De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.



Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.



Ik heb wel huisregels:



* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.



Bring it on!



P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 11:50:

[...]





Ben het er niet mee eens, met de houding van Mark.

Echter, aan de andere kant weet ik ook het eea over hoe het in de kazerne daar is gegaan Je bedoeld kazerne Spermelo?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2hier schreef op 16 november 2010 @ 12:16:

Nou ik ben er, we zijn compleet!





Ben JIJ het? Nooit geweten!



Wat is het codewoord, anders geloof ik je niet.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ja, Spermelo
Alle reacties Link kopieren
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 16 november 2010 @ 12:23:

AMSTERDAM - Prins William gaat trouwen. De Britse prins zal in 2011 in het huwelijksbootje stappen met zijn vriendin Kate Middleton, zo heeft het Britse koningshuis dinsdag bekendgemaakt.Heerlijk! Een mediaspectakel!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga voor de buis zitten dan hoor hahaha
Alle reacties Link kopieren
William wordt lelijk oud. Doe mij Harry maar. Jammie.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Goede blog van Nynke. Say's it all eigenlijk.



Zeer amateuristisch. En ik heb Daphne eigenlijk alleen maar "wauw" horen roepen. Terwijl er eigenlijk helemaal niks te wauwen viel. Behalve dan dat Janice zo dronken als een toeter was.



En die kruisbestuiving met SYTYCD begreep ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Whahahha



kletsen, (gekletst), slaan; (fig.) vervelend en onbeduidend praten.
Alle reacties Link kopieren
Aaargh. Ik moet wat gaan doen. Vlug, zeg iets saais!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga soep maken. Saai genoeg?
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2hier schreef op 16 november 2010 @ 12:16:

Nou ik ben er, we zijn compleet!

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:26:

William wordt lelijk oud. Doe mij Harry maar. Jammie.Wills is een echte Windsor. Harry is een Spencer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 12:26:

Goede blog van Nynke. Say's it all eigenlijk.



Zeer amateuristisch. En ik heb Daphne eigenlijk alleen maar "wauw" horen roepen. Terwijl er eigenlijk helemaal niks te wauwen viel. Behalve dan dat Janice zo dronken als een toeter was.



En die kruisbestuiving met SYTYCD begreep ik ook niet.



Nee, ik ook niet. En die arme dansers en jury maar verplicht moeten doen alsof het ze een hol kon schelen, hahaha.



Janice zat zich ook dood te vervelen en was een paar keer not amused met Daphne.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:24:

Ja, Spermelo



Een vriend van mij is daar gelegerd, volgens mij is het 1 van de slechts georganiseerde kazernes van het land.



O, ik meld me ook present, maar ik ben slecht in kletsgroepjes.

Mag ik dan wel meedoen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:27:

Ik ga soep maken. Saai genoeg?





Ik bedacht dat ik eigenlijk had moeten zeggen:



"Maar genoeg over mij, laten we het over jou hebben. Wat vind jij nou eigenlijk van mij?"



Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 16 november 2010 @ 12:28:

[...]





Wills is een echte Windsor. Harry is een Spencer.Harry is toch van die rooie 'vriend' van Diana?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:29:

[...]





Ik bedacht dat ik eigenlijk had moeten zeggen:



"Maar genoeg over mij, laten we het over jou hebben. Wat vind jij nou eigenlijk van mij?"



Alle reacties Link kopieren
Wie wil er voor mij ff douchen?
Sanoma zoekt een communitymanager, lees ik net op het mod topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 12:30:

[...]





Harry is toch van die rooie 'vriend' van Diana?Welnee! Allemaal roddels! Harry is NIET van James Hewitt.
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 12:31:

Sanoma zoekt een communitymanager, lees ik net op het mod topic
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:29:

[...]





Ik bedacht dat ik eigenlijk had moeten zeggen:



"Maar genoeg over mij, laten we het over jou hebben. Wat vind jij nou eigenlijk van mij?"



Een biatch!
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 12:31:

Sanoma zoekt een communitymanager, lees ik net op het mod topic Maar dat wist iedereen al, klaarblijkelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 12:30:

[...]





Harry is toch van die rooie 'vriend' van Diana?http://www.elsevier.nl/we ... komst-prins-Harry-aan.htm
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:14:

Nou, ik wou nog wel wat kwijt over Benelux Next Topmodel.



Vonden jullie het ook zo kneuterig?



Ik heb het net gekeken. Ik vind DaphneD zo ontzettend niet professioneel. En een irritante stem. Ook nog.

Janice was zo dronken als een tor denk ik. Ze bazelde en bazelde maar wat. Maar echt duidelijk was ze niet.



Eigenlijk vind ik heel BNTM wat amateuristisch overkomen altijd.



"Ja dames, jullie mogen een minuut gratis shoppen bij ....... KRUIDVAT" en gillen en hysterisch worden.





Aanvulling. Ik zie dat ik echt uber mosterd ben . Nou ja, dan weten we dat ook weer. Eensch met jullie dus.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven