Café de Nor
maandag 15 februari 2010 om 15:51
Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.
Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!
Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.
Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!
O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...

woensdag 3 maart 2010 om 12:29
Ja dat lust ik wel, dank je.
Gisteren zware leuke lieve avond gehad met mijn lief. We hebben een stevige borrel op W. genomen en gepraat. Zwaar maar ook mooi. Tegen 12 uur maar eens gaan slapen en géén wekker gezet. Ik was bekaf. Nu zijn we allebei op het werk, even zinnen verzetten.
Later op de dag kom ik nog een borrel halen! Geniet van het mooie weer dames, het is lekker buiten!
Gisteren zware leuke lieve avond gehad met mijn lief. We hebben een stevige borrel op W. genomen en gepraat. Zwaar maar ook mooi. Tegen 12 uur maar eens gaan slapen en géén wekker gezet. Ik was bekaf. Nu zijn we allebei op het werk, even zinnen verzetten.
Later op de dag kom ik nog een borrel halen! Geniet van het mooie weer dames, het is lekker buiten!
woensdag 3 maart 2010 om 12:38
Mensen mensen, wat kan een "simpel" forum je toch raken...
Heb net twee bakkies troost achter elkaar op. Dus even geen koffie meer voor mij.
Straks het goede aanmeldingsformulier langs school brengen. Nog even wat kopietjes maken op de printer.
En vanmiddag voetbaltraining van Norzoon en wat boodschapjes doen.
En buiten schijnt de zon inderdaad.
Heb net twee bakkies troost achter elkaar op. Dus even geen koffie meer voor mij.
Straks het goede aanmeldingsformulier langs school brengen. Nog even wat kopietjes maken op de printer.
En vanmiddag voetbaltraining van Norzoon en wat boodschapjes doen.
En buiten schijnt de zon inderdaad.

woensdag 3 maart 2010 om 13:08
quote:Norre schreef op 03 maart 2010 @ 12:38:
Ratteke, de dood van een dierbare brengt je vaak weer even helemaal terug naar de basis. De dingen waar het echt om draait in het leven. Ik ken het gevoel.Ja, je hebt gelijk. We hebben ook weer heel serieus uitgesproken waarom wij van elkaar houden. Wat we waarderen in de ander. mijn vriend krijgt Ik hou van jou eigenlijk niet uitgesproken. Maar gisteren gelukkig wel. Ik heb geboft met hem.
Ratteke, de dood van een dierbare brengt je vaak weer even helemaal terug naar de basis. De dingen waar het echt om draait in het leven. Ik ken het gevoel.Ja, je hebt gelijk. We hebben ook weer heel serieus uitgesproken waarom wij van elkaar houden. Wat we waarderen in de ander. mijn vriend krijgt Ik hou van jou eigenlijk niet uitgesproken. Maar gisteren gelukkig wel. Ik heb geboft met hem.
woensdag 3 maart 2010 om 22:00
quote:Ratteke schreef op 03 maart 2010 @ 13:08:
[...]
Ja, je hebt gelijk. We hebben ook weer heel serieus uitgesproken waarom wij van elkaar houden. Wat we waarderen in de ander. mijn vriend krijgt Ik hou van jou eigenlijk niet uitgesproken. Maar gisteren gelukkig wel. Ik heb geboft met hem.Wat mooi, Rat.
[...]
Ja, je hebt gelijk. We hebben ook weer heel serieus uitgesproken waarom wij van elkaar houden. Wat we waarderen in de ander. mijn vriend krijgt Ik hou van jou eigenlijk niet uitgesproken. Maar gisteren gelukkig wel. Ik heb geboft met hem.Wat mooi, Rat.

donderdag 4 maart 2010 om 15:11
Is dat Cheesecake?
Daar heb ik trek in! Wil alleen wel suiker en melk in mijn koffie.
Mensen mensen, zou het voorjaar nu dan toch doorzetten? Hoewel.. ik hoorde ook over sneeuw.
Moet een boos telefoontje plegen. Nog even mijn agressie wat aanwakkeren en dan gaat ik ervoor. Even kijken of er nog ergertopics zijn.
Daar heb ik trek in! Wil alleen wel suiker en melk in mijn koffie.
Mensen mensen, zou het voorjaar nu dan toch doorzetten? Hoewel.. ik hoorde ook over sneeuw.
Moet een boos telefoontje plegen. Nog even mijn agressie wat aanwakkeren en dan gaat ik ervoor. Even kijken of er nog ergertopics zijn.

donderdag 4 maart 2010 om 16:30

donderdag 4 maart 2010 om 16:55
Pràch-tig, deze beer. Die paarsige blommen om het hart heen doen het 'm echt voor mij!
Thanks
Ik sta met één hand in het kookboek te bladeren en met de andere te forummen, weet niet wat ik zal koken vanavond. Misschien ragout van de resten reebout van gisteren, da's wel lekker misschien met een pasteitje eromheen.
Thanks
Ik sta met één hand in het kookboek te bladeren en met de andere te forummen, weet niet wat ik zal koken vanavond. Misschien ragout van de resten reebout van gisteren, da's wel lekker misschien met een pasteitje eromheen.