Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Let the rain come...
.
Enschede: 29 graden.

Zomerse dagen: 2 / 5

Tropische dagen: 0 / 3

Hittegolf: Nee

Nu, in Borne, waar ik werk, neemt de bewolking snel toe. Het lijkt een tikje minder warm te worden.
World of Warcraft: Legion
Nog gefeliciteerd Hans!
Dank je wel, Zusenzo.
Hier in Noord-limburg, schaduw 29graden. Binnen 26 graden.

Volop zon en geen wind...........Waarom gaan mensen naar de zee? Zwemwater is er ook volop.
Hans, hartelijk gefeliciteerd, hier in het oosten van Gelderland is de zon verborgen achter de wolken en zo te zien is de regen op komst, wat ik niet erg vind, heb ik tenminste weer wat lucht. Een leuke dag voor Juniper gewenst!!!
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Het begint weer iets op te klaren. Er is nog steeds vrij veel bewolking, minder dan eerder vandaag.
Gefeliciteerd Hans!

Ik heb net gewerkt en ongeveer 3 liter vocht verloren. Gat wat is het benauwd....

Het heeft hier in het oosten net iets gedruppeld, maar het klaart al weer op.
Binnen: 25 graden.

Buiten: 34 graden, zonnig.

Tropische dagen: 1 / 3

De bewolking van rond 11:00 is nu grotendeels verdwenen. Zoals Erwin Kroll zou zeggen: "Het is zonnig, zomers, en heet!"

Dank je wel, Lola!
.
De bewolking komt plotseling opzetten!

De HONDERDSTE hittepagina!
Hier was de schaduw even maar het maakte het er niet kouder op. Kom ik van mijn werk, contstant 22 graden, loop ik toch tegen een muur van hitte.
Had een gesprek van een uur in een zwaar ge-aircood gebouw, was gewoon fris daar. En dan het naar buiten lopen, sjeeeeeeees, dan is het pas heet.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik liep net even naar de supermarkt en leek alsof ik door de lucht van een fohn heen liep.

Walgelijk warm dit weer. Nog even geduld en dan is het weer koel! Jippiejajee!

Hans, gefeliciteerd met je verjaardag!
Dank je wel, Shining.

Ik heb bijna alles van de verjaardag in huis... Behalve 10 tompoezen die ik besteld heb, en die ik nog moet afhalen. Ik zit na te denken wanneer ik dat zal doen. Om 17:15 moet ik beginnen met eten koken... Als ik nu naar buiten loop, lijkt het alsof iemand mij met de moker op mijn kop slaat, zo heet is het. Als ik tussen nu en 17:15 de tompoezen moet ophalen, overleven ze de hitte misschien niet. Het wordt 18:30, want dan is het koopavond.

Het feest heb ik gepland tussen 21:00 en 1:00.

In huis lopen de temperaturen ook langzaam op. De zon is weer terug. Misschien halen we de 35 graden nog wel...
Pfff....ik trek het niet meer hoor. Laat windhoos nu maar losbarsten.
Het is vreselijk heet en benauwd. Ik liep even naar buiten, en weer, DREUN, een klap van de hittemoker op mijn kop! Er is echter bewolking, en ik zie de zon geregeld daarachter verdwijnen. Maar hij komt ook steeds weer terug.
Hier worden we vast weer de warmste gemeente van het land pffff hitte hitte hitte,geen druppel regen hier hoor

Hans gefeliciteerd!!!

Heb je veel drank ingeslagen met dit weer:-))
En maandag als ik weer werken moet word het weer zo heet,27 graden staat op weer.nl en geen airco op school pffffff
Binnen: 26 graden.

Buiten: 34 graden, bewolkt.

Tropische dagen: 1 / 3

quote:ElleMichelle schreef op 20 augustus 2009 @ 16:45:

Hier worden we vast weer de warmste gemeente van het land pffff hitte hitte hitte,geen druppel regen hier hoor

Hans gefeliciteerd!!!

Dank je wel!

quote:Heb je veel drank ingeslagen met dit weer:-))Ja, 12 bier, 2 flessen à 1.5 liter 7up, en 3 flessen à 1 liter cola. Mijn ervaring van de vorige verjaardagen is, dat ik steeds veel overhoud.
34oC hier.

Niet te harden, alleen met je tong uit je mond, die je vervolgens weer nat moet houden tegen uitdroging.

Kom maar op met dat noodweer!
Heerlijk heet hier, 35 oC.

Jammer dat het morgen minder wordt.
Binnen: 25 graden.

Buiten: 33 graden, onweer.

Lucht is nog steeds bewolkt, maar het is vreselijk benauwd, nog steeds 34 graden. Zon komt...

...TERUG!!! GRRRRR!!

Als het buiten niet bliksemt, zal ik hier even bliksemen!
Heerlijke wind in N-Limburg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven