Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Klinkt prachtig Fuss!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hello

Even met een kopje koffie forummen kan heus wel, toevallig! Eerste was hangt alweer aan de lijn, straks ff vouwen (bleh, wat heb ik daar een hekel aan). Jammer dat ik niet meer plaats heb om was op te hangen anders waste ik nog even vrolijk verder

Zoeb wat balen dat je niet echt wijzer bent geworden dat niet weten wat het is lijkt me heel lastig..

Coe, wel ff heftig denk ik die kaart van je schoonmoeder, je bent de situatie natuurlijk heus niet vergeten maar dit schud het net weer even extra wakker. Kan me je reactie erg goed voorstellen.

Mamz, ik geloof dat iedereen het al gezegd heeft maar ik ga het gewoon ook nog een keer zeggen: ik vind je een held en je doet het super!! Natuurlijk heb je daar niet altijd wat aan maar probeer te onthouden dat je het echt goed doet op deze manier...

Fus, doe je ook nog een beetje rustig aan? Volgens mij kan jij dat helemaal niet

Die lambrisering klinkt erg mooi trouwens!! Gisteren heb ik erwtensoep gegeten, echt superlekker. Nog nooit zelfgemaakt maar misschien moet ik dat toch ook maar eens gaan doen.

MissM, hoe is het met miniM? Weer wat beter geslapen?

Ik heb gisteren de voorraadkast uitgemest en alles (viel trouwens best mee) weggegooid wat over de datum was, ziet er nu weer heel netjes uit.

Vandaag in ieder geval boodschappen doen en nog maar zo'n soort projectje als die voorraadkast... de administratie??!
Goed bezig Gelf! Hier zou ook eens gewassen moeten worden. Maar ja vandaag alweer andere dingen aan het doen

Lekker he, een opgeruimde provisiekast? Ik blijk dan opeens ook nog heel veel te hebben zonder dat ik het weet.

En je slaat de spijker op zijn kop, ik kan heel slecht niets doen. Ja, ik kan gerust dagen forummen als ik nergens zin in heb, maar zoals nu, gedwongen niets doen, daar ben ik heel slecht in. En het moet echt want mijn lijf geeft het aan. Maar het is zo moeilijk
Mogguh

Ben wel benieuwd hoor naar de combi olijfgroen, wit met een drupje oranje en rijtuigzwart.

Jonna, ik wens je nu alvast succes onder het mes. Kweetniet of ik morgen op tijd wakker ben..

De kleintjes zijn boven een verjaardagsverrassing voor me aan het voorbereiden die hun geen zakgeld kost Ik heb ze al gevraagd of ze zelf op hun verjaardag ook prijs stelden op 'eeuwige vriendschap' maar dat, zonder kado, was het toch net niet

Mama's vinden dat wel geweeeldig bedacht, natuurlijk.

Vandaag:

Afwas

Wasje draaien

Kamer kuisen (samen met kinderen)

Taart kopen voor morgen

Creatieve therapie
@ Mamz: even een dikke Je doet het zooo goed. Ik weet nog hoe je was doen je aan de grond zat en je bent zo enorm gegroeit en dat is iets om trots op te zijn
Lieffies, lief dat jullie aan me denken, maar ik ga donderdag (pas) onder het mes!

Mama's vinden álles mooi Mamz
Hoi! (om nu nog goeiemorgen te zeggen gaat me net wat te ver maar kom dus wel net mijn bed uitgerold...)

Goldie, fijn dat 't dekentje goed bevalt. Ik heb geen hyves maar ik zal een dezer dagen 's een poging doen om daar verandering in te brengen

Mamz, ik vind het super om te lezen hoe jij je best doet voor je kids. Ik ken genoeg ouders waarvan ik zou willen dat ze dat voor hun kinderen over zouden hebben.

Petje af voor jou dus.

Fussie, helaas is het antwoord nee. Soms hoor ik wel eens een dag niets en dat betekent dan dat het een dag zonder ernstige shit is, in die veronderstelling verkeerde ik nu ook. Stom misschien, was ook bijna te mooi om waar te zijn.

Pips toch nog wel aan het genieten dus? Veel shopplezier!

MissM, hoe gaat het nu?

Jonna, dan wens ik je nu alvast sterkte!

Zoeb, voor jou een

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Hier schijnt de zon overigens. Lekker!
Ploes, lief om dat van jou te horen (ik ben ook trots op wat ik bereikt heb so far).

Jonna, da's waar ook. Gekke weken ook rond kerst en oudennieuw. Niks geen ritme en regelmaat.
Ik ga straks een lekkere grote pan stoofvlees met port maken, nog ff de stad in en vanavond Love in times of Cholera kijken.

En weer ff tutten met een maskertje, wat een genot!
*schud handen met Pips!!Hoera ik ben ook helemaal alleen tot morgen!!

Gister nav kaart schoonouders,heeft vriend gebeld met een oom die wat verder weg woont.Is een hele lieve,wijze man.Telefoongesprek bleef maar duren waarop ik met een gekkigheidje zei,rij er morgen toch gewoon naar toe.Zo gezegd,zo gedaan en nu is hij met ukkie vanochtend vertrokken en komt morgenavond weer terug.Oudste 2 bleven nog een nachtje bij mij ouders dus nu heb ik onverwachts zomaar 2 hele dagen voor mezelf!Wat een zaligheid

Toen vriend vanochtend om half 10 vertrok ben ik terug naar bed gegaan en heb geslapen tot 13.00u.Daarna in pyama huiskamer gestoft,gestofzuigd en gedweild en daarna lekker gedoucht.Nu met afgebakken broodjes en gekookt ei in mijn huispak op de bank.

Ik heb nog genoeg zooi in huis om straks wat tapas te maken voor mezelf dus ik ga de deur niet uit.

Jonna,wat fijn dat het bedrijf zo goed gaat!!

MissM,kan je uit de momentjes die je voor jezelf hebt genoeg energie halen voor de momenten dat het minder gaat?Je was toch begonnen met inbakeren?Geeft dat wat rust?Maakt minnieM al van die lieve leuke geluidjes?dadadada

GL,aan het genieten van je dagje Brugge?

Fuss,klinkt allemaal mooi hoor,jullie paleisje!Succes met de erwtensoep,wel veel hoor 6 liter!
Heerlijk Coe!

Ik heb anijsmelk En dikke sloffen aan
Oh lekker, anijsmelk. Mijn sloffen liggen hier onder de bank en dat is me te ver weg dus dieblijven liggen

Coetje, wat fijn dat je vriend naar zijn familie is. Fijn ook dat jij hem die ruimte kunt geven. Geniet maar lekker van je tijd alleen!

Mamz, begreep ik nou dat je morgen jarig bent? Ik vind het wel schattig dat ze iets voor je willen maken dan.

Hier is de lambrisering bijna af. Moet nog het randje op het schuine stuk langs de trap. Het is wel erg mooi hoor.

Lief heeft de frietpan schoongemaakt, dan kan ik morgen oliebollen bakken. Hopelijk is het droog morgen en kan ik buiten bakken.
ik kom biechten.... heb vandaag alleen maar boodschappen gedaan en verder helemaal NIETS... beetje gelezen, beetje op internet rondgehangen en nu is de dag weer zo goed als om.. echt stom!

Het is ieder jaar hetzelfde liedje, vrij tussen kerst en oud&nieuw maar ik doe er helemaal niks mee behalve een beetje doelloos rondlopen en daar ook nog eens niet van genieten..

Ben weer eens ff niet blij met mezelf! Morgen beter dan maar???
Lekker toch Gelf, niksen. geniet ervan!

Hier staat een pan stoofvlees met port te pruttelen, voor een van de komende avonden.

Waarschijnlijk eet Broer mee op oudejaarsavond dus dan is het eten maar vast klaar

Ik ga ook zuurvlees maken als ik paardenpoulet kan vinden hier.
Ik heb mijn lijstje helemaal afgewerkt

Het gaat hier nu al een paar dagen behoorlijk goed, M. is weer een tevreden baby. Hij wordt steeds helderder, kijkt met grote ogen om zich heen en lacht soms naar ons

Alleen tussen half 9 en half 12 's avonds wil hij echt niet slapen, da's vervelend, want dat is precies rond het tijdstip dat ik helemaal instort. Ik zit dus regelmatig half slapend met het manneke op schoot. Gelukkig is James nu nog thuis (vakantie), die neemt de kleine dan zodat ik even een dutje kan doen.

Gisteren lag ik in bed, nog snel even een alarm in mijn mobiel te zetten voordat ik mijn dutje ging doen, maar James vond me een paar uur later met het licht aan en mijn mobiel in mijn hand. En zonder alarm, ik had het niet gehaald om het te zetten.

Hopelijk veranderd dit als we naar een fles minder per dag gaan en dus weer een iets ander ritme krijgen.

Verder ben ik tegenwoordig een stuk actiever overdag dan ik was voor de komst van M., ondanks de vermoeidheid en het slechte slapen. Ik denk steeds dat ik moet doen wat ik wil doen zodra ik de kans heb, zodra M. zich meldt is de kans voorbij
MissM fijn dat ie wat rustiger is. Kan jij `s middags niet lekker een tukkie gaan doen?
Ik ga nu de Top2000 a gogo kijken, dan een beetje aanlummelen, dan Family Matters en in bed Love in times of Cholera. En ik ben weer aan de drank
Het klinkt goed MissM, wel druk!

Hoelang heeft James nog vakantie?

En wat HotPip zegt, doe een lekker tukkie 's middags.

Laat dan even de boel de boel.

Jouw avond klinkt ok HotPip.

Ik doe ook niets vanavond, wilde eerst gaan lopen maar ik heb het zo koud.

Morgen ga ik wel en donderdag.

Lijkt me mooi die lambrisering Fuss!

Is het donderdag een dagopname Jonna, als ik je niet meer spreek, toitoitoi!

Ik hoop dat het mee gaat vallen!

We gaan eten, lekker kipfiletje uit de oven, pompoen met geitenkaas en walnoten en aardappelpuree.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik kreeg een lief berichtje weer van Mr N. Lekker eten, lekker biertje en hij houdt heeeeeeeel veel van me. Is ie lief of is ie lief?
Da's zeker lief, hou je het nog een beetje vol?
Ik baal eigenlijk stiekem dat ie morgen alweer terug is
(maar m`n Marlies Dekkertje ligt klaar hoor en m`n sexy outfit ook, hahahahaa)
Ik geniet iig met volle teugen!

Ga niet aan de drank want heb ik afgelopen dagen al genoeg op

Net even ongestoord kunnen bellen met vriendinnen,normaal lukt dat niet,of op een onchristelijk tijdstip

Net nog even met dochter zitten msnen.

MissM,ojaa die lachjes Herken het wel,je wilt toch zoveel mogelijk doen wat je vantevoren ook deed maar neem ook echt je rust!Doe s'middags lekker een tukkie,dan kan je s'avonds ook wat langer mee.En maak zoveel mogelijk gebruik van James

Ik ga een boodschappenlijstje maken voor oud en nieuw.Zijn tot 0.00 uur thuis met kinderen en na twaalven komen de overburen nog een borrel drinken.Lekker rustig dus.

Hadden ook een erg verleidelijke uitnodiging voor een feestje maar ik wil de kinderen niet (meer) uit logeren brengen met oud en nieuw.
Heerlijk Coe! Ik geniet ook
quote:HoiPippiLangkous schreef op 29 december 2009 @ 20:42:

Ik baal eigenlijk stiekem dat ie morgen alweer terug is Ohhh, Loeder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven