3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
donderdag 17 juni 2010 om 22:10
donderdag 17 juni 2010 om 22:11
donderdag 17 juni 2010 om 22:15
goedenavond
ik ben het wel met Min eens eigenlijk, eerst wilde hij CN alleen maar helpen en verder niks en we zijn nu 3 dagen verder en is er van dat verder niks niet veel overgebleven. Begrijp me niet verkeerd, als iedereen zich er echt goed bij voelt, ga vooral je gang, maar ik heb er ook geen goed gevoel over
ik ben het wel met Min eens eigenlijk, eerst wilde hij CN alleen maar helpen en verder niks en we zijn nu 3 dagen verder en is er van dat verder niks niet veel overgebleven. Begrijp me niet verkeerd, als iedereen zich er echt goed bij voelt, ga vooral je gang, maar ik heb er ook geen goed gevoel over
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 17 juni 2010 om 22:19
Ik weet niet hoezeer je er zelf bij bent als je in een dergelijke situatie zit. Ik heb wel eens een zeer nare relatie gehad wegens een noodsituatie waarbij ik gedeeltelijk afhankelijk van diegene werd gemaakt. Dat voelde toen goed, dacht ik. Mooi niet dus. En dat heeft tot op de dag van vandaag een lang staartje. Alles maar doen dat goed voelt, dat is heel gevaarlijk advies in mijn optiek.
Wegens verdriet en nood kun je beslissingen maken die je anders niet zou maken, zeker als een ander daar handig op inspeelt.
Wegens verdriet en nood kun je beslissingen maken die je anders niet zou maken, zeker als een ander daar handig op inspeelt.
donderdag 17 juni 2010 om 22:21
quote:CN25 schreef op 17 juni 2010 @ 22:18:
Ik ben volwassen genoeg denk ik.
Is inderdaad mijn eigen keuze.
En als deze niet goed uitpakt is dat mijn eigen schuld.
Precies!
En als je hier komt 'piepen' wrijven wij dat er vervolgens nog even lekker in en daarna krijg je gewoon een welgemeende
!
Pas wel goed op jezelf trouwens, want Minny en Roos hebben natuurlijk wel een punt.
Ik ben volwassen genoeg denk ik.
Is inderdaad mijn eigen keuze.
En als deze niet goed uitpakt is dat mijn eigen schuld.
Precies!
En als je hier komt 'piepen' wrijven wij dat er vervolgens nog even lekker in en daarna krijg je gewoon een welgemeende
Pas wel goed op jezelf trouwens, want Minny en Roos hebben natuurlijk wel een punt.