Mode & Beauty alle pijlers

Wollen hemdjes

19-10-2021 14:01 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer de verwarming nog even uit te laten maar heb het vandaag behoorlijk koud. Dus ik dacht laat ik het nuttige met het aangename verenigen en shoppen voor een wollen hemdje, alleen ik zie veel te veel opties. Wol, Marinowol, wol met zijde.. ik wil iets warms, niet zweterigs en het móet in de wasmachine kunnen. En het liefst onder de 40 euro. Iemand tips?
Anna, Joha krijg je oa bij regenboogschaap, ziloen,, littleshoparoundthecorner. Die winkels hebben wel regelmatig nog korting. Regenboogschaap deze week nog weet niet of dat nog geldt. Heb net twee joha hemden gekocht daar.
anoniem_405524 wijzigde dit bericht op 03-01-2022 20:39
1.12% gewijzigd
Ah super dank je wel! Ik zal er eens snel gaan kijken.
Korting bij regenboogschaap op oa veel van Joha loopt nog zie ik net!
Ja ik zag het, en heb al 2 shirtjes besteld. 😃
Ik kende deze winkel nog niet, alleen schaapjeschaapje en Bergfreunde, maar het is echt fijn om wat meer verkooppunten te weten!
Ik kan niet wachten tot ze binnen zijn! 😊
Ik had met buik van 42 weken zwanger joha hemd nog tot m’n navel. En nu met lege buik ook perfect. Heel fijn idd!
annavb schreef:
03-01-2022 10:14
Mamalotje heeft weer een kortingscode voor 20% korting bij Dilling, geldig tot 10 januari: mamalotje20

Ik vind de hemdjes en shirtjes van Dilling fijn maar ik merk dat ik de kleding van Joha nóg fijner vindt, nog wat zachter, betere pasvorm (voor mij) en ook al kriebelt Dilling nauwelijks, Joha kriebelt bij mij helemaal niet.

Weet iemand toevallig of Joha ook weleens kortingscodes verspreidt? Net zoals Dilling doet?
Dank voor de tip!
Ik ben ook iemand die het snel koud heeft en ik heb laatst wat shirts aangeschaft van bamboo basics. Geen wol dus, maar wel merkbaar warmer dan katoenen shirts. Lekker zacht ook en dun, ze kunnen ingestopt worden in mijn broek zonder dat er merkbaar volume bijkomt. En gewoon wasbaar met de 40 C was en kunnen in de droger. Ik heb ook wollen spullen (gehad), maar was echt aangenaam verrast door deze shirtjes. Dus een tip voor de mede-kouwelijken die op zoek zijn naar fijne onderkleding.

PS: ik heb geen aandelen ;-)
Foechoer schreef:
04-01-2022 11:53
Ik ben ook iemand die het snel koud heeft en ik heb laatst wat shirts aangeschaft van bamboo basics. Geen wol dus, maar wel merkbaar warmer dan katoenen shirts. Lekker zacht ook en dun, ze kunnen ingestopt worden in mijn broek zonder dat er merkbaar volume bijkomt. En gewoon wasbaar met de 40 C was en kunnen in de droger. Ik heb ook wollen spullen (gehad), maar was echt aangenaam verrast door deze shirtjes. Dus een tip voor de mede-kouwelijken die op zoek zijn naar fijne onderkleding.

PS: ik heb geen aandelen ;-)

kan me wel voorstellen dat dat fijn draagt, ik heb bamboo sokken die goed bevallen
Ja ik heb een aantal onderbroeken van Bamboo Basics en die zijn ook heel fijn inderdaad! Heel zachte soepele stof.
Dilling geeft dit weekend weer 20% korting op alles :)
Met een code?
Zonder code denk ik, stond in hun nieuwsbrief geen code bij. Do tm zo
bedankt voor de tip, morgen even gluren dus :)
Besteld met 20% korting :yes:
Twee shirts met combinatie wol/zijde deze keer, aangezien het ooit lente gaat worden
Wol zijde dragen mijn kinderen in de winter ook gewoon :) Ik kom nu in de verleiding om voor de baby alvast dingen te kopen haha
Ik had ook alweer wat besteld! Jammer alleen dat sommige kleuren/maten telkens uitverkocht zijn.
Inmiddels heb ik wel door dat je bij Dilling gewoon even moet wachten en dan komt er vanzelf iets voorbij waardoor je 20% korting krijgt. 🙃

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven