Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 19:45:

[...]

Jazeker, kindermishandeling een alternatieve manier van opvoeden noemen is nog steeds geen provocatie.En dit kan dan weer als een provocatieve post gezien worden want daar gaat het inmiddels toch al niet meer over? Zo is het cirkeltje rond
quote:Evidenza schreef op 28 april 2010 @ 19:47:

Hee Zwieb, bevalt dat kwartier per dag? Prima hoor. Alleen zit ik nu een paar dagen thuis met griepje en enorme kniepijn. Ik kan even letterlijk geen kant op. Heb mezelf dus maar ff achter het forum geplempt.
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 19:48:

[...]

En dit kan dan weer als een provocatieve post gezien worden want daar gaat het inmiddels toch al niet meer over? Zo is het cirkeltje rond Helaas is mijn motto niet zichtbaar door een forumfout want daarin staat: deze post is niet provocatief of beledigend bedoeld.
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 19:49:

[...]

Helaas is mijn motto niet zichtbaar door een forumfout want daarin staat: deze post is niet provocatief of beledigend bedoeld.Handen en onschuld enzo
Hele hele diepe zucht!

Ik word hier zo moe van! Topic ineens foetsie, gewoon nergens meer te vinden, ik bedoel het napraattopic wat vanmiddag geopend was.

Angels, Naomi, mijn post is in een ander topic, vragen aan Naomi ook al weggehaald...... hoezo sensuur......... hoezo........

BAH!!!!!! Ziek word ik inmiddels van dit forum!

En ja.... het is mijn keuze om hier wel of niet te posten, die dooddoener ken ik inmiddels wel.

Zo dat moest ik even kwijt!
quote:qwertu schreef op 28 april 2010 @ 19:41:

[...]

Je leek anders niet zo heel erg blij met de terugkomst van HPL..
Erik is de Mol en HPL de Lul.
ik weet niet eens meer of ik in dat andere topic geschreven heb en nu ook waarschuwing heb...

eigenlijk ben ik best klaar met het viva-forum..
quote:nieuweauto schreef op 28 april 2010 @ 19:48:

wat is er in dat andere napraat topic gebeurd?? ik was pas op blz 2 met lezen... een menskan ook gewoon niet gaanwerken, sporten en farmvillen zonder dat er een napraattopic gesloten wordt, weer geopend, weer gesloten en weer geopend.. Eh, er werd wat heftig geprovoceerd en de Engeltjes zaten wat teveel op de huid waardoor er een vuurtje oplaaide. Dus oude is weg gehaald en we beginnen opnieuw met een schone lei. Mensen die te ver zijn gegaan hebben een waarschuwing in de mailbox en verder is er niks aan de hand
quote:VivaAngel6 schreef op 28 april 2010 @ 19:47:

Oke, nog één keer, aangezien het andere topic al foets is.

Ik was niet duidelijk genoeg in mijn waarschuwingen. Daarvoor mijn excuses.

De waarschuwingen die blijven, stuur ik per mail. De rest kan doen alsof er niets gebeurd is.

Is dit duidelijk genoeg?Thanks Vievke!!!!! *gaat snel mail checken*
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 19:50:

[...]

Handen en onschuld enzo Maar het is toch een feit dat dit nog niet als provocatief is bestempeld? Is het dan waarschuwingswaardig om de feiten weer te geven?
Hap niet zo Zwieber
quote:Dushi74 schreef op 28 april 2010 @ 19:51:

[...]

Thanks Vievke!!!!! *gaat snel mail checken*En?
quote:Pilous schreef op 28 april 2010 @ 19:51:

[...]

Eh, er werd wat heftig geprovoceerd en de Engeltjes zaten wat teveel op de huid waardoor er een vuurtje oplaaide. Dus oude is weg gehaald en we beginnen opnieuw met een schone lei. Mensen die te ver zijn gegaan hebben een waarschuwing in de mailbox en verder is er niks aan de hand oke, thanx voor het bijpraten.. kan ik nu veilig de afwas gaan doen?
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 19:52:

Hap niet zo Zwieber Ik heb honger.
quote:nieuweauto schreef op 28 april 2010 @ 19:52:

[...]

oke, thanx voor het bijpraten.. kan ik nu veilig de afwas gaan doen?Begin maar bij mij
quote:Zwieber schreef op 28 april 2010 @ 19:52:

[...]

Ik heb honger.O dan ben je aan de beterende hand
Even over een hele ander boeg: ik zie net de topic titel "likken van de voorbips". Zouden we hier te maken hebben met een zeer lenige forummer?

Fascinerend dergelijke titels, daar kan ik uren over brainstormen .
Ik kan niets gedaan hebben.

Is dit een recordpoging gebannen worden?
Voorbips...
quote:Star schreef op 28 april 2010 @ 19:54:

[...]

O dan ben je aan de beterende hand eten was niet het probleem, het binnenhouden wel. Maar kotsen doe ik nu niet meer, ben alleen de hele tijd misselijk bij vlagen en er komt zuur omhoog wippen.
Ja vooronder is mooier Minny.
Ik snap er niks meer van. Ik dacht dat een topic als dit verboten was?
quote:iris1969 schreef op 28 april 2010 @ 19:56:

Even over een hele ander boeg: ik zie net de topic titel "likken van de voorbips". Zouden we hier te maken hebben met een zeer lenige forummer?

Fascinerend dergelijke titels, daar kan ik uren over brainstormen .Van onze eigen dorpsgek natuurlijk..
Gezellig Zwieber
Oh, het was Willem maar, jammer het had zo mooi kunnen zijn, zo'n slangevrouw .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven