Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Er staat een grappig nieuwtje op de BH
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hè Rainz, dat is klote
Ik ben net een half uurtje thuis, de verloskundige heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis.

De baby maakt het goed, maar mijn leverwaarden zijn niet goed en er zitten sporen van een ontsteking in mijn bloed. Waarschijnlijk heb ik een slokdarmontsteking.

Voor nu heb ik andere medicijnen gekregen en na het weekend moet ik terug op controle in het ziekenhuis.

Mocht het in de tussentijd slechter worden dan moet ik me meteen melden.

Niet fijn dus, maar wat ben ik blij dat ik eindelijk serieus genomen wordt!
Ha Meisjes,

ik ga vanavond maar eens hetzelfde doen als de meesten van jullie.....niets dus.

Maar wij zijn hier al actief genoeg geweest. Na ruim 2 uur in de file eerst even aan de koffie, daarna omkleden en hardlopen, douchen, koken en eten en toen was het alweer 8 uur geweest. En dus wordt het nu luieren en morgen weer een dag.....

En Rainz, iedere smoes is goed als een sollicitant wordt afgewezen en dus is het altijd k*t. Maar de aanhouder wint!
Hèhè, eindelijk MissM. Het werd eens tijd dat iemand op het idee kwam dat er misschien wel eens iets mis zou kunnen zijn en dat het niets met Minipenny te maken heeft.
GL, op 19-12 hebben wij een aantal kennismakingsgesprekken met bruidsparen die willen dat Jonna de fotoreportage gaat doen en allemaal in het zuiden van het land. En dus zijn wij in de buurt.......hebben ze bij jullie al koffie uitgevonden?
He Rainz, da's ook kul, als een jaar oude werkervaring al niet meer recent is. Zo snel verandert het ook niet op secretarieel gebied.

MissM, goed dat ze iets hebben gevonden. Hoop dat de medicatie helpt.

Coe, lijkt me wel een heel leuk baantje

Vandaag alles (bijna) volgens schema afgewerkt. Vanaf morgen probeer ik Oudste 's ochtends om half zeven uit bed te porren voor wat efficienter werk aan zijn werkstuk of huiswerk. Holy shit, en daar moet ik dan met lodderogen en een kop koffie naast gaan zitten

Alles voor het goede doel..

En weer een telefonische ondervraging van ex achter de rug ook. Ach, het is wel voorstelbaar. Toen ik zelf voor het eerst van de pleeggezinnen hoorde kon ik me ook niet voorstellen dat zo veel mensen okee zouden zijn. Maar hij zit er mee, dus.
"Fijn" MissM, dat er nu tenminste wat gebeurt! Hou vol he?

Keuringsdienst van Waarde moet je ook niet kijken als je nog dingen wilt eten.... Al stellen ze wel goede dingen aan de kaak!
Hehe MissM. Kanonne wat zijn ze daar lekker snel mee zeg :(
daar zit je mooi mee missM, ben in ieder geval blij dat je nu wel serieus genomen wordt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oei, MissM, goed oppassen dus!! Fijn dat er nu wat meer duidelijkheid is..

Mamz, wat bedoel je precies met de ondervraging van je ex en de pleeggezinnen? Ik snap je niet helemaal!
Ex wil helemaal niet dat ik mijn kinderen naar weekendpleeggezinnen breng. Vindt'ie eng. En dus probeert hij me op andere gedachten te brengen.
Goeiesmorgens deze morgen!

Mamz, ex heeft toch helemaal niks te willen? Laat hem maar de hik krijgen.

Poe wat is het weer vroeg, maar gelukkig is het vrijdag!

Werken

Sporten (gisteravond niet gegaan)

Goed voor mezelf en anderen zorgen

Mr N bellen dat ik van hem hou (en dat ie wat anders moet verzinnen voor het eten want hij is vergeten de kikkererwten in de week te zetten zag ik net)
Goedemorgen allemaal

Terror is opgeknapt, ik ben nog wat wiebelig en heb diaree, maar verders niet meer ziek.

Vriend nog wel, en vannacht werd Tut ziek. - kon bijna niet anders -

Vandaag:

Huis ontsmetten van boven naar beneden luchten, soppen en zuigen al die vieze ziektekiemen weg sturen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:mamzelle schreef op 19 november 2009 @ 22:00:

Ex wil helemaal niet dat ik mijn kinderen naar weekendpleeggezinnen breng. Vindt'ie eng. En dus probeert hij me op andere gedachten te brengen.

En daar hoef jij niet naar te luisteren mamz.

Kom nou toch, Jij zorgt 24/7 voor de jongens, jij bent er altijd voor ze, jij doet het, niet jouw ex.

En jij weet wat het beste is voor jullie

En als dat is dat in de weekenden de kinderen naar een pleeggezin gaan, dan is dat zo. En dat doe jij hartstikke goed !
quote:mamzelle schreef op 19 november 2009 @ 22:00:

Ex wil helemaal niet dat ik mijn kinderen naar weekendpleeggezinnen breng. Vindt'ie eng. En dus probeert hij me op andere gedachten te brengen.Veel Ex-en zijn eng, maar dat is ook de reden waarom zij tot Ex zijn gepromoveerd. Als iedereen blij is behalve de Ex dan is het de juiste keuze voor iedereen behalve voor de Ex. Vervelend.......voor de Ex.
Goedmorgen allemaal,

de laatste werkdag.....dus maar een klein lijstje:

Werken

Door de vrijdagfile naar huis

Nieuw onderdeel van de baby-uitzet kopen

Kraamvisite

en dan.....weekend!

Veel Plezier! !
quote:Happy_Me schreef op 20 november 2009 @ 07:38:

[...]

Veel Ex-en zijn eng, maar dat is ook de reden waarom zij tot Ex zijn gepromoveerd. Als iedereen blij is behalve de Ex dan is het de juiste keuze voor iedereen behalve voor de Ex. Vervelend.......voor de Ex.

Netjes verwoord Happy

Mamz, ik zit er nog even over na te denken.

Hebben jullie gezamenlijk gezag over de kinderen ? In dat geval zal ik gaan bekijken of er iets van de weekend-pleeggezinnen vastgelegd kan worden.

Wij hebben A via de rechter officieel uit huis laten plaatsen. Niet omdat wij hem zo graag kwijt wilden, maar de moeder van A wilde de behandeling tegen gaan ( 50% gezag ) en hoe krom het ook is, ze mag hem niet eens zien, zou ze wel een stokje voor zijn behandeling kunnen steken

Nou zou je het bij jou ws niet zo drastisch aan hoeven te pakken, maar ik zal het wel na vragen bij de hulpverlening
quote:

maar de moeder van A wilde de behandeling tegen gaan ( 50% gezag ) en hoe krom het ook is, ze mag hem niet eens zien, zou ze wel een stokje voor zijn behandeling kunnen steken

Bizar
Het is hier zooooooo heerlijk rustig!
Ja, dat is echt bizar HPL, ik heb bijvoorbeeld echt niets over A te zeggen.

Nou zeg ik wel een hoop over hem hoor, en dan zeg ik er bij "voor de vorm" dat is de mening van Vader hoor maar officieel heb ik niets over hem te zeggen.

Ziekehuisbezoeken, therapie-gesprekken, vertrouwelijke informatie over A. Dat is allemaal rechtelijk gezien mijn zaak niet.

Gelukkig is het dan wel zo dat niemand zich er wat van aantrekt in onze situatie En sinds hij officieel uit huis is helemaal niet meer.

Verder is bjz aan het uitzoeken of biomoeder niet alsnog uit de ouderlijke macht gezet kan worden ( we zijn er een paar jaar geleden mee bezig geweest, tot aan het Hof toe, maar toen zag de rechter geen reden om het te doen ) bjz vindt inmiddels wel dat er genoeg redenen zijn.

Als dat zo is, en ze wordt uit de ouderlijke macht gezet, kan ik voogd worden, en zou ik hem na 3 jaar kunnen adopteren. Dat zou het beste zijn natuurlijk. Maar goed, dat duurt nog heul heul lang. Als het al kan.
Mijn hart breekt als ik bedenk hoe er met dat jochie gesold moet zijn door zijn biomoeder. Het arme kind.
Ja, echt zielig.

Hij praat trouwens echt nooit meer over haar als in "mama" of "mijn moeder". Maar als hij het over haar heeft, noemt hij haar voornaam. Hij wil ook helemaal niet dat ze met hem in verband wordt gebracht.

Op de groep kwamen ( natuurlijk ) vragen van andere kinderen. "Waarom ben jij bruin, als de rest van jouw familie allemaal wit is"

Waarop A niet eens echt reageert maar gewoon zegt " Ja, duuhuuuh, je ziet toch dat ze gewoon mijn Moeder is, want ze zorgt goed voor me"

Zometeen even naar de dokter. Moedervlek laten bekijken. Hij is bol - das niet zo erg - maar zit op mijn rug, net onder het bh-bandje, en ik heb er best last van, hij irriteert. ( soms jeukt het of doet het pijn ) nou vermoed ik dat het komt omdat hij op een rot plek zit, maar toch, even het zekere voor het onzekere nemen.
Bor een dikke En voor Mamz ook!

Verder iedereen die hem kan gebruiken!

Gister lekker met oudste wezen stadten.Haar roze-wit disco outfit hangt klaar voor vanavond.Vanmiddag nog even met alledrie de koters naar de kapper.Jongens hebben/willen lang haar,vind ik prima maar wel met enigzins een model erin

Gold,Kurt is eruit!Ze moesten een proef doen waarbij eten te winnen viel of een verrassing.Jeroen koos voor de verrassing en kreeg een extra stem die hij mocht uitbrengen.De rest kreeg hamburger,pizza,boterham met kaas,chocolade en dropjes.Immuniteit heeft de groep ingerolen tegen vers fruit en rijst.Volgende week moet of Dennis of Esmeralda eruit.

Tot zover ER

Zo ik ga ukkie naar de creche brengen en wat schoenkadootjes halen.

Fijne dag allemaal!!Laters..
Heeft geklokt, 8.52. Een uur forumtijd, maximaal.

Goeiemorgen Eerst even lezen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven