3000+ deel 95
donderdag 16 maart 2017 om 18:24
Maar dat is toch raar, je gaat toch niet op een partij stemmen die in het programma heeft staan om in de toekomst nog meer gas uit de grond te gaan halen terwijl er al zoveel huizen daar op instorten staan?
Geen hallucinatie, helaas
Genoeg politiek, ja ik ben nog steeds aan het snotteren, alleen in de avond en overdag ben ik zo slap als een vaatdoek met zere keel. Ik was heel bang dat ik ook het gekke hoesten ( waar collega's het over hadden uit eigen ervaring ) zou krijgen maar tot nog toe is me dat bespaard gebleven.
Geen hallucinatie, helaas
Genoeg politiek, ja ik ben nog steeds aan het snotteren, alleen in de avond en overdag ben ik zo slap als een vaatdoek met zere keel. Ik was heel bang dat ik ook het gekke hoesten ( waar collega's het over hadden uit eigen ervaring ) zou krijgen maar tot nog toe is me dat bespaard gebleven.
dinsdag 21 maart 2017 om 11:46
Das mooi, Friez
Nog steeds niet beter, wel een stuk opgeknapt en nu moet ik een taart in elkaar toveren want dochter is jarig, hieper de piep
Nu maar hopen dat de taart niet mislukt want mijn concentratievermogen is versnotterd.
Nog steeds niet beter, wel een stuk opgeknapt en nu moet ik een taart in elkaar toveren want dochter is jarig, hieper de piep
Nu maar hopen dat de taart niet mislukt want mijn concentratievermogen is versnotterd.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 21-03-2017 11:46
Reden: daar heb je het al
Reden: daar heb je het al
% gewijzigd
vrijdag 24 maart 2017 om 11:19
Oh nou heb ik helemaal niet meer gereageerd
Zo veel aan mijn hoofd gehad. Ik wil er niet te veel over zeggen (te herkenbaar).
Iemand uit mijn omgeving is te jong en te onverwacht overleden. Ik weet niet precies wat er gebeurt is maar het is heel onwerkelijk.
Bobby, nog gefeliciteerd met dochter (en nog beterschap)
Friez, al weer helemaal opgeknapt? En hoe bevalt je nieuwe werkplek
Zo veel aan mijn hoofd gehad. Ik wil er niet te veel over zeggen (te herkenbaar).
Iemand uit mijn omgeving is te jong en te onverwacht overleden. Ik weet niet precies wat er gebeurt is maar het is heel onwerkelijk.
Bobby, nog gefeliciteerd met dochter (en nog beterschap)
Friez, al weer helemaal opgeknapt? En hoe bevalt je nieuwe werkplek
a docter a day keeps the apple away