Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 maart 2012 om 12:28
Patty spamt overal
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/148681/messages
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/148681/messages
“Don’t look back – you’re not going that way.”

zondag 18 maart 2012 om 12:41
quote:chrissiy schreef op 18 maart 2012 @ 12:00:
Ene patty33 spamt in een aantal topics. Heb in het topic van Fame, "jarig" net gestaft. Heb zelf niet op de link geklikt, maar vermoed dat het een pay-site link is. Kunnen jullie de postings weghalen? Dank.
De spam is verwijderd! Dank voor alle meldingen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ene patty33 spamt in een aantal topics. Heb in het topic van Fame, "jarig" net gestaft. Heb zelf niet op de link geklikt, maar vermoed dat het een pay-site link is. Kunnen jullie de postings weghalen? Dank.
De spam is verwijderd! Dank voor alle meldingen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zondag 18 maart 2012 om 18:57
Gut, er is een nieuwe trend ontstaan? Met een soort 'interessante' tekst mensen laten klikken op een persoonlijke link. Mods, kunnen jullie niet even iets meer een oogje in het zeil houden de komende tijd? Ik merk dit namelijk sinds een aantal dagen pas. Met een snelle verwijdering van deze gegevens, heb je een prima ontmoedigingsbeleid denk ik.
O, en hoe zit het met modereren trouwens, gaan er nu forummers aangesteld worden? Lijkt me een meer dan prima plan: er blijkt meuk hier komen, dan weer gore plaatjesplakkers, nu weer zakelijk-thuis-spammers. Oftewel: het blijft sneu.
O, en hoe zit het met modereren trouwens, gaan er nu forummers aangesteld worden? Lijkt me een meer dan prima plan: er blijkt meuk hier komen, dan weer gore plaatjesplakkers, nu weer zakelijk-thuis-spammers. Oftewel: het blijft sneu.
zondag 18 maart 2012 om 20:00
zondag 18 maart 2012 om 20:29

maandag 19 maart 2012 om 08:26

maandag 19 maart 2012 om 08:30
De info over de beroepen van jou en je familie zou je weg kunnen halen. En wat die leeftijden betreft: die komen vaker voor dan je denkt . Ik kan me tot op zekere hoogte trouwens wel voorstellen dat je het topic wilt laten verwijderen, maar ik zou het toch zonde vinden. Het overgrote deel van de dames (ik ook) heeft alleen maar de beste bedoelingen.

maandag 19 maart 2012 om 08:33
quote:FullHouse schreef op 19 maart 2012 @ 08:27:
Ik heb alleen in het begin meegelezen in dat topic en toen vond ik het al herkenbaar. Je hoeft je toch niet te verantwoorden of het te herkenbaar is?Het privacy-argument wordt me iets te vaak gebruikt om topics weg te laten halen waarin de reacties niet allemaal even zeer gewaardeerd worden door TO.
Ik heb alleen in het begin meegelezen in dat topic en toen vond ik het al herkenbaar. Je hoeft je toch niet te verantwoorden of het te herkenbaar is?Het privacy-argument wordt me iets te vaak gebruikt om topics weg te laten halen waarin de reacties niet allemaal even zeer gewaardeerd worden door TO.
maandag 19 maart 2012 om 08:34