3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!

Ja maar jij behoort tot het jij-bakken, hmmmm dat kan nog een pittige analyse komen maar voor het gemak houd ik het vooralsnog op narcist ook omdat het zo trendy is
Of gewoon Nederlands Vervormd
Zo komt dit topic natuurlijk niet vol.
Dan maar een spannende update van mij: ik heb een swiffer gekocht mét natte doekjes omdat ik helemaal gallisch werd van de besneeuwde voetstappen in de hal.

Goh, nooit gedacht dat ik zo blij kon worden van een huishoudelijk ding. Had ik veel eerder moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Het is een fase waarin we blij worden van huishoudelijke zaken. Voornamelijk die zaken die het leven makkelijker maken.

De doelen voor het komende jaar. (als mijn gezondheid me niet alweer in de steek laat. )

* grote grote opruiming in huis, weg met de meuk die ik niet meer wil afstoffen:)

* grote grote opruiming in mijn lijf, gezonder en met meer aandacht eten. (ben weer begonnen met de eetmeter)

* bewegen (voor zover mijn lijf het toelaat met alle gebreken)

Ofwel het moet anders, want dit past niet meer bij me geloof ik (en we willen veeeeel kleiner en dus goedkoper gaan wonen. Een paar keer goed ziek worden doen wonderen voor je prioriteiten.)
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
Ik heb geen doelen.

Valt het me ook niet tegen als het weerbniet lukt
pcies Bami, enige doel is om geen doelen te hebben.

Vind het ook onzin om dat per 1 januari of zo te doen, kan op 31 april ook wel
Als het een fase is ben ik blij

Ik vind 1 januari een prima datum om doelen te plannen voor het nieuwe jaar, ik denk dat dat best verfrissend en motiverend werkt. En vanaf de eerste dag van het nieuwe jaar kun je daar dan naartoe werken.

Mijn enige doel is om in het nieuwe jaar niet meer te roken ( en de jaren daarop natuurlijk ), gezond eten doen we al en beweging krijg ik ook genoeg en soms onverwacht meer dan bedoeld was.
Wat fijn dat april tegenwoordig 31 dagen heeft
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
quote:Velma schreef op 16 januari 2017 @ 21:49:

Wat fijn dat april tegenwoordig 31 dagen heeft
Ja, kikker in je bil, Friezinnetje

Moonenz, hoeïst?
Dit is vreemd.

Ik rook alweer zo'n 9 weken niet meer en toch heb ik nu een sigarettenlucht in mijn gang :(
Of meer een zware shag rokerslucht.
ik zal de andere kant op blazen sorry!

Na een paar weken ben je gewoon heel gevoelig voor de lucht even volgens mij.

Met mij is alles goed hoor, met Velma?
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Fijn dat het met jou goed gaat, long time no see

Hier een beetje zorgen w.b.t. de gezondheid van dochter, hartritmestoornissen.
Ik had een lange verwerkingsperiode om het verlies van de viooltjes

maar dat is minder goed nieuws
Verlies van de viooltjes, oh knars, knars ( hersentjes die nog proberen herinneringen op te halen ).....

ik ben bang dat ik niets (meer?) weet van de viooltjes.

Maar zo te lezen was het zwaar omdat het een lange verwerkingsperiode heeft gehad

F*ck them viooltjes
Weltrusten en tot later!
nee hoor niks te fucken, gewoon andere forum wat kwam en weer ter ziele ging, alleen dat was kleinschaliger (oke werd te kleinschalig anders was ie niet opgeheven), dus dat was beter voor m'n sociale fobie

dus nu kom ik me hier wel weer af en toe een inbreker voelen terwijl ik probeer dat strafblad te vermijden
Weltrusten!
ah Moonenz, nu weet ik weer wie je bent!

of dat nou zo'n goed teken is?
quote:moonenz schreef op 20 januari 2017 @ 18:44:

of dat nou zo'n goed teken is? das voor jou een vraag..
quote:friezinnetje2014 schreef op 20 januari 2017 @ 18:48:

[...]

das voor jou een vraag..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven