Bezemtopic deel 5 alweer
donderdag 19 november 2009 om 09:40
goedemorgen
gerard kaal, ik zag het ja, ik moet er denk ik even aan wennen
wat een vroege vogels hier, helaas mag ik er maandag ook weer aan geloven. Dan is mijn vakantie voorbij en begin ik gewoon weer met een vroege dienst
missM, laat je niet afschepen hoor, zo kan het toch niet langer
Jonna, gefeliciteerd met je nieuwe opdracht
Coe klinkt als een niet zo een fijne nacht
Boro-familie beterschap
Gisteren toch nog een lijstje gemaakt met allemaal dingen die ik tegenkwam. Dus vandaag doe ik het net zo
gerard kaal, ik zag het ja, ik moet er denk ik even aan wennen
wat een vroege vogels hier, helaas mag ik er maandag ook weer aan geloven. Dan is mijn vakantie voorbij en begin ik gewoon weer met een vroege dienst
missM, laat je niet afschepen hoor, zo kan het toch niet langer
Jonna, gefeliciteerd met je nieuwe opdracht
Coe klinkt als een niet zo een fijne nacht
Boro-familie beterschap
Gisteren toch nog een lijstje gemaakt met allemaal dingen die ik tegenkwam. Dus vandaag doe ik het net zo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 19 november 2009 om 09:57
Goedemorgen allemaal, vauit een blinkend Zus chateau.
- was op gevouwen
- wasje erin
- vaatwasser uitgeruimd
- keukenkastjes schoongemaakt en uitgepluist
die kinderen en man laten toch altijd lege verpakkingen liggen....denk je nog een aardig voorraadje liga's te hebben......
Badkamer met de franseslag en de bedden zijn weer gelucht en opgemaakt.
Straks na de lunck nog ff stofzuigen.
Missm Sterkte bij de vlos.
Coeberhg, ga zo nog even lekker slapen
GL, geniet van het mooie weer.
Boro&co beterschap
Gayl jij ook!
Mamz succes vandaag bij de spv-er
En alle andere een fijne dag!!
- was op gevouwen
- wasje erin
- vaatwasser uitgeruimd
- keukenkastjes schoongemaakt en uitgepluist
die kinderen en man laten toch altijd lege verpakkingen liggen....denk je nog een aardig voorraadje liga's te hebben......
Badkamer met de franseslag en de bedden zijn weer gelucht en opgemaakt.
Straks na de lunck nog ff stofzuigen.
Missm Sterkte bij de vlos.
Coeberhg, ga zo nog even lekker slapen
GL, geniet van het mooie weer.
Boro&co beterschap
Gayl jij ook!
Mamz succes vandaag bij de spv-er
En alle andere een fijne dag!!
donderdag 19 november 2009 om 10:06
donderdag 19 november 2009 om 10:13
Das fijn nieuws Pip, ik weet niet precies hoe het zit maar een vriendin van mij vertelde dat bovenop de maandelijkse kosten ook nog een soort belasting werd geheven, ben er verder niet op in gegaan omdat we het hadden over de VT's van onze huizen maar zij krijgt dus veel minder terug omdat ze een lease auto heeft..... ws weet vast allemaal wel hoe dit zit maar toch...
donderdag 19 november 2009 om 10:24
Bor Beterschap voor allemaal. Brr moet er niet aan denken.
Wat is het druk hier zeg.
Oh ik vond die electrospellen-dozen ook altijd zo leuk. Alleen als vroeger de batterij leeg was, had je geen electrodoos meer, want nieuwe batterijen zaten er niet aan. Daar stond de doos dan.
Op wonderbaarlijke wijze heb ik geen last meer van de knie. Voor zo lang als het duurt dus ik ga er van profiteren en dus straks thuis als een tornado alles doen.
Wat is het druk hier zeg.
Oh ik vond die electrospellen-dozen ook altijd zo leuk. Alleen als vroeger de batterij leeg was, had je geen electrodoos meer, want nieuwe batterijen zaten er niet aan. Daar stond de doos dan.
Op wonderbaarlijke wijze heb ik geen last meer van de knie. Voor zo lang als het duurt dus ik ga er van profiteren en dus straks thuis als een tornado alles doen.
donderdag 19 november 2009 om 10:32
quote:zusenzo schreef op 19 november 2009 @ 10:16:
Ok, ik heb er de ballen verstand van... maar ik wilde ff checken of jeniet voor een verrassing kwam te staan.
Dat bedrag zit dan in die 200,- of komt dat dus nog als een naheffing later?
Vroegâh moest je de waarde van de auto zelf in je belastingaangifte regelen, en als je dan een VT-biljet invulde moest je daar behalve de hypotheekrente ook het privé-gebruik auto in vermelden. Het gevolg was dat je per saldo minder terugkreeg, want over de rente krijg je belasting terug en over de auto moet je betalen.
Sinds 1-1-2008 is de belastingheffing over de auto verplaatst naar het loonstrookje en krijg je dus gewoon minder netto-salaris. Hierdoor blijft de maandelijkse voorlopige teruggave ongewijzigd.
Dus in het geval van Pips kost het die ¤ 200,-- en geen cent meer.
Ok, ik heb er de ballen verstand van... maar ik wilde ff checken of jeniet voor een verrassing kwam te staan.
Dat bedrag zit dan in die 200,- of komt dat dus nog als een naheffing later?
Vroegâh moest je de waarde van de auto zelf in je belastingaangifte regelen, en als je dan een VT-biljet invulde moest je daar behalve de hypotheekrente ook het privé-gebruik auto in vermelden. Het gevolg was dat je per saldo minder terugkreeg, want over de rente krijg je belasting terug en over de auto moet je betalen.
Sinds 1-1-2008 is de belastingheffing over de auto verplaatst naar het loonstrookje en krijg je dus gewoon minder netto-salaris. Hierdoor blijft de maandelijkse voorlopige teruggave ongewijzigd.
Dus in het geval van Pips kost het die ¤ 200,-- en geen cent meer.
donderdag 19 november 2009 om 11:25
quote:nikkinuts schreef op 19 november 2009 @ 07:50:
Ik dacht Turkije, maar dat is niet te doen met de auto.
Nu zit ik hier te zingen... "You gotta move, tuuuudutu!!" Met dank aan de ANWB-reclame met het Turkse gezin op weg naar vakantie..
Wat een boel zieken toch, sterkte allemaal!!
Zoeb, fijn van je knie, houden zo! Doe je het wel rustig aan, ook al ben je aan het tornado-en?
Ik ga ook maar weer hard aan de slag, muziekje aan en gaan met die banaan!!!
Ik dacht Turkije, maar dat is niet te doen met de auto.
Nu zit ik hier te zingen... "You gotta move, tuuuudutu!!" Met dank aan de ANWB-reclame met het Turkse gezin op weg naar vakantie..
Wat een boel zieken toch, sterkte allemaal!!
Zoeb, fijn van je knie, houden zo! Doe je het wel rustig aan, ook al ben je aan het tornado-en?
Ik ga ook maar weer hard aan de slag, muziekje aan en gaan met die banaan!!!
donderdag 19 november 2009 om 11:51
Yep. weer terug van tennis en al de helft van de benedenverdieping gestofzuigd.
Tennis was niet leuk.
Door onsportief gedrag van tegenstander ga ik het steeds minder leuk vinden.
En ik heb de ballen er niet voor om er iets over te zeggen.
Straks boodschappen.
Daar kijk ik ook al niet naar uit.
K*tklusje.
Tennis was niet leuk.
Door onsportief gedrag van tegenstander ga ik het steeds minder leuk vinden.
En ik heb de ballen er niet voor om er iets over te zeggen.
Straks boodschappen.
Daar kijk ik ook al niet naar uit.
K*tklusje.
donderdag 19 november 2009 om 12:54
Eind van de dag wil ik me ook in kleding gaan hijsen, er moeten toch een keer boodschappen gedaan worden!
Oudste dochter en a.s. liggen ook gestrekt, jongste is weer naar school en ik ben nu alleen nog wat wiebelig op de benen.
Begin me al te vervelen , heb net zelfs op het libelleforum zitten lezen
Gold hoezo durf je er niets van te zeggen dan, je gaat er toch heen voor je plezier!
Oudste dochter en a.s. liggen ook gestrekt, jongste is weer naar school en ik ben nu alleen nog wat wiebelig op de benen.
Begin me al te vervelen , heb net zelfs op het libelleforum zitten lezen
Gold hoezo durf je er niets van te zeggen dan, je gaat er toch heen voor je plezier!
donderdag 19 november 2009 om 14:22