3000 + deel 74!!!!!!
donderdag 18 november 2010 om 19:42
donderdag 18 november 2010 om 19:45
Ik twijfel nog sterk over het huis... heeel sterk. Niet omdat het geen gaaf huis want ik ben er echt weg van... maar !!
*je kunt nu nog stoppen met lezen *
A. ik had me voorgenomen om goedkoper te gaan wonen, en niet meer via een particulier te huren:
voordelen:
- normale huurprijs
nadeel:
- weinig keus en lange wachttijd
B. Als we dat huis iets lager in prijs kunnen krijgen hebben we evenveel huur als nu maar er wel een veel groter en gaver huis voor terug... in de tussentijd kunnen we bij de woningstichting ingeschreven blijven en blijven reageren op 'normale' woningen.
voordeel:
- per direct een leukere woning voor hetzelfde geld
nadeel:
- weer een keer extra verhuizen, kosten, laminaat leggen
Help!!!
*je kunt nu nog stoppen met lezen *
A. ik had me voorgenomen om goedkoper te gaan wonen, en niet meer via een particulier te huren:
voordelen:
- normale huurprijs
nadeel:
- weinig keus en lange wachttijd
B. Als we dat huis iets lager in prijs kunnen krijgen hebben we evenveel huur als nu maar er wel een veel groter en gaver huis voor terug... in de tussentijd kunnen we bij de woningstichting ingeschreven blijven en blijven reageren op 'normale' woningen.
voordeel:
- per direct een leukere woning voor hetzelfde geld
nadeel:
- weer een keer extra verhuizen, kosten, laminaat leggen
Help!!!