Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Tsssk, het was gister zomerweer, mafkees

Jammer dat broeken niet lekker zitten zo, hopen dat je er straks wel iets mee kunt dan!

Wel fijn dat je de laarzen al draagt! Zitten ze fijn? Heb je dr inderdaad zooltjes ingelegd of doe je het gewoon zo?

Was opgevouwen trouwens en aardbeien schoongemaakt. Nu nog even opruimen en dan even stofzuigen.

Bowie opgezet, dat helpt ook altijd

Oh, en kat wurgen, dat ga ik ook doen zo...
668, the neighbour of the Beast
Overigens belden ze van mijn werk net.

Grietje wat ik tot nu toe steeds gesproken heb is er maandag niet, dus ik moet iets later beginnen maandag, om tien ipv om acht uur. Dan word ik opgevangen door de directeur, en die is er zelf pas om half tien, vandaar. Moet ik wel een uurtje langer werken maar dat geeft niet.

Ze bereide me wel voorzichtig voor dat ik de eerste week met de ergo daar mee moet lopen en dat die wel eens niet zo positief kon zijn, omdat het haar laatste week is

Dus da's een weekje met haar meelopen en vanaf dat moment ben ik daar dé ergotherapeut. Spannend! Maar ik heb er wel heeeeel erg veel zin in ook!
De vriendin van die surprise voor Goldie heeft een topic geopend, Itskie

Marels, jij moet twee dagen verplicht zitten en leuke dingen doen. Daarna wordt dat een heel stuk lastiger.

Coebergh, he, ook niet fijn dat Ukkie niet rustig het weekend in kan. Heeft hij nog koorts of alleen het slijm?
Marels, makelaars zijn dus geen kopers. Makelaars zijn mensen die er belang bij denken te hebben om de vraagprijs zo hoog mogelijk te zetten (tenzij ze van de kopers zijn natuurlijk).

Het ziet er hier beneden heel beschaafd uit, boven is een zorg die de kinders best wel mogen meedelen, was is op een paar broeken en trainingspakken die nog binnen moeten komen bij, powernap is gedaan, ik geloof dat ik klaar ben voor het weekend.

Moet alleen nog poedersuiker kopen, want nationale pannenkoekendag.

Goldie, ik denk dat ik het wel aandurf om er gerust op te zijn dat het nu goed is.
I know Mamz, maar ik wil dan wel dat mijn huis netjes is, dat vind ik zelf gewoon fijner. En sowieso wil ik dat als ik aan het werk ga mijn huis aan kant is, dat alles netjes is.

Nu dus nog aan het opruimen enzo en dan beloof ik dat ik buiten stofzuigen niet veel meer zal doen vandaag, deal?

Morgen dan eindelijk die verdomde keukenkastjes voor ik naar de verjaardag van mijn nichtje ga.
quote:Marels schreef op 26 maart 2010 @ 16:20:

Oh, en kat wurgen, dat ga ik ook doen zo... Had hem dan gisteren zijn gang laten gaan, muts!
Dat bedacht ik me ook toen ik het typte

Arm beestje

Hij begint een beetje te puberen alleen, en da's wel eens vermoeiend. Bezint, eer gij aan een kitten begint
Zoeb, ik denk dat we morgen rond 4 uur bij je zijn. Moet ik je even bellen als het toch wat eerder wordt?

Wij hebben nu twee pubers rondvliegen. Hoezo? Gisteren geopereerd?

Ik wacht op Happy, die kan ieder moment thuis zijn en dan gaan we richting de sportschool.
Ja dat dacht ik ook. Had hem dan gisteren laten hangen.

Och arm beestje.

Ik ga eten koken. Zit mijn tijd weer te verdoen hier.

Oh nee, ik hab 100 viooltjes gepoot net en de zon schijnt weer.

Het moet een beetje lijken als morgen Buuf en Happy komen.
Ik zie jullie wel verschijnen hoor. Ook als het wat eerder is.

Geen probleem. Gezellig. Heb er helemaal zin in.
Huh? Vriendin? Surprise? Ikke?

Iek nie begraip?
Hoe oud zijn die van jou Goldie? Billy is van 19 november, 4 maanden nu dus...

Nu maar afsluiten en schoenen aan en auto ophalen! Tot zo!
zo, ik was er weer, maar mag nu van mezelf even niets doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Helleu,

Ik ben er ook weer.

Stoel is mooi, maar we ruilen niet.

Ik vind die van ons mooier.

Ben ook nog op ringen jacht geweest, ik denk dat ik eruit ben.

Niets gekocht of besteld ze komen samen op 560 euro dus dat durfde ik niet zomaar.

Nu lekker slapen, ik slaap altijd zo lekker als Sportman er niet is.

En morgen werken.

Toedeloe!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
argh * Enorme Ego Posting *

Morgen is De beurs\fair ( we doen het voor de ropa-run, en om "kleine onderneemsters" wat naamsbekendheid te geven.. djeez wat klinkt dat serieus nu. )

En ik ben zoooo nerveus. Ik heb 30 haakwerken, varrierend van poncho tot tasjes tot appelhoesjes ( ik ben er verliefd op ) tot sjaals.

Een paar "halve" werkstukken, zodat ik ook life kan werken..

Ik ben zó bang dat iedereen morgen hard in lachen uitbarst bij het zien van mijn "kunstwerkjes" ( Waar ik stiekem heel trots op ben omdat ik ze allemaal zelf bedenk, ontwerp en maak )

Jemig, was het maar morgen avond, dan kon ik alvast vertellen hoe het was....

* Einde Enorme Ego Post *

Mamz ! Ik lees goed nieuws tussen de berichten door Fijn dat het allemaal mee lijkt te vallen :-)
Toitoitoi Boro!!

Het wordt vast een succes!!

Zet 'm op!!
En een kus voor Rainz Hoop dat alles mee valt met de kleine :(

Dank je Nikki. Ik zou nu natuurlijk in bed moeten liggen, dromend van mijn succes , maar even ontspannen is ook wel lekker

*Neemt nog 1 slok wijn, niet te veel, we willen geen kater morgen natuurlijk *
Komt wel goed hoor Boro

Nikki, je had alleen je eigen pinpas bij je begrijp ik?

Heb de hele avond zitten borduren, lékker!

Normaal zou mijn mama natuurlijk de geboortetegel borduren, nu doe ik het maar zelf. Maar het is fijn. De tv kan erbij aan, het is ontspannend en het is iets voor Skippy
Leuk Fus :-) en

Borduur je ook "zelf" ? Ik heb hier nog heel veel borduur zijde liggen ? Dus als je interesse hebt, dan geef je maar een gil.

En oh holy fuck, die parasol Ik kom er gewoon niet aan toe om naar FusTown te komen. ( Geen rijbewijs... weekenden vol met A heen en weer brengen ) Mocht je de ruimte hebben en hem vast willen houden tot mei ( Als A bij jullie komt wonen ) dan hou ik me aanbevolen, maar staat het kreng in de weg, dan gewoon weg doen hoor :-) Geen probleem.

( Oh Ik bedenk me nu dat ik straks heel makkelijk verse baby kan knuffelen als A bij jullie is )

Wat ben ik blij dat hij toch daarheen mag, en dat een horde lieve bezemers daar in de omgeving woont. Ik hoop zo dat het het meeten \ ontspannen zo een stukkie makkelijker wordt voor mij :-) ( Egoïstisch eigelijk, ik gebruik jullie gewoon straks )
Hij staat absoluut niet in de weg, wordt alleen een beetje groen aan de onderkant

maar ik laat hem met plezier staan hoor

Ik vind het wel heel gezellig idd als je dichterbij bent Ben straks toch veel thuis eerst

Overigens heb ik jaren niet geborduurd maar ja, ik wilde voor deze verse baby ook een geboorteding. Dus toch maar weer een pakket gehaald. Is wel uit dezelfde serie als van Zoonlief. Alleen is die met een bruine baby en deze met een witte
Oh jij hebt straks ook een duo-penotti :-)

Van de week zaten A en Terror naast elkaar ( A is half hindoestaans ) en dat zag er zo uberschattig uit, heel bruin - veel zon gehad- en ultra wit. .

Helaas dacht A dat we hem uit aan het lachen waren met onze duo-penotti opmerking. Terwijl wij echt smolten van genot en liefde toen ze zo naast elkaar zaten te eten .
Ahh zo lief een duo penotti stelletje.

Bor ik zag vandaag gehaakte poefen ergens. Zo leuk.

Het zal best een succes worden.

En wil je de parasol dan meenemen in de trein? Dan kom ik kijken en ook in die trein zitten.;-)

Als ik nu nog eens met de auto naar Maassluis ga, kan ik hem voor je ophalen en in P droppen. Fluitje van een cent, jammer dat ik dan het treingesleep mis. Dat dan weer wel.
Moggû,

Ik heb nog slaap en de espresso helpt niet.

Fuss, we hebben geen eigen pinpassen, het is een grote hoop hier.

Uhhm, ik bedoel klein hoopje.

Ik kom ook kijken dan, parasol in trein, moet kunnen toch?

Moeten wij eigenlijk ook nog hebben, een parasol.

Alleen zon van de zomer is zo warm, kan me er nog niet veel bij voorstellen.

Ik ga maar eens in beweging komen, lekker wakker worden op de fiets.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!

Ik denk inderdaad dat ze je allemaal enorm had gaan uitlachen Bor. Dat ze naar je gaan staan wijzen enzo, gierend van de lach. Zo van; "zie die huismeut nu met dr zelfgeknutselde jostirommel!"

Met andere woorden; stel je niet aan muts, het komt heus goed.
Heel veel succes Boro! Het gaat helemaal goed komen! Zet je wel even foto's van je liefdeskunstwerken op de Haaifs?

En ik wilde iedere keer zeggen dat ik jouw foto's zo vreselijk leuk vind, die op de Haaifs staan!

Vandaag gaan wij naar het zuiden en morgen naar het westen. Als we alles nou iets eerder hadden geweten hadden wij met de parasol kunnen slepen.

Rainz, hoe is het met zoon? Moest hij blijven?

Nikki, wat een geld inderdaad! Maar als het kan, waarom dan niet?

Fus, vroegâh heb ik ook wel geborduurd, vond er alleen niets aan. Zat liever achter de naaimachien.

Marels, klinkt leuk die collega die jij gaat vervangen. Moest ze weg of wilde ze zelf?

Goed, een kop thee en dan weer naar de sportschool!

Geniet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven