Wollen hemdjes
dinsdag 19 oktober 2021 om 14:01
Ik probeer de verwarming nog even uit te laten maar heb het vandaag behoorlijk koud. Dus ik dacht laat ik het nuttige met het aangename verenigen en shoppen voor een wollen hemdje, alleen ik zie veel te veel opties. Wol, Marinowol, wol met zijde.. ik wil iets warms, niet zweterigs en het móet in de wasmachine kunnen. En het liefst onder de 40 euro. Iemand tips?
zaterdag 23 oktober 2021 om 17:56
Tja, het zijn gewoon influencers die ik volg die dezelfde soort producten kopen/ verkopen als ik (wasbare luiers, wol en andere geiten wollen sokken dingen). Ik denk dat zo’n beetje elke producent tegenwoordig wel een influencer inhuurt.. verkoopt veel beter dan gewone reclame.
zondag 24 oktober 2021 om 09:42
zondag 24 oktober 2021 om 10:14
Het verschilt wel wat per soort hemdje.. er staan wel maattabellen bij.
zondag 24 oktober 2021 om 14:52
Van welk kledingstuk? Ik heb zowel ribhemdjes en ‘gewone’ en die rib die gaat na dragen wat slobberen, de gewone niet. Heb beide ook in longsleeve en T-shirt, die blijven bij mij goed in model.Gekopbloemen schreef: ↑24-10-2021 11:11Ik vind Dilling nogal wijd en slobberig vallen.
De mouwen en het lijfje worden snel wijd.
Ik vind Joha veel mooier in model blijven.
Jammer alleen dat Dilling zoveel kleurtjes heeft en Joha niet.
maandag 25 oktober 2021 om 13:07
maandag 25 oktober 2021 om 19:29
@Ronja heel erg bedankt voor je informatie over de kortingscode van de influencers!
Vanmiddag heb ik er ook gebruik van gemaakt. Ik heb heel wat besteld.
Een legging, een coltrui, een shirt met lange mouw en nog 4 hemdjes en 4 slipjes.
Ik had al 1 shirt met lange mouw gekocht om eens te testen. Die bevalt zo goed dat ik er graag nog wat meer bij wilde. Met Dilling warm de winter door!
Vanmiddag heb ik er ook gebruik van gemaakt. Ik heb heel wat besteld.
Een legging, een coltrui, een shirt met lange mouw en nog 4 hemdjes en 4 slipjes.
Ik had al 1 shirt met lange mouw gekocht om eens te testen. Die bevalt zo goed dat ik er graag nog wat meer bij wilde. Met Dilling warm de winter door!