Bezemtopic deel 5 alweer
donderdag 19 november 2009 om 14:38
He bah Rainz!
Het is nu natuurlijk ook niet de makkelijkste tijd om een nieuwe baan te vinden.
Ik heb stomtoevallig net een sollicitatie achter de rug,in ons durpke zit een nieuwe chocolaterie en daar was ik om wat lekkers voor mijn moeder te kopen.Hangen ze net een briefje op voor winkelmedewerkster voor 20 uur.Roep ik daar door de winkel,dat wil ik wel!!Mocht gelijk mee naar achter en we hebben even leuk zitten kletsen.Binnen 2 weken hoor ik of de keus op mij is gevallen.
Met mijn thuis werken kom ik dan mooi op 30 uur per week.
(En 10 kilo per maand erbij vrees ik
Het is nu natuurlijk ook niet de makkelijkste tijd om een nieuwe baan te vinden.
Ik heb stomtoevallig net een sollicitatie achter de rug,in ons durpke zit een nieuwe chocolaterie en daar was ik om wat lekkers voor mijn moeder te kopen.Hangen ze net een briefje op voor winkelmedewerkster voor 20 uur.Roep ik daar door de winkel,dat wil ik wel!!Mocht gelijk mee naar achter en we hebben even leuk zitten kletsen.Binnen 2 weken hoor ik of de keus op mij is gevallen.
Met mijn thuis werken kom ik dan mooi op 30 uur per week.
(En 10 kilo per maand erbij vrees ik
donderdag 19 november 2009 om 14:46
Ach meissie toch
4 afwijzingen tegelijk is inderdaad heel erg balen...
Ik vind dit zoooow mooi gezongen:
Simon (Van Nick en Simon) die een liedje van Gordon zingt
Lekker zoetsappig, maar o mèn, wat heeft die gozert een stem!
Tja, waarom zeg ik niks...
Omdat ik denk dat het verkeerd valt?
Maar tjonge, jullie hebben gelijk hoor. En ik weet dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, dus ik ga er volgende keer echt wat over zeggen.
Boodschappen zijn in tha house!
Vanavond eten wij boerenkoolstamp met rookworst.
Nu nog even de rest stofzuigen,
een wasje ophangen
en nog wat tekst leren
Dan koken
eten,
en naar repetitie.
4 afwijzingen tegelijk is inderdaad heel erg balen...
Ik vind dit zoooow mooi gezongen:
Simon (Van Nick en Simon) die een liedje van Gordon zingt
Lekker zoetsappig, maar o mèn, wat heeft die gozert een stem!
Tja, waarom zeg ik niks...
Omdat ik denk dat het verkeerd valt?
Maar tjonge, jullie hebben gelijk hoor. En ik weet dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, dus ik ga er volgende keer echt wat over zeggen.
Boodschappen zijn in tha house!
Vanavond eten wij boerenkoolstamp met rookworst.
Nu nog even de rest stofzuigen,
een wasje ophangen
en nog wat tekst leren
Dan koken
eten,
en naar repetitie.
donderdag 19 november 2009 om 14:59
Gewoon zeggen Gold!You go girl
Ik ga straks met oudste de stad in,kind heeft morgen weer een discofeestje en het thema is roze-wit...
*Mam,ik moet echt wat nieuws voor morgen,heb helemaal niks om aan te trekken,in die broek loop ik voor gek,bij dit rokje heb ik geen laarzen....
Pfff ze is pas 11..
Maar stiekem vind ik het wel heel herkenbaar..
Ik ga straks met oudste de stad in,kind heeft morgen weer een discofeestje en het thema is roze-wit...
*Mam,ik moet echt wat nieuws voor morgen,heb helemaal niks om aan te trekken,in die broek loop ik voor gek,bij dit rokje heb ik geen laarzen....
Pfff ze is pas 11..
Maar stiekem vind ik het wel heel herkenbaar..
donderdag 19 november 2009 om 15:03
donderdag 19 november 2009 om 15:36
Ow, balen Rainz.. Vier tegelijk komt natuurlijk heel erg hard aan! Ik hoop dat de radio en het schoonmaken je wat opvrolijken!!
Goldie, Simon zingt dit nummer inderdaad heel goed. Ik moet altijd zo lachen om die uithaal die hij dapper probeert!
Toch vind ik deze mooier:
Nick Schilder - Hallelujah
Het was sowieso een heel leuke serie!! Alleen jammer van Edsilia.... :S
Coebergh, een chocolaterie klinkt goed zeg!! Ik heb nu al zin in de meet..
Goldie, Simon zingt dit nummer inderdaad heel goed. Ik moet altijd zo lachen om die uithaal die hij dapper probeert!
Toch vind ik deze mooier:
Nick Schilder - Hallelujah
Het was sowieso een heel leuke serie!! Alleen jammer van Edsilia.... :S
Coebergh, een chocolaterie klinkt goed zeg!! Ik heb nu al zin in de meet..
donderdag 19 november 2009 om 16:12
Ja Hizzel, Nick is ook goed, maar ik heb een zwak voor Simon
Afgeproken Coe!
Over de meet gesproken: Moet ik zaterdag de 9de januari vrijhouden in mijn agenda?
Er staat een cake in de oven.
Ik bedacht dat ik vanavond wel een keer aan de beurt was om iets lekkers mee naar de repetitie te nemen.
Tussendoor Troela geholpen met huiswerk.
Nu ga ik maar alvast aardappels schillen.
Afgeproken Coe!
Over de meet gesproken: Moet ik zaterdag de 9de januari vrijhouden in mijn agenda?
Er staat een cake in de oven.
Ik bedacht dat ik vanavond wel een keer aan de beurt was om iets lekkers mee naar de repetitie te nemen.
Tussendoor Troela geholpen met huiswerk.
Nu ga ik maar alvast aardappels schillen.
donderdag 19 november 2009 om 16:56
Hahahahahaha!!!!! Hij kijkt daar toch gewoon voor zich uit? Ik vind ze allebei zooooo leuk van 0:23-0:26, zucht-en-zwijmel...
Maar Simon is inderdaad erg knap, alleen moettie z'n haar niet zo vet over zijn voorhoofd plakken.... Brrr..
Oooooh, ik weet nu ook ineens waarom jij Never Nooit Meer zo leuk vindt! Dat komt door z'n shirt!!
Maar Simon is inderdaad erg knap, alleen moettie z'n haar niet zo vet over zijn voorhoofd plakken.... Brrr..
Oooooh, ik weet nu ook ineens waarom jij Never Nooit Meer zo leuk vindt! Dat komt door z'n shirt!!
donderdag 19 november 2009 om 16:57
donderdag 19 november 2009 om 19:34
Rainz, wat ontzettend balen zeg!
Jonna, fijn die nieuwe opdracht(en)!
Coe, klinkt goed die baan. Die bonbons mogen ook zonder de baan hoor Of anders halen we nog lekker van La B
Pips, Z&Z en Boekkie, vullen jullie de datumprikker in??????
Zo, dat ziet er streng uit he, in dat dikgedrukte?
Hier maar weer eens met Zoonlief gegeten. Lief staat nog in de file. Alhoewel, hij zal er zo wel zijn. Snaai ik nog lekker een hapje van hem mee.
Had ik al verteld dat ik aan mijn nieuwe taak begonnen ben? Het is zo leuk om te doen. Heel afwisselend ook. Echt leuk!
Lijstje voor vandaag:
- tv kijken
- lekker in bed liggen
Lijkt me goed te doen, dat lijstje
Jonna, fijn die nieuwe opdracht(en)!
Coe, klinkt goed die baan. Die bonbons mogen ook zonder de baan hoor Of anders halen we nog lekker van La B
Pips, Z&Z en Boekkie, vullen jullie de datumprikker in??????
Zo, dat ziet er streng uit he, in dat dikgedrukte?
Hier maar weer eens met Zoonlief gegeten. Lief staat nog in de file. Alhoewel, hij zal er zo wel zijn. Snaai ik nog lekker een hapje van hem mee.
Had ik al verteld dat ik aan mijn nieuwe taak begonnen ben? Het is zo leuk om te doen. Heel afwisselend ook. Echt leuk!
Lijstje voor vandaag:
- tv kijken
- lekker in bed liggen
Lijkt me goed te doen, dat lijstje