van andere kledingstukken.
ClumsyNinja schreef:
01-11-2021 08:10
Om je ondergoed te beschermen tegen dingen als knopen en ritsen van andere kleding. En omgekeerd ook.

Ik gebruik de waszakken van de Hema. Bevallen prima. De rits zit ook verborgen onder een stukje stof dus het zal de rest van je kleding niet beschadigen.
Hunkermuller of livera
Ik gebruik al jaren die van de Hunkemöller. Er zit een aantrekkoord in, dus geen rits, dus dat kan niet echt kapot.
Here am I in my little bubble
Op naar de hema dus :-D
Klinkt goed, bedankt voor de tips!
Ik heb er een paar van de kruidvat en van Hunkemöller.
Die gaan al minstens tien jaar mee
Lady_Day schreef:
01-11-2021 08:24

Ik gebruik de waszakken van de Hema. Bevallen prima. De rits zit ook verborgen onder een stukje stof dus het zal de rest van je kleding niet beschadigen.
Ja, deze heb ik ook. Gaan alweer een paar jaar mee.
Die van mij van de hunkemoller gaat ook al 9 jaar mee.
Idd ideaal met trekkoord ipv rits
mooiezomerdag schreef:
01-11-2021 08:03
Dag dames/heren,

Ik ben na het kopen van wat nieuwe BH’s en ondergoed weer opzoek naar een nieuw waszakje. Ik heb al twee keer waszakjes die gewoon tegenkwam (Action/Wibra) gekocht, maar die waren beide na een keer wassen kapot (rits).

Hebben jullie goede tips welke lang heel blijven?

Alvast bedankt!
ik weet niet of ze ze op dit moment hebben, maar ik heb mijn lidl waszakken al jaren. ze hebben elke jaar weer dezelfde soort, fijn gaas, met rits en rond in 2 of verschillende maten per set.
Ik was er alle kindersokken in, bhs, fijne truien en jurken, en dingen waarvan ik niet wil dat ik ze per ongeluk in de droger gooi na de was.
Ah ok. Ben 39 geworden zonder ooit een waszakje te gebruiken en zonder dat er ook kleding danwel wasmachines zijn beschadigd dus kennelijk is de kans best klein XD
Ik gebruik ook vaak de zakjes die je in de supermarkt bij groente/fruit kunt kopen ;-)
Wat ook goed werkt is een kussensloop en dan dichtknopen met een haarelastiek
ClumsyNinja schreef:
01-11-2021 11:19
Ah ok. Ben 39 geworden zonder ooit een waszakje te gebruiken en zonder dat er ook kleding danwel wasmachines zijn beschadigd dus kennelijk is de kans best klein XD
Ik denk dat het al met al ook wel meevalt maar ik heb wel eens een kapotte wasmachine gehad dankzij een recalcitrante bh-beugel. Ik ben nu wat voorzichtiger.
ClumsyNinja schreef:
01-11-2021 11:19
Die is ook niet groot, maar wel echt heel zonde van je geld als je een monteur moet laten komen die letterlijk binnen 2 minuten de beugel uit de machine haalt, omdat je dat zelf niet kunt :frusty:
De waszakjes van Brabantia vind ik erg fijn. 1 grotere en 2 kleine, met gekleurde band bij de rits.
Volgens mij heb ik ze via Bol besteld.
Voor beha’s heb ik de ronde wat dikkere van Hunkemöller. Doe ik al eeuwen mee.
Die van Lidl ga ik eens in de gaten houden, ik vind Lidl vaak goed spul hebben voor heel goede prijzen.
Hunkemöller inderdaad en ik heb ook een van Esprit. Voorheen kocht ik ze altijd bij Didi maar helaas...dat gaat niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven