3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
bi!



ik heb even in de kast gekeken.

er liggen 4 zakken choco pepernoten en 5 grote zakken menm's met nootjes.

dan liggen er ook nog 4 repen cote dor chocolade
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Herken dat wel dan zie ik plots alweer chcolade in mijn mandje liggen. Maar teruglopen om de chocolade weer in het vak te leggen doe ik nooit
Alle reacties Link kopieren
Dat ik een goeie voorraad Appel Hihi



Hoi Bianc
Alle reacties Link kopieren




Popp, wat een schattige foto.
Alle reacties Link kopieren
Ik had die choco-pepernoten nog nooit gegeten, zo die zijn echt TE lekker.
Alle reacties Link kopieren
Das helemaal niet goed!



Ik wil kilo's kwijt ipv kilo's chocolade eraan eten.



Maar ja.. ik gooi het zelf in mijn boodschappenkarretje, en eet het natuurlijk zelf op.



Ik heb gewoon geen ruggengraat als het chocolade betreft!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds één uur van slag.
Alle reacties Link kopieren
bij de volgende toon is het 19 uur, 37 minuten en 3 seconden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dank je Roos, kan je dat de hele avond blijven doen?
Alle reacties Link kopieren
ja daaaag, je weet de tijd nu he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nog steeds van slag Moos? De klok is al weken geleden verzet hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 18 november 2010 @ 19:38:

ja daaaag, je weet de tijd nu he Ja nu wel, maar straks niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Bi , ik ben opnieuw ontzet en ga ertegen in verzet.
Alle reacties Link kopieren
Bi, heeft Bianco nog wat van de prijs af gekregen?
Alle reacties Link kopieren




Wie heeft er leuke websites waar je kan rondneuzen voor interieurtips enzo? Kleuren, meubels, frutsels, alles
Ik weet het nog niet Moos... hij zou vanmiddag bellen maar is nu nog niet thuis en heb hem niet kunnen bellen omdat ie aan het werk is.



Ik denk dat ie een nieuwe afspraak heeft gemaakt om even om de tafel te gaan zitten met de verhuurders...



.... wordt vervolgd....
Oeiii Chooc... even googlen? Heb je een bepaalde smaak? Design, Maison Riviera ofzo? Dan kun je daar op googlen.
Alle reacties Link kopieren
En pop, leuke foto!



Roosje op tikd naar bed



En ik ben het kwijt haha!
Alle reacties Link kopieren
Choco, je kan een topic openen.



Dacht even dat Bi er één geopend had. Er stond nl: "waar vind ik een beige legging''. Maar Bi had er al één toch.
Alle reacties Link kopieren
Bianca40, 31 seconden geleden

Oeiii Chooc... even googlen? Heb je een bepaalde smaak? Design, Maison Riviera ofzo? Dan kun je daar op googlen.





Pure chocola (geen idee, ik ben me aan het orienteren, we zijn jong )
Alle reacties Link kopieren
Goed idee moos!
Ik twijfel nog sterk over het huis... heeel sterk. Niet omdat het geen gaaf huis want ik ben er echt weg van... maar !!

*je kunt nu nog stoppen met lezen *



A. ik had me voorgenomen om goedkoper te gaan wonen, en niet meer via een particulier te huren:

voordelen:

- normale huurprijs

nadeel:

- weinig keus en lange wachttijd



B. Als we dat huis iets lager in prijs kunnen krijgen hebben we evenveel huur als nu maar er wel een veel groter en gaver huis voor terug... in de tussentijd kunnen we bij de woningstichting ingeschreven blijven en blijven reageren op 'normale' woningen.

voordeel:

- per direct een leukere woning voor hetzelfde geld

nadeel:

- weer een keer extra verhuizen, kosten, laminaat leggen



Help!!!
Alle reacties Link kopieren
Zo terug!
Alle reacties Link kopieren
Als de prijs hetzelfde is als je huidige huis, doen. En ingeschreven blijven en kijken wat er op jullie pad komt.

Bedenk wel dat verhuizen en inrichten/verven etc. ook geld kost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven