Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 26 maart 2010 om 12:54
Hoiii, ik ben dr nog hoor
Rainz, had het op de BH ook al gezegd maar.. heel veel sterkte met zoon!!
Mamz, wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen, hoop dat het je wat rust kan geven.
Coe, wat een goed nieuws van je vriendin!!
Goldie: GEFELICITEERD!!!
Je bent gelijk met mijn omaatje jarig, die wordt vandaag 89!!
Ik ben zeker weten nog mensen vergeten dus die krijgen gewoon allemaal een en een
Misschien tot later!
Rainz, had het op de BH ook al gezegd maar.. heel veel sterkte met zoon!!
Mamz, wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen, hoop dat het je wat rust kan geven.
Coe, wat een goed nieuws van je vriendin!!
Goldie: GEFELICITEERD!!!
Je bent gelijk met mijn omaatje jarig, die wordt vandaag 89!!
Ik ben zeker weten nog mensen vergeten dus die krijgen gewoon allemaal een en een
Misschien tot later!
vrijdag 26 maart 2010 om 13:29
Jeetje Rainz
Wel fijn dat ze hem goed willen onderzoeken, liever dan dat ze je het weekend door laten lopen. Maar wat spannend. Heb je wel opvang voor je meisje?
Nikki, ik zou het gewoon doen. Als je zíjn pinpas bij je hebt tenminste
Gelf, veel plezier! Slaan je medicijnen al aan?
Mamz, mooi nieuws! Proficiat!
Skippy is weer goedgekeurd door de dokter. Het hartje was weer even moeilijk te ivnden, nooit leuk. Maar goed, alles lijkt prima, dus dan zal het goed zijn he?
Wel fijn dat ze hem goed willen onderzoeken, liever dan dat ze je het weekend door laten lopen. Maar wat spannend. Heb je wel opvang voor je meisje?
Nikki, ik zou het gewoon doen. Als je zíjn pinpas bij je hebt tenminste
Gelf, veel plezier! Slaan je medicijnen al aan?
Mamz, mooi nieuws! Proficiat!
Skippy is weer goedgekeurd door de dokter. Het hartje was weer even moeilijk te ivnden, nooit leuk. Maar goed, alles lijkt prima, dus dan zal het goed zijn he?
vrijdag 26 maart 2010 om 14:18
goedemorgenmiddag
ik was even een trouwjurk passen enzo, en nu race ik alweer bijna na het werk
Allereerst rainz een dikke knuffel, hoop dat het snel beter gaat met die kleine
Mamz, een grote voorzichtige cheer voor jouw
happy, regel je zulk soort taarten ook voor bruiloften vrijgezellenfeesten
en speciaal voor goldie (de mooie heeft happy ingepikt)
Gefeliciteerd lieve gold
ik was even een trouwjurk passen enzo, en nu race ik alweer bijna na het werk
Allereerst rainz een dikke knuffel, hoop dat het snel beter gaat met die kleine
Mamz, een grote voorzichtige cheer voor jouw
Gefeliciteerd lieve gold
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 26 maart 2010 om 15:01
quote:itsme26 schreef op 26 maart 2010 @ 14:18:
goedemorgenmiddag
[afbeelding]
Gefeliciteerd lieve gold
Het is dat ik die dag al bezet ben en dat mijn taart een onderhoudsbeurt krijgt
Overigens dacht ik dat Itsman de fotograaf van jullie tweetjes was, maar jij kan er ook wat van
En dat over mijn taart en die onderhoudsbeurt staat ook best een beetje raar
goedemorgenmiddag
[afbeelding]
Gefeliciteerd lieve gold
Het is dat ik die dag al bezet ben en dat mijn taart een onderhoudsbeurt krijgt
Overigens dacht ik dat Itsman de fotograaf van jullie tweetjes was, maar jij kan er ook wat van
En dat over mijn taart en die onderhoudsbeurt staat ook best een beetje raar
vrijdag 26 maart 2010 om 15:18
Meisjes en Happy, ik krijg vandaag geen klote gedaan.... Ik had allemaal fanatiek willen doen, maar ik ben zo lamlendig als iets en er komt niks uit mijn handen.
Over de hele dag gezien heb ik mijn auto weggebracht, ik ben naar de kapper geweest, ik heb een mand was gevouwen en een was ingezet en ik heb wat rommeltjes op elkaar gelegd.
Bah.
Over de hele dag gezien heb ik mijn auto weggebracht, ik ben naar de kapper geweest, ik heb een mand was gevouwen en een was ingezet en ik heb wat rommeltjes op elkaar gelegd.
Bah.
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 26 maart 2010 om 15:35
Ja , echt een geile taart hoor..
Nee dus... Maar wel heel geinig
Rainz:
Coe, hoe is het met Ukkie?
Mamz, ben je ondertussen alweer een beetje gerust gesteld?
Gelf, veel plezier meid!!!
Fuss, fijn dat met Skippie alles weer oke was.
Druif, bij jou nog geen beweging?
Marels, jij bent a de hele week fanatiek geloof ik, dus vandaag mag het wel een dagje minder.
Ik heb genoeg gedaan:
Gestofzuigd
Gestoft
Taart gebakken
Keuken aan kant gemaakt
Naar de winkel om de laatste boodschappen
Wraps gemaakt
Plees schoon
Nu nog:
Douchen, make-uppen en haren fohnen.
Zoveel mogelijk klaar zetten voor vanavond
Voor eten zorgen.
En dan vanavond eindelijk echt Jarig zijn... Zucht.
Nee dus... Maar wel heel geinig
Rainz:
Coe, hoe is het met Ukkie?
Mamz, ben je ondertussen alweer een beetje gerust gesteld?
Gelf, veel plezier meid!!!
Fuss, fijn dat met Skippie alles weer oke was.
Druif, bij jou nog geen beweging?
Marels, jij bent a de hele week fanatiek geloof ik, dus vandaag mag het wel een dagje minder.
Ik heb genoeg gedaan:
Gestofzuigd
Gestoft
Taart gebakken
Keuken aan kant gemaakt
Naar de winkel om de laatste boodschappen
Wraps gemaakt
Plees schoon
Nu nog:
Douchen, make-uppen en haren fohnen.
Zoveel mogelijk klaar zetten voor vanavond
Voor eten zorgen.
En dan vanavond eindelijk echt Jarig zijn... Zucht.
vrijdag 26 maart 2010 om 15:43
Het mag dus juist NIET minder nu Goldie!
Ik moet maandag met mijn nieuwe baan beginnen en krijg die week ook gelijk een stel makelaars over de vloer, dus het moet zondagavond gewoon spic en span zijn hier in huis.
Ben nu toch aan de gang, was is opgeruimd en ik ben de laatste administratiedingen aan het regelen, en dan komt het hopelijk toch nog goed vandaag.
Ik moet maandag met mijn nieuwe baan beginnen en krijg die week ook gelijk een stel makelaars over de vloer, dus het moet zondagavond gewoon spic en span zijn hier in huis.
Ben nu toch aan de gang, was is opgeruimd en ik ben de laatste administratiedingen aan het regelen, en dan komt het hopelijk toch nog goed vandaag.
vrijdag 26 maart 2010 om 15:49
Das een hele lijst voor een jarige jop Gold!Vanavond dan lekker kadootjes open maken?
Marels,het mag best wat minder vandaag!Als je toch je geile pakje al aan hebt kan je misschien in een ontspannen,ondeugende pose wachten op Marelsman...
Buuf,het zal wel een ouwe taart zijn,anders was die onderhoudsbeurt ook niet nodig!
Fuss,wat is dat altijd fijn om te horen,dat met Skippy alles goed gaat!
Wij zijn op en neer naar Rotterdam geweest,urine afgegeven en toen konden we weer gaan.Maandag bellen ze over de uitslag,maar eigenlijk zou het niet kunnen dat Ukkie's klachten met de biotinidase samenhangen.Daarvoor was de waarde vorige keer echt niet hoog genoeg.
Verder zit er geen verbetering in bij Ukkie,terwijl dat vorige keren na de 1e dag abkuur wel zo was.
Marels,het mag best wat minder vandaag!Als je toch je geile pakje al aan hebt kan je misschien in een ontspannen,ondeugende pose wachten op Marelsman...
Buuf,het zal wel een ouwe taart zijn,anders was die onderhoudsbeurt ook niet nodig!
Fuss,wat is dat altijd fijn om te horen,dat met Skippy alles goed gaat!
Wij zijn op en neer naar Rotterdam geweest,urine afgegeven en toen konden we weer gaan.Maandag bellen ze over de uitslag,maar eigenlijk zou het niet kunnen dat Ukkie's klachten met de biotinidase samenhangen.Daarvoor was de waarde vorige keer echt niet hoog genoeg.
Verder zit er geen verbetering in bij Ukkie,terwijl dat vorige keren na de 1e dag abkuur wel zo was.
vrijdag 26 maart 2010 om 16:01
Urgh, en de belgische belastinginstantie is onvindbaar. Ik word knettergek van die lui.
Maar goed, zennnnn. Wasmachine is klaar, was maar even buiten ophangen. Zonnetje schijnt.
Beetje lullig dat ze je helemaal naar Rotterdam laten gaan voor alleen een potje urine... Hopen dat het ventje snel opknapt!
Fus, pasten je kleren trouwens?
En gisteren je nieuwe slippers al aangehad?
Maar goed, zennnnn. Wasmachine is klaar, was maar even buiten ophangen. Zonnetje schijnt.
Beetje lullig dat ze je helemaal naar Rotterdam laten gaan voor alleen een potje urine... Hopen dat het ventje snel opknapt!
Fus, pasten je kleren trouwens?
En gisteren je nieuwe slippers al aangehad?
vrijdag 26 maart 2010 om 16:12
Durfde het nog net niet aan Laarzen draag ik al wel. Broeken konden zelfs met buik nog dicht maar dan zitten ze niet lekker Ze zitten dus nu mara gewoon in de wasmachine voor daarna.
Hier draait de wasmachine en de droger. Ik hoef van mijn praatjuf alleen maar dingen te doen als ik zeker weet dat ik ze af kan maken. Best lekker
Nu maar even weer borduren. Ben aan een pakket begonnen voor baby. Na twee dagen alweer helemaal verslaafd
Hier draait de wasmachine en de droger. Ik hoef van mijn praatjuf alleen maar dingen te doen als ik zeker weet dat ik ze af kan maken. Best lekker
Nu maar even weer borduren. Ben aan een pakket begonnen voor baby. Na twee dagen alweer helemaal verslaafd