3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
zaterdag 13 maart 2010 om 16:47
quote:appeltjesgroen25 schreef op 13 maart 2010 @ 14:58:
Wat verwoorden jullie het toch goed!Ik merk dat als ik daar aan wil beginnen er nog een hele hoop woede zit waardoor het een niet zo'n fijne post zou worden..
Dat valt mij ook zo op
De meesten hier kunnen hun gevoelens zo mooi beschrijven en uitdrukken. Om jaloers op te worden
Wat verwoorden jullie het toch goed!Ik merk dat als ik daar aan wil beginnen er nog een hele hoop woede zit waardoor het een niet zo'n fijne post zou worden..
Dat valt mij ook zo op
De meesten hier kunnen hun gevoelens zo mooi beschrijven en uitdrukken. Om jaloers op te worden
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 13 maart 2010 om 16:49
quote:friezinnetje schreef op 13 maart 2010 @ 16:43:
wie komen er eigenlijk allemaal van hier (3000 bedoel ik dan) jij, ik, Bam. IBI (als neefje of nichtje tenminste niet geboren wordt dan) Min (goh ) Choco, Sgaapie, Boogje, Qwert, Iry denkt nog na, ff verder denken hoor
wie komen er eigenlijk allemaal van hier (3000 bedoel ik dan) jij, ik, Bam. IBI (als neefje of nichtje tenminste niet geboren wordt dan) Min (goh ) Choco, Sgaapie, Boogje, Qwert, Iry denkt nog na, ff verder denken hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 13 maart 2010 om 16:51
Hoi, Friez, hoe gaat het met je vermoeidheid nu?
Freak, wat een ellende dat verhuizen maar ik lees goed mee voor straks als ik een ander huis heb.
Ik woon overigens ook drie-hoog, maar we hebben destijds wel alles omhoog weten te sjouwen
Maar als ik hier weer vertrek denk ik ook dat ik een verhuisbedrijf inhuur met een lift anders is het gewoon niet te doen.
Freak, wat een ellende dat verhuizen maar ik lees goed mee voor straks als ik een ander huis heb.
Ik woon overigens ook drie-hoog, maar we hebben destijds wel alles omhoog weten te sjouwen
Maar als ik hier weer vertrek denk ik ook dat ik een verhuisbedrijf inhuur met een lift anders is het gewoon niet te doen.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 13 maart 2010 om 16:56
zaterdag 13 maart 2010 om 16:59
quote:friezinnetje schreef op 13 maart 2010 @ 16:54:
En Roos ik heb 2 kleine Friese klompjes gekocht, die speld ik op. Herken je me zo! gaaaaaf, ik heb mijn blauwe dolfijntje teruggevonden, die had ik een tijdlang aan mijn mobieltje hangen
En Roos ik heb 2 kleine Friese klompjes gekocht, die speld ik op. Herken je me zo! gaaaaaf, ik heb mijn blauwe dolfijntje teruggevonden, die had ik een tijdlang aan mijn mobieltje hangen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best