De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 12:38
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 12:28:
[...]
Nee, ik ook niet. En die arme dansers en jury maar verplicht moeten doen alsof het ze een hol kon schelen, hahaha.
Janice zat zich ook dood te vervelen en was een paar keer not amused met Daphne.Wel, ik vond Janice cool gisteravond. Oké, ik houd niet van dronken mensen, maar misschien ws ze dat wel niet. Misschien was ze wel gewoon oprecht verveeld en geirriteerd over zoveel onprofessionaliteit. Can't blame her. Ze had Daphne mooi klem in ieder geval. En had een eerlijke mening over onze zogenaamde topmodellen. Voor de C&A ja.
[...]
Nee, ik ook niet. En die arme dansers en jury maar verplicht moeten doen alsof het ze een hol kon schelen, hahaha.
Janice zat zich ook dood te vervelen en was een paar keer not amused met Daphne.Wel, ik vond Janice cool gisteravond. Oké, ik houd niet van dronken mensen, maar misschien ws ze dat wel niet. Misschien was ze wel gewoon oprecht verveeld en geirriteerd over zoveel onprofessionaliteit. Can't blame her. Ze had Daphne mooi klem in ieder geval. En had een eerlijke mening over onze zogenaamde topmodellen. Voor de C&A ja.
dinsdag 16 november 2010 om 12:39
dinsdag 16 november 2010 om 12:41
quote:Evidenza schreef op 16 november 2010 @ 12:38:
[...]
Wel, ik vond Janice cool gisteravond. Oké, ik houd niet van dronken mensen, maar misschien ws ze dat wel niet. Misschien was ze wel gewoon oprecht verveeld en geirriteerd over zoveel onprofessionaliteit. Can't blame her. Ze had Daphne mooi klem in ieder geval. En had een eerlijke mening over onze zogenaamde topmodellen. Voor de C&A ja.
Ik vond haar ook cool. Vind haar altijd cool. Ben wel een beetje fan van haar. (Da's trouwens nog wel een leuke boekentip voor je, je wou toch tips? Haar biografie is echt leuk.)
Hahaha, dat viel mij trouwens bij die show van C&A op, dat ze zelfs voor C&A niet goed genoeg zijn. Alleen die Melissa dan, dus ik zat me ook de hele uitzending af te vragen waarom ik eigenlijk zat te kijken omdat Stevie Wonder nog kon zien dat alleen Melissa kon winnen.
[...]
Wel, ik vond Janice cool gisteravond. Oké, ik houd niet van dronken mensen, maar misschien ws ze dat wel niet. Misschien was ze wel gewoon oprecht verveeld en geirriteerd over zoveel onprofessionaliteit. Can't blame her. Ze had Daphne mooi klem in ieder geval. En had een eerlijke mening over onze zogenaamde topmodellen. Voor de C&A ja.
Ik vond haar ook cool. Vind haar altijd cool. Ben wel een beetje fan van haar. (Da's trouwens nog wel een leuke boekentip voor je, je wou toch tips? Haar biografie is echt leuk.)
Hahaha, dat viel mij trouwens bij die show van C&A op, dat ze zelfs voor C&A niet goed genoeg zijn. Alleen die Melissa dan, dus ik zat me ook de hele uitzending af te vragen waarom ik eigenlijk zat te kijken omdat Stevie Wonder nog kon zien dat alleen Melissa kon winnen.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 12:43
dinsdag 16 november 2010 om 12:47
quote:emaille schreef op 16 november 2010 @ 12:43:
[...]
Is het niet andersom? William lijkt sprekend op moeder Diana en oom Charles Spencer.
Harry lijkt idd verdacht veel op Diana's lover, maar da's nooit serieus onderzocht.
Neeneenee. Kijk maar eens naar foto's van leden van de Windsors en Wills, één gezicht. Wills lijkt onder andere op Edward en de Duke of Gloucester.
Harry is absoluut van Charles. DNA test is gedaan. Harry lijkt veel op Sarah, zijn moeder's oudste zus.
De meeste Spencers waren roodharig, in de 16de eeuw al.
De Spencers hebben meer blauw koninklijk bloed in de aderen dan de Windsors, ook dat nog eens.
[...]
Is het niet andersom? William lijkt sprekend op moeder Diana en oom Charles Spencer.
Harry lijkt idd verdacht veel op Diana's lover, maar da's nooit serieus onderzocht.
Neeneenee. Kijk maar eens naar foto's van leden van de Windsors en Wills, één gezicht. Wills lijkt onder andere op Edward en de Duke of Gloucester.
Harry is absoluut van Charles. DNA test is gedaan. Harry lijkt veel op Sarah, zijn moeder's oudste zus.
De meeste Spencers waren roodharig, in de 16de eeuw al.
De Spencers hebben meer blauw koninklijk bloed in de aderen dan de Windsors, ook dat nog eens.
dinsdag 16 november 2010 om 12:53
dinsdag 16 november 2010 om 12:56
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 12:53:
[...]
Die laatste reclame van haar met die BH's, staat ze ze daar met die zelfingenomen koeienogen en dito memmen op de foto. Bah.Hoe moet ze er dan gaan staan? Onzeker en met iemand anders haar memmen? Ze heeft nu eenmaal grote borsten. En ze is blij met zichzelf. Good for her.
[...]
Die laatste reclame van haar met die BH's, staat ze ze daar met die zelfingenomen koeienogen en dito memmen op de foto. Bah.Hoe moet ze er dan gaan staan? Onzeker en met iemand anders haar memmen? Ze heeft nu eenmaal grote borsten. En ze is blij met zichzelf. Good for her.
dinsdag 16 november 2010 om 12:57
quote:emaille schreef op 16 november 2010 @ 12:52:
Sja, heel mooi, maar misschien ben ik er wel tussen opgegroeid? Heb ik dan geen recht van spreken?
Harry lijkt nu idd meer op windsors dan toen ie klein was, maar een dna-test is nooit gedaan hoor.
Jawel. Op instignatie van die ouwe tiran, Philip Duke of Edinborough, zijn grootvader. De link is hier net geplakt.
Harry is onomstotelijk van Charles.
En die test was niet eens nodig geweest. Als je de tijdslijnen goed volgt van Diana's leven, is het zo duidelijk als wat.
Maar de tiran die Diana haatte, wilde dat.
En Hewitt heeft die arme Diana al verkocht. Dan zou ie hier ook een slaatje uit hebben geslagen, denk je ook niet?
Sja, heel mooi, maar misschien ben ik er wel tussen opgegroeid? Heb ik dan geen recht van spreken?
Harry lijkt nu idd meer op windsors dan toen ie klein was, maar een dna-test is nooit gedaan hoor.
Jawel. Op instignatie van die ouwe tiran, Philip Duke of Edinborough, zijn grootvader. De link is hier net geplakt.
Harry is onomstotelijk van Charles.
En die test was niet eens nodig geweest. Als je de tijdslijnen goed volgt van Diana's leven, is het zo duidelijk als wat.
Maar de tiran die Diana haatte, wilde dat.
En Hewitt heeft die arme Diana al verkocht. Dan zou ie hier ook een slaatje uit hebben geslagen, denk je ook niet?