3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zaterdag 8 mei 2010 om 04:32
zaterdag 8 mei 2010 om 04:32
quote:minny schreef op 08 mei 2010 @ 04:30:
Je kan natuurlijk ook gewoon er vanuit gaan dat hij zijn idee echt beter vindt, net zoals dat jij jouw idee beter vindt. Dat is geen verwijt naar jou als persoon van hem, maar gewoon zijn mening.
Dat klopt ook, en vriend is nou niet bepaald van het bescheiden soort
Maar heel af en toe zijn mond houden zou best eens fijn zijn.
Nah ja, wij zijn allebei ook best eigenwijs maakt het ook niet makkelijker.
Je kan natuurlijk ook gewoon er vanuit gaan dat hij zijn idee echt beter vindt, net zoals dat jij jouw idee beter vindt. Dat is geen verwijt naar jou als persoon van hem, maar gewoon zijn mening.
Dat klopt ook, en vriend is nou niet bepaald van het bescheiden soort
Maar heel af en toe zijn mond houden zou best eens fijn zijn.
Nah ja, wij zijn allebei ook best eigenwijs maakt het ook niet makkelijker.
zaterdag 8 mei 2010 om 04:34
Jij eigenwijs Iry? Joh?!
Wendt die eigenwijsheid eens aan om gewoon op jouw tempo te gaan dan, eigenwijs ding
Want wie maak je er nou eigenlijk echt blij mee als je zoveel van jezelf vraagt dat je binnen de kortste keren weer terug bij af bent? En die therapeut is er voor jou, niet andersom, die hoef je niks te bewijzen en al helemaal niet blij te maken.
Wendt die eigenwijsheid eens aan om gewoon op jouw tempo te gaan dan, eigenwijs ding
Want wie maak je er nou eigenlijk echt blij mee als je zoveel van jezelf vraagt dat je binnen de kortste keren weer terug bij af bent? En die therapeut is er voor jou, niet andersom, die hoef je niks te bewijzen en al helemaal niet blij te maken.
zaterdag 8 mei 2010 om 04:50