3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!

Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie dat? Dat je een bericht krijgt wat je gewoon niet kan bevatten.

Dat heb ik nu, ben er al een paar dagen van uit mijn hum
a docter a day keeps the apple away
wat rottig Marmotje, wil je er iets over kwijt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hopelijk worden jullie niet ziek Friez en Bob!

Wil je er iets over kwijt Marmul?
:( wel ziek geworden d.w.z. heel erg verkouden met verhoging. Vanmiddag een paar uurtjes werken en dan ga ik maar plat totdat mijn hoofd niet meer bonkt, mijn energielevel weer toeneemt, en de pijn in mijn schouderblad weg is.

En Friezz, hoe is het nu met jou?
ik heb 2 dagen vrij, of dinsdag vrij genomen en vandaag mijn vrije dag. De kop vol snot, en nu ook hoesten erbij. 's Morgens moet ik echt even opstarten en dan gaat het wel. Morgen aan het werk, kijken hoe het gaat. Evt kan ik wel iets eerder weg.
Dat klinkt ook niet fijn, Friezz. Beterschap

Heb jij ook verhoging?
volgens mij niet
En, hoe gaat het met jullie Friez en Bob?
Ziek met hallucinaties , ik zag in een statistiek dat Groningers op de VVD hadden gestemd
quote:Bobby-Pin schreef op 16 maart 2017 @ 18:02:

Ziek met hallucinaties , ik zag in een statistiek dat Groningers op de VVD hadden gestemd

Dan hallucineer ik met je mee want zag ook zoiets
.
Nouja, hoe kan dat nou?
Maar dat is toch raar, je gaat toch niet op een partij stemmen die in het programma heeft staan om in de toekomst nog meer gas uit de grond te gaan halen terwijl er al zoveel huizen daar op instorten staan?

Geen hallucinatie, helaas

Genoeg politiek, ja ik ben nog steeds aan het snotteren, alleen in de avond en overdag ben ik zo slap als een vaatdoek met zere keel. Ik was heel bang dat ik ook het gekke hoesten ( waar collega's het over hadden uit eigen ervaring ) zou krijgen maar tot nog toe is me dat bespaard gebleven.
ik knap al een mooi end op. Nog wel snotterig, maar niet zo erg meer als paar dagen terug.

Ik ga vanaf maandag op nieuwe werkplek werken helemaal blij
Das mooi, Friez

Nog steeds niet beter, wel een stuk opgeknapt en nu moet ik een taart in elkaar toveren want dochter is jarig, hieper de piep

Nu maar hopen dat de taart niet mislukt want mijn concentratievermogen is versnotterd.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 21-03-2017 11:46
Reden: daar heb je het al
% gewijzigd
Gefeliciteerd Bobby!

Jullie hebben me gewoon aangestoken
Gefeliciteerd met je dochter, Bob.

Ja, heb naar jou kant geniest, BAM. Had wind mee zeker.
Dank jullie wel voor de felicitaties

O jee, BAM, hopelijk heb jij de mildere versie van Friezz, die van mij is volgens mij wat hardnekkiger en uitputtend, heel veel beterschap toegewenst!
Dochter zit in de kamer met haar visite en ik in de keuken. We eten laat, gemarineerde kip staat in de oven en straks gaan de krieltjes en groente op het vuur. Ze wilde eigenlijk pizza maar kwam daar veel te laat mee. Jammer dan, morgen kan ook
Oh nou heb ik helemaal niet meer gereageerd

Zo veel aan mijn hoofd gehad. Ik wil er niet te veel over zeggen (te herkenbaar).

Iemand uit mijn omgeving is te jong en te onverwacht overleden. Ik weet niet precies wat er gebeurt is maar het is heel onwerkelijk.

Bobby, nog gefeliciteerd met dochter (en nog beterschap)

Friez, al weer helemaal opgeknapt? En hoe bevalt je nieuwe werkplek
a docter a day keeps the apple away
Hé Fryske, wel een beetje beter opletten de volgende keer als je reageert op actueel
Marmul ja zoiets is heftig, gecondoleerd
?
Hier werkt het wel en kan ik wel posten. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken van dit nieuwe forum. De voor-vorige vond ik leuker met die buttons.
Wat een ramp zeg, forummen op m'n iPhone! :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven