Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Patty spamt overal

http://forum.viva.nl/forum/find/poster/148681/messages
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Zou wel weer lef zijn van d'r als ze in het Mod-topic gaat spammen
Zat die patty hier een paar dag geleden niet als jeffrey-f16? Zijn dezelfde linkjes.
quote:chrissiy schreef op 18 maart 2012 @ 12:00:

Ene patty33 spamt in een aantal topics. Heb in het topic van Fame, "jarig" net gestaft. Heb zelf niet op de link geklikt, maar vermoed dat het een pay-site link is. Kunnen jullie de postings weghalen? Dank.

De spam is verwijderd! Dank voor alle meldingen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Fijn, Mod!
Mooi!
Ene WOyho is aan het spammen waarschijnlijk een pay- site link
Gut, er is een nieuwe trend ontstaan? Met een soort 'interessante' tekst mensen laten klikken op een persoonlijke link. Mods, kunnen jullie niet even iets meer een oogje in het zeil houden de komende tijd? Ik merk dit namelijk sinds een aantal dagen pas. Met een snelle verwijdering van deze gegevens, heb je een prima ontmoedigingsbeleid denk ik.

O, en hoe zit het met modereren trouwens, gaan er nu forummers aangesteld worden? Lijkt me een meer dan prima plan: er blijkt meuk hier komen, dan weer gore plaatjesplakkers, nu weer zakelijk-thuis-spammers. Oftewel: het blijft sneu.
Het topic: 'trillende kat is dat koorts?' is verplaatst naar de pijler Thuis.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Ik ben een topic kwijt, ging over meiden die een locatie zochten waar geen allochtonen kwamen. Verplaatst of verwijderd?
Jaschenca ik zocht het ook, verwijderd?
quote:liora schreef op 18 maart 2012 @ 20:21:

Jaschenca ik zocht het ook, verwijderd?Het is verwijderd, kreeg hem nog tevoorschijn via de google zoekfunctie, maar er stond een melding "User not allowed to access this forum", zal wel een oude bekende zijn geweest
Jammer dat dat dan niet ff gemeld wordt zodat niet iedereen zich rot hoeft te zoeken
Mwah... ik ga dat topic nou niet echt missen.
Op het topic Reiki voor de hond is iemand onwel geworden. Kan de dweilkar even langskomen? Dank u!
.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Huh? Niks herkenbaars aan hoor.
Nee? poef weg, allemaal privacy-gevoelig
Bruja:

Ik heb gedeeltes meegelezen.

Dan haal je Posts weg waar dat instaat? Kan dat niet?

Ik denk dat als t topic weggehaald word je veel mensen kwetst.

En als je echt zo herkenbaar, ook mede door andere toPics is het dan niet beter om je Nick te anonimiseren?
Ik heb alleen in het begin meegelezen in dat topic en toen vond ik het al herkenbaar. Je hoeft je toch niet te verantwoorden of het te herkenbaar is?
De info over de beroepen van jou en je familie zou je weg kunnen halen. En wat die leeftijden betreft: die komen vaker voor dan je denkt . Ik kan me tot op zekere hoogte trouwens wel voorstellen dat je het topic wilt laten verwijderen, maar ik zou het toch zonde vinden. Het overgrote deel van de dames (ik ook) heeft alleen maar de beste bedoelingen.
Als Bruja vindt dat het herkenbaar is, dan is dat aan haar. Ik kan me prima voorstellen dat ze het topic laat verwijderen.
quote:FullHouse schreef op 19 maart 2012 @ 08:27:

Ik heb alleen in het begin meegelezen in dat topic en toen vond ik het al herkenbaar. Je hoeft je toch niet te verantwoorden of het te herkenbaar is?Het privacy-argument wordt me iets te vaak gebruikt om topics weg te laten halen waarin de reacties niet allemaal even zeer gewaardeerd worden door TO.
Ja, waranaka, dat zeg ik. Als ze heel herkenbaar is door haar topics is het misschien beter of handiger om n Nick change te doen?

Ik zou het nl verschrikkelijk vinden als ze echt, zeker nu, herkent gaat worden. Omwille van haar zoon.
Groent : zoals ik al zei, dan kun je napraten in een ander topic (zónder details aub).

Nickchange heb ik niks aan, daarmee gaan de details niet weg. En zelf verwijderen is ondoenlijk aangezien de details ook in andere posts terugkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven