3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!

Alle reacties Link kopieren

missende ingrediënten, smaakjes voor e-smoker, lekkere baksels en irritante mannen.. up to date weer
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Mannen zijn over het algemeen best irritant, das niks nieuws onder de zon.

Moonenz!
Haai Moon
Ik heb vandaag haar gedoneerd terwijl zowel kapsters als klanten erover kwijlde... en ik maar denken dat je droog haar moest doneren
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
quote:moonenz schreef op 17 februari 2017 @ 22:39:

Ik heb vandaag haar gedoneerd terwijl zowel kapsters als klanten erover kwijlde... en ik maar denken dat je droog haar moest doneren
en het is weekenddd
quote:Bobby-Pin schreef op 17 februari 2017 @ 21:57:

Nah nee, niet verliefd op de postbode maar hij heeft wel iets leuks gebracht, een pakketje met smaakjes voor de e-smoker

Granny en Friez, wat hebben jullie gebakken?Welke smaakjes?
quote:friezinnetje2014 schreef op 17 februari 2017 @ 22:20:

[...]

yep en als toetje de brownie

En... hoe smaakte het hoofdgerecht en toetje?
quote:friezinnetje2014 schreef op 17 februari 2017 @ 22:03:

ik heb vanavond een frambozenbrownie gebakken en in de koelkast staat een tiramisutaart.Beide waren erg lekker, en de brownie niet zo zwaar als ik gedacht had. Zeker voor herhaling vatbaar
quote:friezinnetje2014 schreef op 19 februari 2017 @ 21:38:

[...]

Beide waren erg lekker, en de brownie niet zo zwaar als ik gedacht had. Zeker voor herhaling vatbaar

Mmmm...

ik heb nog nooit tiramisu taart gemaakt.

Heb je een recept misschien?
quote:MissGrannySmith schreef op 19 februari 2017 @ 21:39:

[...]

Mmmm...

ik heb nog nooit tiramisu taart gemaakt.

Heb je een recept misschien?

tuurlijk!

https://www.leukerecepten.nl/recepten/t ... heesecake/

Iedereen vond hem erg lekker, ik heb als toevoeging door de mascarpone/roomkaas ook nog wat koffie gedaan.
hawwe jo in lokkich jierdei, Friez ?
quote:MissGrannySmith schreef op 19 februari 2017 @ 21:35:

[...]

Welke smaakjes?

Hey Granny, uit mijn hoofd: meloen ( maar helaas te zwaar met 18 mg nicotine ), kersen, koffie, framboos en iets appeligs maar wel speciaal.

Wat zijn jouw favoriete merken en smaken?
quote:friezinnetje2014 schreef op 19 februari 2017 @ 21:41:

[...]

tuurlijk!

https://www.leukerecepten.nl/recepten/t ... heesecake/

Iedereen vond hem erg lekker, ik heb als toevoeging door de mascarpone/roomkaas ook nog wat koffie gedaan.Dank je! Zet m op mijn receptenlijstje!
quote:Bobby-Pin schreef op 19 februari 2017 @ 23:39:

[...]

Hey Granny, uit mijn hoofd: meloen ( maar helaas te zwaar met 18 mg nicotine ), kersen, koffie, framboos en iets appeligs maar wel speciaal.

Wat zijn jouw favoriete merken en smaken?Heb lang een adv gehad maar nu zoekende naar andere smaakjes. Ben meer van de fruitsmaakjes. En geen tabak meer! Gebruikte die altijd om het fruiterige niet te laten overheersen. Maar nu niet meer.
Fruit is gezond!
De hond van m'n ouders is vanavond overleden einde van een heel tijdperk... m'n broertje en ik kregen dr toen we nog op de basisschool zaten ... nu ben ik behalve sip ook nog eens oud
Ach, Moonz wat verdrietig

En dan stond dit bericht ook nog eens best lang onbeantwoord, sorry.

Sterkte voor het verlies
Ik mis Mocy.

Vandaag bleef ik met mijn mouw aan een deurklink hangen, Mocy en ik hadden zulke dingen gemeen. Waar is ze nou?
Wat verdrietig Moonenz! Sterkte!

Hangt Mocy nog rond op het forum dan?
Nee, Mocy heb ik al heel lang niet meer gezien hier. Dat is niets voor Mocy.
Hmm.. Kun je haar op een andere manier bereiken?
oh, ik dacht dat moonz mocy was
He, echt Friezinnetje?

Appeltje, nee, ik kan haar niet meer bereiken, ik had wel haar e-mailadres maar die ben ik kwijt na de laptopcrash.

Anybody out there?

Wat gaan jullie eten vandaag?

Hier staat uiensoep op, een probeersel en de tranen staan nog in mijn ogen van het uien snijden. Hopelijk wordt het wat maar ik heb ook nog twee stokbroden in mijn oventje gepropt als de soep tegenvalt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven