De ouderensoos 2
dinsdag 18 april 2017 om 14:58
Als je de jaren '70 van de vorige nog meegemaakt hebt, als je weet wie Sandokan en Catweazle waren, als Floris je eerste tv crush was en het hoogtepunt van de week was AVRO's weekendquiz met Fred Oster en als je moeder truien breide uit het HEMA breiboek, dan zul je je helemaal thuisvoelen in deel 2 van de ouderensoos.
Dit is deel een De ouderensoos
Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.
Welkom!
Dit is deel een De ouderensoos
Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.
Welkom!
woensdag 5 juli 2017 om 08:30
woensdag 5 juli 2017 om 08:36
Ik was groot fan van de Osmonds en vooral heel verliefd op Donny. Mijn hele kamer hing vol met foto's en ik had plakboeken vol van hen. Ik draai hun muziek nog steeds regelmatig en kijk vaak filmpjes op Youtube.Annapicobella schreef: ↑04-07-2017 17:50Heb deze maand al achter elkaar feesten van vrienden die 60 worden. ZESTIG....
Kan me nog herinneren dat toen ik ergens halverwege de 30 was ik een vrouw van in de vijftig oud vond. Arrogant en kortzichtig - dat snap ik nu ik mijn leeftijd niet meer leuk kan omdraaien zeker, maar geeft wel een beeld van hoe jongere mensen ons zien.
Een van de scenes in Broadchurch idem...dat een vrouw haar vijftigste verjaardag vierde en een twintiger opmerkte dat "er allemaal oudjes waren die dachten dat ze nog jong waren".
Zodra je gaat mijmeren over vroeger begint t
Dat gezegd hebbende: De Osmonds...vreemd opwindend en toen later kwam het kleine broertje er ook nog bij, die later verrassend goed opdroogde. Qua looks dan.
![]()
woensdag 5 juli 2017 om 08:41
woensdag 5 juli 2017 om 08:44
Dan weet ik het ook niet.
woensdag 5 juli 2017 om 10:30
woensdag 5 juli 2017 om 11:04
woensdag 5 juli 2017 om 12:37
woensdag 5 juli 2017 om 12:39
Er springen nog legio legendes vrolijk rond, al dan niet inmiddels solo of met andere band: Rolling Stones, Genesis, Abba, Fleetwood Mac, James Taylor, Carole King, Billy Joel, Joe Jackson, Neil Diamond, Mark Knopfler, Roger Hodgson, Madness, Frances Rossi, Gino Vanelli, Bryan Ferry, Level 42, Nile Rodgers&Chic
woensdag 5 juli 2017 om 12:44
De Dijk mag ik toch graag horen !RockOla schreef: ↑05-07-2017 12:37Ja inderdaad! Jerney had toch zo'n blauw pakje aan? Was in '79 met Weekend. Stond haar goed hoor. Draai af en toe wel eens eens lp van Earth en Fire, best leuke muziek hoor. In die tijd schaamde ik me niet voor Nederlandse muziek. Tegenwoordig...tenenkrommend vind ik het.
(met Borsato, Meeuwis en de Volendammers heb ik weinig op, helaas....)
woensdag 5 juli 2017 om 12:54
Om te gieren toch, die clip....
Helemaal hip toen!
woensdag 5 juli 2017 om 13:06
23 september!amarna schreef: ↑05-07-2017 12:39Er springen nog legio legendes vrolijk rond, al dan niet inmiddels solo of met andere band: Rolling Stones, Genesis, Abba, Fleetwood Mac, James Taylor, Carole King, Billy Joel, Joe Jackson, Neil Diamond, Mark Knopfler, Roger Hodgson, Madness, Frances Rossi, Gino Vanelli, Bryan Ferry, Level 42, Nile Rodgers&Chic
woensdag 5 juli 2017 om 13:15
De gemiddelde leeftijd bij de concerten waar wij naar toe gaan is hoog. Allemaal grijze koppies.
Goede muziek gaat nooit vervelen.