Wollen hemdjes
dinsdag 19 oktober 2021 om 14:01
Ik probeer de verwarming nog even uit te laten maar heb het vandaag behoorlijk koud. Dus ik dacht laat ik het nuttige met het aangename verenigen en shoppen voor een wollen hemdje, alleen ik zie veel te veel opties. Wol, Marinowol, wol met zijde.. ik wil iets warms, niet zweterigs en het móet in de wasmachine kunnen. En het liefst onder de 40 euro. Iemand tips?
zaterdag 30 oktober 2021 om 01:12
Ah, wat jammer! Ik heb twee coltruien besteld en ben er blij mee. Ze vallen inderdaad aansluitend rondom de keel maar voor mij niet te.
Ik heb wel een maat groter dan normaal besteld. Althans, ik heb maat 40 genomen omdat dat volgens de tabel overeen komt met M. Normaal bestel ik 38.
zaterdag 30 oktober 2021 om 11:25
Hm.. de hemdjes verschillen heel erg per welke stof het is zeg maar; ik vind zelf de rib minder fijn dan de gewone zeg maa
zaterdag 30 oktober 2021 om 11:56
Qua maat of comfort bedoel je?
Ik ga ze straks nog maar eens bekijken, eventueel moet ik ze opnieuw bestellen een maat kleiner. Maar normaal ben ik toch echt een M. De shirts zitten juist flink strak.
•
zaterdag 30 oktober 2021 om 12:39
Ik vind het model van de rib hemdjes minder fijn, te wijd boven en ik had een keer extra groot besteld (houd van lang), maar dat werkte dus ook niet. Dus vind de verhouding tussen breedte en lengte niet fijn. Modellen verschillen erg zowel soms qua kleur als qua stof; omdat de verschillende kleuren ook wel verschillende stoffen zijn. Deze hemdjes draag ik graag: https://www.dilling.nl/Dames-ondergoed/ ... zwart.html (elke dag, vaak als onder laagje. Nu in laatste trimester zwangerschap wel te kort helaas).
zaterdag 30 oktober 2021 om 12:49
Deze heb ik ook besteld en past goed vind ik. Ook niet te wijd ofzo. Bij dochter past hij ook goed.Ronja schreef: ↑30-10-2021 12:39Ik vind het model van de rib hemdjes minder fijn, te wijd boven en ik had een keer extra groot besteld (houd van lang), maar dat werkte dus ook niet. Dus vind de verhouding tussen breedte en lengte niet fijn. Modellen verschillen erg zowel soms qua kleur als qua stof; omdat de verschillende kleuren ook wel verschillende stoffen zijn. Deze hemdjes draag ik graag: https://www.dilling.nl/Dames-ondergoed/ ... zwart.html (elke dag, vaak als onder laagje. Nu in laatste trimester zwangerschap wel te kort helaas).
maandag 1 november 2021 om 13:51
Ik heb n.a.v. dit topic en de kortingscode vorige week ook e.e.a. besteld. Ik had de maattabel aangehouden om een maat te kiezen en was bang dat het wat te ruim zou zijn, maar het zit allemaal perfect. Het rib-short zit wat strakker maar nog steeds prima, en alles is lekker lang. Dat laatste is heel fijn, want ik ben zelf erg lang en meestal zijn hemden en shirts dan ook te kort voor mij. Deze dus niet! Dus Montblanc - dank voor het openen van dit topic
Ik heb dat hemdje dat hierboven genoemd wordt ook besteld, en daarvan hadden van mijn de bandjes ook heel iets korter gemogen. Maar verder zit het allemaal als gegoten en inderdaad heeeerlijk warm!
Ik heb dat hemdje dat hierboven genoemd wordt ook besteld, en daarvan hadden van mijn de bandjes ook heel iets korter gemogen. Maar verder zit het allemaal als gegoten en inderdaad heeeerlijk warm!
maandag 1 november 2021 om 14:23
donderdag 4 november 2021 om 17:53
Ik kreeg bij mijn eerste bestelling van Dilling een gratis flesje wolwasmiddel van Dilling.
https://www.dilling.nl/Wollen-ondergoed ... 500ml.html
Maar dat kost dus 10 euro! Ik neem aan dat je de wollen kleding ook gewoon kunt wassen met een wolwasmiddel van de Lidl.
zondag 7 november 2021 om 20:12
Ik stuur je een PM!Irish_Wasser_Woman schreef: ↑21-10-2021 16:05Ik heb ook interesse! Vanaf maat 86 hierKun/wil je mij je Vinted/MP naam via pm geven?
•
dinsdag 9 november 2021 om 13:18