3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
donderdag 11 maart 2010 om 22:46
quote:thee schreef op 11 maart 2010 @ 22:43:
Ok. Point taken. Zal absoluut geen info meer doorgeven en btw, post hier sowieso nauwelijks en ga dat ook maar zo houden. Djeeeezus. Ik weet echt wel wat ik wel/niet door kan geven hoor. Kennen jullie mijn verhoudingen tot genoemde forummers. Nee, lijkt me! Dus misschien ff minder snel concluderen.thee ............
Ok. Point taken. Zal absoluut geen info meer doorgeven en btw, post hier sowieso nauwelijks en ga dat ook maar zo houden. Djeeeezus. Ik weet echt wel wat ik wel/niet door kan geven hoor. Kennen jullie mijn verhoudingen tot genoemde forummers. Nee, lijkt me! Dus misschien ff minder snel concluderen.thee ............
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 11 maart 2010 om 22:47
donderdag 11 maart 2010 om 22:47
quote:iry schreef op 11 maart 2010 @ 22:44:
Ik weet idd niet hoe de verhoudingen liggen thee
Maar aan de reactie van Boarder te lezen kennen Freak en Boarder elkaar nog niet zo goed, en verbaasd het hem deze info.
Vandaar dat ik dan denk......ik zou daar niet blij mee zijn .
Maar Boarder wellicht maakt het niet uit en schat jij dat goed in.
Bij deze gelieve mijn woonplaats voor je te houden!
Thanks o.a Jack Ik kén je woonplaats niet eens en nee als wel zou ik het nergens neerzetten. Dit was anders, maar blijkbaar in sommige ogen niet oke. Prima. Ben weer (even) weg hier, voor zover ik er ca 1 x per week wel ben.
Ik weet idd niet hoe de verhoudingen liggen thee
Maar aan de reactie van Boarder te lezen kennen Freak en Boarder elkaar nog niet zo goed, en verbaasd het hem deze info.
Vandaar dat ik dan denk......ik zou daar niet blij mee zijn .
Maar Boarder wellicht maakt het niet uit en schat jij dat goed in.
Bij deze gelieve mijn woonplaats voor je te houden!
Thanks o.a Jack Ik kén je woonplaats niet eens en nee als wel zou ik het nergens neerzetten. Dit was anders, maar blijkbaar in sommige ogen niet oke. Prima. Ben weer (even) weg hier, voor zover ik er ca 1 x per week wel ben.
donderdag 11 maart 2010 om 22:49
quote:iry schreef op 11 maart 2010 @ 22:47:
Nou zeg thee....
Je hoeft toch niet gelijk op je teentjes getrapt te zijn.
nee hoor, niet op m'n teentjes getrapt..... dat laat ik namelijk niet meer toe! Blijkbaar in jullie ogen een inschattingsfout gemaakt, so be it. Klaar.
Ga me beter buigen over de hapjes die ik voor de meet hier thuis zal maken.
Nou zeg thee....
Je hoeft toch niet gelijk op je teentjes getrapt te zijn.
nee hoor, niet op m'n teentjes getrapt..... dat laat ik namelijk niet meer toe! Blijkbaar in jullie ogen een inschattingsfout gemaakt, so be it. Klaar.
Ga me beter buigen over de hapjes die ik voor de meet hier thuis zal maken.
donderdag 11 maart 2010 om 22:50
donderdag 11 maart 2010 om 22:52
quote:thee schreef op 11 maart 2010 @ 22:43:
Ok. Point taken. Zal absoluut geen info meer doorgeven en btw, post hier sowieso nauwelijks en ga dat ook maar zo houden. Djeeeezus. Ik weet echt wel wat ik wel/niet door kan geven hoor. Kennen jullie mijn verhoudingen tot genoemde forummers. Nee, lijkt me! Dus misschien ff minder snel concluderen.Ik trok geen conclusie ik onderschreef een mening hierover. Ik vind jouw reactie wat overdreven. En nee, ik ken jouw verhouding tot de andere plusserts niet omdat je hier zoals jezelf zegt nauwelijks post. Zou je dat meer doen, dan zou je weten dat het geen strenge terechtwijzing is.
Ok. Point taken. Zal absoluut geen info meer doorgeven en btw, post hier sowieso nauwelijks en ga dat ook maar zo houden. Djeeeezus. Ik weet echt wel wat ik wel/niet door kan geven hoor. Kennen jullie mijn verhoudingen tot genoemde forummers. Nee, lijkt me! Dus misschien ff minder snel concluderen.Ik trok geen conclusie ik onderschreef een mening hierover. Ik vind jouw reactie wat overdreven. En nee, ik ken jouw verhouding tot de andere plusserts niet omdat je hier zoals jezelf zegt nauwelijks post. Zou je dat meer doen, dan zou je weten dat het geen strenge terechtwijzing is.
donderdag 11 maart 2010 om 22:54
Ja zo eenvoudig idd zoals Min het stelt.
En als ik hier dan getuige ben van een info doorspeling waarvan een andere forummer niet begrijpt waar dat vandaan komt, dan trek ik even mijn wenkbrauw op.
Tevens onderschrijf ik gewoon dat ik dat echt niet prettig zou vinden.
Niets meer of minder, als blijkt dat de partijen dat oke vinden dan prima.
Ik snap echt jou reactie daar niet op hoor thee, ik val je toch niet aan?
En als ik hier dan getuige ben van een info doorspeling waarvan een andere forummer niet begrijpt waar dat vandaan komt, dan trek ik even mijn wenkbrauw op.
Tevens onderschrijf ik gewoon dat ik dat echt niet prettig zou vinden.
Niets meer of minder, als blijkt dat de partijen dat oke vinden dan prima.
Ik snap echt jou reactie daar niet op hoor thee, ik val je toch niet aan?
donderdag 11 maart 2010 om 23:02