Café de Nor

15-02-2010 15:51 722 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.

Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!

Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.

Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!

O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
Ik lees het net...

afschuwelijk, vreselijk!!

Alle 'sterkte-wensen' klinken nu zo loos.

Wat een ellende...

Hele dikke knuf voor allemaal!
Hey lieve meiden,

Toen ik de titel zag dacht ik leuk, de Nor is er weer.

Maar het nieuws wat ik hier lees is heel verdrietig.

Dikke kus voor iedereen!

Liefs, Bar
"ik ben het, Barbabelladingdong"

Ik kom even een bakkie doen. Straks weer de woensdagmiddaginvasie. Ik hoop dat de kinderen ook vinden dat het buitenspeelweer is, want ik moet nog haske veel doen.

Nog iemand een bakkie troost?
Ja dat lust ik wel, dank je.

Gisteren zware leuke lieve avond gehad met mijn lief. We hebben een stevige borrel op W. genomen en gepraat. Zwaar maar ook mooi. Tegen 12 uur maar eens gaan slapen en géén wekker gezet. Ik was bekaf. Nu zijn we allebei op het werk, even zinnen verzetten.

Later op de dag kom ik nog een borrel halen! Geniet van het mooie weer dames, het is lekker buiten!
Mensen mensen, wat kan een "simpel" forum je toch raken...

Heb net twee bakkies troost achter elkaar op. Dus even geen koffie meer voor mij.

Straks het goede aanmeldingsformulier langs school brengen. Nog even wat kopietjes maken op de printer.

En vanmiddag voetbaltraining van Norzoon en wat boodschapjes doen.

En buiten schijnt de zon inderdaad.
Ratteke, de dood van een dierbare brengt je vaak weer even helemaal terug naar de basis. De dingen waar het echt om draait in het leven. Ik ken het gevoel.
quote:Norre schreef op 03 maart 2010 @ 12:38:

Ratteke, de dood van een dierbare brengt je vaak weer even helemaal terug naar de basis. De dingen waar het echt om draait in het leven. Ik ken het gevoel.Ja, je hebt gelijk. We hebben ook weer heel serieus uitgesproken waarom wij van elkaar houden. Wat we waarderen in de ander. mijn vriend krijgt Ik hou van jou eigenlijk niet uitgesproken. Maar gisteren gelukkig wel. Ik heb geboft met hem.
Zoiets moet je ook niet te vaak zeggen, Ratteke

De vriend waarmee ik ben getrouwd, gaat vanaf maandag een weekje nader kennismaken met het team in Detroit.

Djeez, dit wordt wel heul serieus ineens
quote:Ratteke schreef op 03 maart 2010 @ 13:08:

[...]

Ja, je hebt gelijk. We hebben ook weer heel serieus uitgesproken waarom wij van elkaar houden. Wat we waarderen in de ander. mijn vriend krijgt Ik hou van jou eigenlijk niet uitgesproken. Maar gisteren gelukkig wel. Ik heb geboft met hem.Wat mooi, Rat.
Goedemorgen!

voor iedereen die hem wil
Jij ook nog gecondoleerd met het verlies van je neef Ratteke. Ik had er al over gelezen, maar nog niet toegekomen aan reageren. Mijn god wat een nachtmerrie
Ik wil 'm wel Yette, die hug!

En voor iedereen die er zin in heeft:

omdat jullie lief zijn.

Ratteke, gecondoleerd. Fijn dat jij en je vriend naar aanleiding van zoiets triests een goed gesprek hebben gehad.
Goedemiddag barhangers,

Ik gooi ook even een naar binnen, voor iedereen die het nodig heeft!!
Is dat Cheesecake?

Daar heb ik trek in! Wil alleen wel suiker en melk in mijn koffie.

Mensen mensen, zou het voorjaar nu dan toch doorzetten? Hoewel.. ik hoorde ook over sneeuw.

Moet een boos telefoontje plegen. Nog even mijn agressie wat aanwakkeren en dan gaat ik ervoor. Even kijken of er nog ergertopics zijn.
Ha lekker, koffie met uh ja wat (brownies?).

Altijd goed.

Even wat fijner nieuws, ik krijg een hogere functie op mijn werk. Weliswaar tijdelijk, maar toch een leuke opsteker qua waardering van de baas, hè?
Wat leuk voor je, Star! Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd Star! Gaaf.

Norre, is het gelukt met het kwaaie telefoontje?
Robo, wat verwen je ons toch weer met koffie en lekkere koeken er bij. Lekker hoor.

Starshine, gefeliciteerd! Altijd goed om hoger op te komen in je werk.

Norre, ben je al kwaad genoeg?
Nou, zoon wil zijn werkstuk nog niet typen. Hij wilde eerst voetballen. En ik ben dan weer zo'n softie dat ik hem nog wel een uurtje gun met dit mooie weer...

Dus daar zou ik kwaad over kunnen worden.

Verder is het allemaal zo vredig vandaag op het forum, dat het mij hier niet gaat lukken...
Zal ik een poging doen om je kwaad te krijgen? Je kan ook op 2 staartjes kijken. Maar daar ben je al bezig zie ik...
Starshine, wat goed van je!

Ondanks je BEO uiterlijk hogerop...chapeau!
Robo, ik had jou nog een glitterbeer beloofd he?

Vind je het goed dat ik 'm hier neerzet, in de kroeg, staat leuk naast het biljart dacht ik......

Hoe vind je deze?

Als je 'm schudt gaan die hartjes bewegen!
Pràch-tig, deze beer. Die paarsige blommen om het hart heen doen het 'm echt voor mij!

Thanks

Ik sta met één hand in het kookboek te bladeren en met de andere te forummen, weet niet wat ik zal koken vanavond. Misschien ragout van de resten reebout van gisteren, da's wel lekker misschien met een pasteitje eromheen.
Meid, ik lust geen wild, maar het klinkt wel lekker, ragout, ik vind ragout zalig, met garnalen of kip en zo en dan op wit brood. Yummie!

Hoe doe jij 'm?

Bospaddestoelen er bij?

O nee, het is geen paddestoelen tijd natuurlijk......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven