3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
donderdag 17 juni 2010 om 21:55
donderdag 17 juni 2010 om 21:56
quote:minny schreef op 17 juni 2010 @ 21:55:
Vind je serieus dat alles wat goed voelt ook meteen een goed plan is? Serieus?
Ja.. ik zit even na te denken en wat situaties de revue te laten passeren... maar ik vind dat dus wel echt!
Net zoals ik dan ook vind, als iets niet meer goed voelt, dan moet je er zo snel mogelijk uit stappen.
Vind je serieus dat alles wat goed voelt ook meteen een goed plan is? Serieus?
Ja.. ik zit even na te denken en wat situaties de revue te laten passeren... maar ik vind dat dus wel echt!
Net zoals ik dan ook vind, als iets niet meer goed voelt, dan moet je er zo snel mogelijk uit stappen.
donderdag 17 juni 2010 om 21:59
donderdag 17 juni 2010 om 22:01
Ga ik m toch nog een keertje plakken hier, de link naar een stuk over het verschil tussen intuitie en buikgevoel. Je kan denken dat iets goed is omdat het goed voelt, maar vaak wil je dat het goed voelt. De wens is de vader van de gedachte en zo. Iets voelen omdat je dat wil en intuitie zijn twee compleet verschillende dingen.
Klik
Klik
donderdag 17 juni 2010 om 22:02
quote:Bianca40 schreef op 17 juni 2010 @ 21:59:
[...]
In welk opzicht? Verstandiger? Nadenkender? Wat wil hij met deze situatie? Ziet hij het als een avontuurtje of denk je dat hij er wel wat voor de langere termijn in ziet?
Verstandiger ja...Weet meer...meer zelfkennis endergelijke.
Hij wil geen vaste relatie als ik het goed heb.
Vooral ook vanwege dat leeftijdsverschil....Haha en omdat ik een zeer complex persoon ben.
[...]
In welk opzicht? Verstandiger? Nadenkender? Wat wil hij met deze situatie? Ziet hij het als een avontuurtje of denk je dat hij er wel wat voor de langere termijn in ziet?
Verstandiger ja...Weet meer...meer zelfkennis endergelijke.
Hij wil geen vaste relatie als ik het goed heb.
Vooral ook vanwege dat leeftijdsverschil....Haha en omdat ik een zeer complex persoon ben.
donderdag 17 juni 2010 om 22:06
Pfoee Minny, dat is wel een hele lap tekst!
Maar ik heb het ook niet over buikgevoel of intuitie... gewoon het diep in je hart gevoel of iets goed voelt. Vaak laat ik iets ook een paar dagen (of langer) liggen om te 'voelen' of het goed voelt.... pfff mag hier een kotssmiley achter?
Maar het is wel hoe het bij mij goed lijkt te werken, en het belangrijkste... het is waar ik me echt goed bij voel, en waardoor ik niet van veel dingen spijt heb. En de dingen waar ik wel spijt van heb heb ik overdacht en ik weet dan ook vaak waarom ik zo stom ben geweest om datgene toch te laten gebeuren.
En eigenlijk heb ik van heel weinig tot niets spijt.
Maar ik heb het ook niet over buikgevoel of intuitie... gewoon het diep in je hart gevoel of iets goed voelt. Vaak laat ik iets ook een paar dagen (of langer) liggen om te 'voelen' of het goed voelt.... pfff mag hier een kotssmiley achter?
Maar het is wel hoe het bij mij goed lijkt te werken, en het belangrijkste... het is waar ik me echt goed bij voel, en waardoor ik niet van veel dingen spijt heb. En de dingen waar ik wel spijt van heb heb ik overdacht en ik weet dan ook vaak waarom ik zo stom ben geweest om datgene toch te laten gebeuren.
En eigenlijk heb ik van heel weinig tot niets spijt.
donderdag 17 juni 2010 om 22:06
donderdag 17 juni 2010 om 22:07
De reden dat ik hier zo over doorga is niet om je te pesten CN, het is omdat ik serieus geen goed gevoel hierbij krijg. Hij heeft zich als een compleet ander persoon voorgedaan, onbaatzuchtig en onvoorwaardelijk behulpzaam, dan hij blijkt te zijn. Hij wilde wel degelijk wat van je, en dat bedacht ie echt niet ineens gisteren, de opmerkingen begonnen al redelijk snel nadat je uit nood (!!) daar ingetrokken was. Je relatie is net verbroken, hierdoor kwam je ineens op straat te staan en hij reikte je de helpende hand. Klinkt heel lief, maar ondertussen wilde hij wel degelijk wat van je. Ik vind dat hij misbruik maakt van jouw emotionele toestand, een verbroken relatie is niet niks, en van jouw praktische nood, geen woning meer. Hij is niet wat hij voordeed te zijn, en dat is altijd een slecht teken. Een zéér slecht teken zelfs...