Mode & Beauty alle pijlers

Wollen hemdjes

19-10-2021 14:01 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer de verwarming nog even uit te laten maar heb het vandaag behoorlijk koud. Dus ik dacht laat ik het nuttige met het aangename verenigen en shoppen voor een wollen hemdje, alleen ik zie veel te veel opties. Wol, Marinowol, wol met zijde.. ik wil iets warms, niet zweterigs en het móet in de wasmachine kunnen. En het liefst onder de 40 euro. Iemand tips?
Oh ik heb van alles niét gezien kom ik achter nu jij het over dat vest hebt. Nou ja, helaas.
Soms hebben ze op Limango (voor mij onbekende merken) die Merino bovenkleding verkopen voor redelijke prijzen. Maar ik heb dat nog niet aangedurfd.
Frizz schreef:
25-10-2021 22:44
Oh ik heb van alles niét gezien kom ik achter nu jij het over dat vest hebt. Nou ja, helaas.
Soms hebben ze op Limango (voor mij onbekende merken) die Merino bovenkleding verkopen voor redelijke prijzen. Maar ik heb dat nog niet aangedurfd.
Ik koop maar van een paar merken wol.. gezien hoe wol gewonnen wordt, waarmee geverfd wordt etc. Is Limango een soort verzamel-webshop van merken oid?
Ronja schreef:
25-10-2021 23:19
Ik koop maar van een paar merken wol.. gezien hoe wol gewonnen wordt, waarmee geverfd wordt etc. Is Limango een soort verzamel-webshop van merken oid?
Ze kopen oude collecties op en verkopen deze. Vooral uit Duitsland, veel goeie spullen voor kinderen.
De code is vandaag ook nog geldig (in elk geval nu). Wie van jullie heeft de slips in huis? Ik zoek ze best willen maar wil het dan wel kunnen wassen op 60 C?
Oh mensen excuus de korting is nog tot31e! Sorry, ik dacht alleen gister, omdat alle influencers het zo aankondigden een paar weken geleden.
aardbeienslof schreef:
26-10-2021 07:59
De code is vandaag ook nog geldig (in elk geval nu). Wie van jullie heeft de slips in huis? Ik zoek ze best willen maar wil het dan wel kunnen wassen op 60 C?
Volgens mij kan dat nooit met wol (en ook niet met lingerie trouwens).
aardbeienslof schreef:
26-10-2021 07:59
Het kan wel, maar dan moet je het langzaam aan de kook brengen 😅 Wol gaat namelijk vervilten (en krimpen) door veel wrijving en door temperatuurverschillen. Aangezien je machine met koud water spoelt is het verschil te groot.
Mijn Dilling bestelling is gearriveerd.
Op het eerste gezicht kunnen alle truien ook dienst doen als mini jurk :rofl:
smulrol schreef:
28-10-2021 13:13
Ohjee!
De mijne is nog niet eens opgestuurd terwijl ik hem maandag heb besteld :-(
smulrol schreef:
28-10-2021 13:13
Oh dat vind ik wel prettig! Mijn bestelling arriveert ook vandaag.
Ik heb mijn pakketje ontvangen. Alles is prima maar de "slipjes" vallen wat hoog.

Op zich extra warm natuurlijk. :biggrin:

Maar zo hoog had ik ze niet verwacht.
montblanc schreef:
28-10-2021 15:09
Ohjee!
Is echt altijd bij Dilling; de een heeft het heel snel en de ander niet. Kan ook zijn dat er een artikel bij zit met iets langere levertijd, dan wordt de rest ook later gestuurd.
Bij ons zijn ze ook vandaag geleverd. Ziet er mooi uit, maten vallen goed. Jammer dat het 18 graden wordt. Nou ja, bijna jammer dan :-D
Ik draag de wollen hemdjes van Dilling het hele jaar..als het warm is juist lekkerder/ luchtiger dan katoen vind ik :)
O, oke, dan kan ik er morgen eentje aan!
Ronja schreef:
26-10-2021 11:55
Het kan wel, maar dan moet je het langzaam aan de kook brengen 😅 Wol gaat namelijk vervilten (en krimpen) door veel wrijving en door temperatuurverschillen. Aangezien je machine met koud water spoelt is het verschil te groot.
Ha, nou dat is niet iets voor mij, ik houd het bij de shirts :D

Vandaag zijn ze binnengekomen, echt heel blij mee!
montblanc schreef:
28-10-2021 15:09
Ohjee!
Dinsdag besteld en vandaag geleverd, het is rechtstreeks vanuit Denemarken verstuurd stond er in de mail.
aardbeienslof schreef:
29-10-2021 17:31
Dinsdag besteld en vandaag geleverd, het is rechtstreeks vanuit Denemarken verstuurd stond er in de mail.
Heb er maar een mailtje aan gewaagd, vijf dagen om iets de deur uit te krijgen vind ik wel lang.
montblanc schreef:
29-10-2021 17:40
Heb er maar een mailtje aan gewaagd, vijf dagen om iets de deur uit te krijgen vind ik wel lang.
Snap ik, een verzendbevestiging had je wel moeten hebben zou je zeggen!
Nou ik vind het meevallen. De producten zijn (as je ze kan bestellen) of op voorraad of er staat vaak 3-5 dagen. En met zulke kortingsacties is het altijd mega druk daar. Hier ook nog niks maar ik bestel daar al drie jaar en het komt altijd ;)
Ik heb mijn bestelling donderdag ontvangen. Het spul ziet er mooi uit, ik ben er blij mee!!
Ik ben deze keer niet erg enthousiast. De hemdjes vallen zo wijd aan de bovenkant en de coltrui voelt alsof ik gekeeld word. :|
Frizz schreef:
29-10-2021 22:15
Ik ben deze keer niet erg enthousiast. De hemdjes vallen zo wijd aan de bovenkant en de coltrui voelt alsof ik gekeeld word. :|
Welke hemdjes en kleur heb jij?
Frizz schreef:
29-10-2021 22:15
Welke hemdjes en kleur heb jij?
4 verschillende warmte hemdjes. Die ik nu natuurlijk nooit meer uit elkaar kan houden.
Het is net alsof ik een maat kleiner ervan had moeten hebben (of de bandjes moeten ingekort).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven