3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb nog trek, heb ik nou ook een eetstoornis?

Alle reacties Link kopieren
Of je wil gewoon niet alleen gelaten worden met je gedachten/jezelf zonder allerlei afleiding, daarom ga je pas slapen op het moment dat je jezelf zo uitgeput hebt dat je als een blok in slaap valt, Bammetje.



Zo heeft het voor mij wel een lange tijd gewerkt althans.
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 08 mei 2010 @ 04:30:

Je kan natuurlijk ook gewoon er vanuit gaan dat hij zijn idee echt beter vindt, net zoals dat jij jouw idee beter vindt. Dat is geen verwijt naar jou als persoon van hem, maar gewoon zijn mening.



Dat klopt ook, en vriend is nou niet bepaald van het bescheiden soort

Maar heel af en toe zijn mond houden zou best eens fijn zijn.



Nah ja, wij zijn allebei ook best eigenwijs maakt het ook niet makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 08 mei 2010 @ 04:31:

En ik heb nog trek, heb ik nou ook een eetstoornis?

Neuh, gewoon honger omdat je lichaam te vermoeid is om wakker te blijven eigenlijk en daarom om energie roept.
Alle reacties Link kopieren
Bam tweelingzusjes wil drinken en vreten
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Zo werkt het voor mij nog steeds, wachten tot totale uitputting zodat de ellende die komen gaat in de donkerte en stilte maar van korte duur zal zijn dus draagelijker.
Alle reacties Link kopieren
Jij eigenwijs Iry? Joh?!



Wendt die eigenwijsheid eens aan om gewoon op jouw tempo te gaan dan, eigenwijs ding



Want wie maak je er nou eigenlijk echt blij mee als je zoveel van jezelf vraagt dat je binnen de kortste keren weer terug bij af bent? En die therapeut is er voor jou, niet andersom, die hoef je niks te bewijzen en al helemaal niet blij te maken.
Alle reacties Link kopieren
ik ga nu eten en zuipen
Alle reacties Link kopieren
Komt een heel raar geluid uit mijn schoorsteen
Alle reacties Link kopieren
en vooral niet denken waarom ik hier nog zit....
Alle reacties Link kopieren
Dat is die olifant met de lange snuit Iry, die gaat nu mijn verhaaltje uitblazen namelijk.



Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg...

Zo hard val die eigenwijsheid toch niet op
Alle reacties Link kopieren
Dat moet ik ook maar eens doen.



Trusten Min!

En jij ook bedankt voor het luisteren
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even op ontdekkingstocht toch wat er nu voor een geluid uit mijn schoorsteen komt.



Lijkt een technisch geluid, raar.

Zou iemand spionage signalen door mijn schoorsteen sturen
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 08 mei 2010 @ 04:34:

Zo werkt het voor mij nog steeds, wachten tot totale uitputting zodat de ellende die komen gaat in de donkerte en stilte maar van korte duur zal zijn dus draagelijker.U snapt.
Alle reacties Link kopieren
en nu slapen........ thanks voor babbelen en delen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Freak
Alle reacties Link kopieren
joetjoept nog ff....
Alle reacties Link kopieren
Truste Freak, thnx voor je weet wel...
Alle reacties Link kopieren
Misschien toch maar eens een gesprek aangaan met vriend.



Wordt er alleen zo moe van (en hij waarschijnlijk ook) om het weer uit te leggen/woorden er aan te geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 08 mei 2010 @ 04:45:

Misschien toch maar eens een gesprek aangaan met vriend.



Wordt er alleen zo moe van (en hij waarschijnlijk ook) om het weer uit te leggen/woorden er aan te geven.



Klinkt herkenbaar Iry als je vriend door "niks" vervangt.





.....
Alle reacties Link kopieren
Tsja Bam...



Niets zeggen laat de woorden tot ongekende hoogte broeien.

En als ze er dan pas uitkomen wegen ze zoveel zwaarder
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn echt heel gezellig op dit moment
Alle reacties Link kopieren
Ik ga maar eens opruimen enzo en dan toch maar dat bed opzoeken daarna.



Trusten voor zo Bam.





Voor jou
Alle reacties Link kopieren
Mijn gevoel zegt helemaal niet ga maar naar bed.

Dat zegt meer.... ren maar hard weg.



Gelukig laat ik mijn verstand spreken.

Is beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven