3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!

Alle reacties Link kopieren
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Heb jij geen zin om Sinterklaas na aankomst eens lekker in bad te doen en te verwennen

met badzout en een lekker geurtje?
nee kan niet zeggen dat ik die behoefte heb, zonde van m'n badje
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Kan ik me indenken, je hele afvoer raakt verstopt door alleen al de loslatende haren uit Sint z'n baard.
Stiekem ontharingscreme in zijn shampoo doen
nee ik heb een opblaasspa moet ik die leeg laten lopen, schoonschrobben, opnieuw vullen, duurt het lang voor ie weer op temperatuur is... dat is die sint me niet waard hij gaat m'n huisje al jaren voorbij
quote:Bobby-Pin schreef op 29 januari 2017 @ 21:53:

Stiekem ontharingscreme in zijn shampoo doen klik
Misschien een schone taak voor Jetta Klijnsma uit name van participatie.
quote:moonenz schreef op 29 januari 2017 @ 21:58:

[...]

klik
quote:friezinnetje2014 schreef op 29 januari 2017 @ 21:45:

[img]http://www.sherv.net/cm/emoticons/toile ... oticon.gif[/img]Kijk, wat een beetje Veet in een sponsje wel niet kan doen. Krachtig spul!
het weekend is te kort, ik stem voor een extra dag.
Ik ook, waar kan ik stemmen?
is er geen langweekend politieke partij?
Nee.

Je roeping!
ja echt helemaal
Moonz for president en je treft het want naast Trump staat iedereen geweldig op de foto.
ja maar maar maar ik wil niet op foto's!
Dan ben je ongeschikt voor je eigen politieke partij
Ik lig nu lekker in mijn bed met laptop op schoot en twee elektrische sigaretten naast me. In eentje zit een fruitsmaakje en dat ruikt zo lekker, zou er bijna elektrisch van gaan snuiven.
Nog 10 minuutjes en dan ga ik maar eens slapen, morgen naar de dokter ( alweer ).
heb ik weer

elektrische sigaretten zijn zooooooooo slecht

succes bij de dokter morgen!
Ik heb nog 2 forumminuutjes.

Slecht, Moonz, hoezo?

Thnx voor de sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven