Mode & Beauty alle pijlers

Wollen hemdjes

19-10-2021 14:01 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer de verwarming nog even uit te laten maar heb het vandaag behoorlijk koud. Dus ik dacht laat ik het nuttige met het aangename verenigen en shoppen voor een wollen hemdje, alleen ik zie veel te veel opties. Wol, Marinowol, wol met zijde.. ik wil iets warms, niet zweterigs en het móet in de wasmachine kunnen. En het liefst onder de 40 euro. Iemand tips?
Weet iemand of er nog een code is of komt? Ik wil eigenlijk nog wel een bestelling plaatsen :)
aardbeienslof schreef:
10-11-2021 07:34
Weet iemand of er nog een code is of komt? Ik wil eigenlijk nog wel een bestelling plaatsen :)
Volgens mij is Elise20 nog de hele maand geldig voor 20% korting. Ik ben Dilling fan!
Niet iedereen die ronddwaalt is de weg kwijt
Komt er ook wel eens een code met meer korting dan 20%?

Ik zie nog wel een paar mooie vesten maar die zin helaas ver boven budget!
Beertje321 schreef:
11-11-2021 00:02
Komt er ook wel eens een code met meer korting dan 20%?

Ik zie nog wel een paar mooie vesten maar die zin helaas ver boven budget!
Bij Dilling bedoel je? Voor zover ik het me herinner niet. Op z’n hoogst misschien nog eens 25%?
Huacachina schreef:
10-11-2021 18:09
Volgens mij is Elise20 nog de hele maand geldig voor 20% korting. Ik ben Dilling fan!
Deze werkt helaas niet mee!
Ik heb ook nog niet hoger dan 20% gezien
20 procent is al vrij hoog voor dergelijke merken, vaak ook geen Black Friday (principeding). Ik denk dat het weer even duurt, nu zijn andere landen aan de beurt (ze wisselen altijd af qua landen).
Heeft iemand nog een goede tip voor het eruit krijgen van zweetvlekken uit wollen shirts? Ik krijg ze er namelijk niet uit met een wolwasmiddel in de machine.
maxi14 schreef:
28-11-2021 15:08
Heeft iemand nog een goede tip voor het eruit krijgen van zweetvlekken uit wollen shirts? Ik krijg ze er namelijk niet uit met een wolwasmiddel in de machine.
Zijn het niet verkleuringen door deo? Zoals je bij witte kleding bv ook hebt.
Lijkt mij ook van deo, gebruik je ene deo waar aluminium inzit?
Nee, ik gebruik geen deo met aluminium. Dan zou het met een ander ingredient moeten reageren. Maar, stel het is inderdaad de deo…iemand goede tips hoe je die uit wol krijgt?
Weken in een sopje van flink veel soda, of verkleuring er hiermee uitgaat weet ik niet, wel de nare geur die je soms ook met wassen niet uit kleding krijgt.
In januari weer korting bij Dilling via influencers.
Ronja schreef:
06-12-2021 13:22
In januari weer korting bij Dilling via influencers.
Top. Hou je ons op de hoogte?
Ik denk het niet, want ik verwacht ergens tussen nu en januari een baby te baren ;) Wie je kan volgen: mama.lotje, elisemilou, houseofmothers.nl en vast nog wat meer. Die zitten op insta.
Tęssa44- schreef:
29-11-2021 10:28
Weken in een sopje van flink veel soda, of verkleuring er hiermee uitgaat weet ik niet, wel de nare geur die je soms ook met wassen niet uit kleding krijgt.
Wol mag juist niet weken.
Het enige wat ik zou proberen is Ossegal, verder zou ik geen risico’s nemen.
Geen verzendkosten vandaag tot middernacht bij Dilling.
Frizz schreef:
06-12-2021 23:38
Wol mag juist niet weken.
Het enige wat ik zou proberen is Ossegal, verder zou ik geen risico’s nemen.
Oh is dat zo, ik doe het wel gewoon en met die wollen shirtjes nooit problemen mee gehad. Gewoon een nachtje in een soda badje en daarna hup in de wasmachine op wol programma.
Als niks meer helpt om je zweetvlekken uit je shirtjes te halen dan zou ik het erop wagen en toch Tessa haar tip over het sodabadje proberen. Anders kun je je vlekkerige shirts eigenlijk net zo goed weggooien. Weinig meer te verliezen.

Of is het misschien nog gelukt met de ossegalzeep?

Is het inmiddels gelukt met de vlekken @Maxi14?

Ik ben ook wel benieuwd hoor. Ik heb alleen maar zwarte shirtjes dus daar zie je niks op. Ik overweeg ook wat lichtere kleuren erbij te nemen. Maar dat zou zinloos zijn als je er geen zweetvlekken uit kunt wassen.
Het is niet dat het nog ruikt, dus echt puur de verkleuring. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik denk dat ik eerst de soda probeer en anders de ossegal.
Het is op zich ook geen wereldramp, het is een ondershirt, maar ergens toch wel jammer dat het zo verkleurd.
Wat een fijn topic, zoveel informatie en enthousiasme! :-)
Heeft iemand ervaring met de shirts van Icebreaker? Bevallen die net zo goed als die van Dilling?

Ik heb een paar shirts van de Decthlon (70% merinowol, niet 100) en een nadeel daarvan is dat die best wel doorschijnen, is dat bij Dilling niet het geval?
Ik heb wel eens een tshit van Icebreaker gehad, veel duurder dan Dilling maar dan ook wel een mooi printje ipv effen. Draagt prettig, en maatvoering is meer conform normale kleding (Dilling lijkt gemaakt voor reuzen)
Tęssa44- schreef:
16-12-2021 15:52
Oh is dat zo, ik doe het wel gewoon en met die wollen shirtjes nooit problemen mee gehad. Gewoon een nachtje in een soda badje en daarna hup in de wasmachine op wol programma.
Je beschadigd daarmee de wolvezels en dat beïnvloed de levensduur en de zachtheid.
Als je pech hebt begint je shirt te vervilten.
Mamalotje heeft weer een kortingscode voor 20% korting bij Dilling, geldig tot 10 januari: mamalotje20

Ik vind de hemdjes en shirtjes van Dilling fijn maar ik merk dat ik de kleding van Joha nóg fijner vindt, nog wat zachter, betere pasvorm (voor mij) en ook al kriebelt Dilling nauwelijks, Joha kriebelt bij mij helemaal niet.

Weet iemand toevallig of Joha ook weleens kortingscodes verspreidt? Net zoals Dilling doet?
annavb schreef:
19-12-2021 06:35
Wat een fijn topic, zoveel informatie en enthousiasme! :-)
Heeft iemand ervaring met de shirts van Icebreaker? Bevallen die net zo goed als die van Dilling?

Ik heb een paar shirts van de Decthlon (70% merinowol, niet 100) en een nadeel daarvan is dat die best wel doorschijnen, is dat bij Dilling niet het geval?
Ik heb twee icebreaker 260 met lange mouwen. Was wel 50% afgeprijsd. Heb eerst 1 gekocht, die was zo fijn dat zodra er weer 1 op voorraad was nog bij besteld. Ben er heel blij mee met wandelen en fietsen in de winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven