Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

quote:yette schreef op 01 oktober 2011 @ 15:53:

Kan je filmpje wegens ziek met foon in bed helaas niet zien, Leo. Was hij blij?

Zo blij als Meds toen ze de motormaaikampioenschappen in Zwinderscheveld won in 2007.

Dan weet je het wel.

Het zal wel op het nieuws zijn vanavond of in DWDD maandag. Het was historisch. Serieus.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk! Als ik aan Meds' blijdschap denk, word ik ook weer helemaal eufemistisch.
Ik heb m'n overgebleven darmflora opgegeten. Lekker roerbakje van gemaakt. Kan geen kwaad, toch?
Welnee Elynn! Het is organisch toch?

Als jij woensdag nog ziek bent zal ik dan jouw bardienst bij de bio/eco-bingo draaien?
ik heb het weggegooid hoor, het kostte wat moeite (en de hulp van een loodgieter) om het weg te krijgen, maar wat een bevrijding.

Inderdaad geen moment spijt
Ik heb de mijne in de glasbak gegooid, die weckfles ging ik toch niet meer gebruiken.
Nou, volgens het Eixcelletje is simultaan menstrueren vanaf 26 oktober om 6.30 's ochtends het handigst. Noteren jullie dat even? Ik zal het ovulatieschema op de wc van het clubhuis meteen even aanpassen.

Gaan jullie nou vandaag nog naar die nertsfarm? Veel plezier!

Kan iemand me nog op weg helpen met die gedachte, ik zit namelijk helemaal klem. 'Millieu, religie en begrip' klinkt wel heel mooi, maar maak er maar eens een zinnige gedachte van.
Leo, graag. En zou je deze keer niet in de verse jus willen spugen? Ik weet dat het een heimelijk genot is, maar Meds trok laatst vier grote fluimen van je uit haar sap. En dat gaat echt te ver, lieverd.

Yette, je moet er juist niet teveel over nadenken. Gewoon mantra-en. Milieu, religie en begrip. Milieu, religie en begrip. Milieu, religie en begrip. Milieu, religie en begrip. En dan doet het vanzelf iets met je. Easy as beans.
Oké, staat genoteerd, 26 oktober om 6.30. Maar hoe wek ik de boel eigenlijk op. Gewoon met een breinaald?
quote:Elynn schreef op 03 oktober 2011 @ 10:57:

Oké, staat genoteerd, 26 oktober om 6.30. Maar hoe wek ik de boel eigenlijk op. Gewoon met een breinaald?NEEE! Levensgevaarlijk! Daar zijn kleerhangers voor, lieverd...
Meditatie Elynn, of op tijd beginnen met je FSH-injecties. Van breinaalden noch kleerhangers krijg ik een ei.
Lees het net op tijd, Yette. Wilde al gaan wroeten, maar dat blijkt geen goed idee dus. Zal binnenkort beginnen met mediteren, dan moet het op de 26e goed komen. Heb in elk geval al een eerste-chakra-altaartje ingericht.

Hoe lang moet ik nu eigenlijk naar dat altaartje kijken? Ik kijk er nu al 11 dagen na, maar heb nog niks voelen springen.

Wel een familievoorraad tena's versleten, omdat ik niet kan plassen tijdens het kijken.
mag ik jullie, in het kader van simultaan menstrueren, nog even wijzen op deze site?

http://www.luciamaanvrouw ... pagina=Menstruatieketting

ze doet ook workshops, ik stel voor dat 1 of 2 BEO's een workshop doen zodat we die kunnen jatten kopieren toepassen voor de hele groep.
Niet zo ongeduldig, Spoek. Je moet de biokinetische energie wel de tijd geven om goed te resoneren hè, anders gebeurt er niks.

Die ketting van Star lijkt me ook handig. Zo draag je een soort straal van menstruele stromen om je heen, zodat de boel op een heel natuurlijke manier op gang komt en je je innerlijke vrouw niet in disbalans brengt.

Zet mij maar op de lijst voor de workshop, Star. Ik neem m'n vingercamera wel even mee om alles vast te leggen.
Ik ben in de rouw omdat Medsde BEO heeft verlaten.

Ze is weer eens op bedevaart gegaan, snelwandelend deze keer, maar ze gaat zich er voor eeuwig terugtrekken, daar in Santiago de Compostella.

En daar is geen internet.

Ik zal haar missen.
Ja, ik las het Leo. Naar een hutje op de eeuwige jachtvelden rond Santiago, zonder enige lijn met de buitenwereld. Loop sinds de 13e (De Dag Dat Het Forum Meds Verloor) in het zwart en huil me de ogen uit m'n kop. Het zijn zware tijden.

Ik ben er eigenlijk wel voor om een metrostation naar Meds te vernoemen of een monument voor haar op te richten (een enorme bronzen slootslemper of een grootste gespierde buste, vlak bij het clubhuis, of zulks). Daar maar 's even een sessie over beleggen binnenkort?
13 oktober is DDDHFMV dag, ik stel voor dat we het NK Slootslempen in het vervolg op 13 oktober organiseren. Is ook prettig, mooi tussen de eisprong en de PMS in.
Lijkt me heel goed, zo'n sessie, Elynn. Kunnen we elkaar ook fijn ondersteunen bij het op een gezondere manier verwerken van dit verlies. Vanmorgen was de miswijn al op voor de mis begon.
daar wil ik me hard voor maken Elynn, dat er een metrostation naar Meds wordt vernoemd en dat er dan door de luidsprekers uitspraken van Meds te horen zijn.

Vraag is: welk metrostation? In amsterdam wordt er al teveel vernoemd, ik had al een optie op een station genomen voro als de noord-zuidlijn klaar is maar het stadsdeelkantoor deelde mij mede dat dat station al vernoemd wordt naar een of andere farao.

In Rotterdam dan maar een stationnetje zoeken?

Of zullen we gaan voor de halte van de paardentram op het dorpsplein van Eyckelenveen?
Mag het, naast toepasselijk ook bescheiden zijn? Het veerbootje bij Holysloot of zo?
Ik zat te denken aan zoiets, maar dan met een flinke pul oude duizendbladjenever in Meds' hand.

Ik zou dan dat standbeeld willen maken van inlegkruisjes en wel zoveel dat de winkelvoorraad op raakt, dat zou nog eens een eerbetoon aan Meds zijn.

Trouwens, altijd al geweten dat achter haar spierballen een zeer spiritueel mens schuil ging. Het is toch ook prachtig dat ze op haar leeftijd nog in kan treden bij de monniken. Na al het slootslempen is haar geslacht ook niet al te duidelijk. Wie weet, wordt ze wel de tweede vrouwelijke Paus.
Klinkt leuk hoor Spuka, maar verandert zo'n standbeeld na een flinke hollandse bui niet in een zompig Michelinmannetje?
Weet je zeker dat ze daarheen is, Lé?

Een Britse touroperator heeft een reis uitgewerkt die je langs de mijlpalen in de geschiedenis van de hamburger voert. De Burger Pilgrimage Trip duurt 35 dagen en doet acht landen op drie continenten aan. Kostprijs: 3.750 euro per persoon.

STA Travel werkte de pelgrimstocht uit in samenwerking met Burger King. Ze hopen zo een graantje mee te pikken in de steeds groeiende sector van het 'voedingtoerisme'. De reis gaat onder meer langs Rome, Kaïro, Valencia, Wales, Oxford, Novgorod, Versailles, Parijs, Hamburg, Boston, Tulsa en Miami.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven