Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
OK, het was nu dus weer een anwijzing. Dacht ik het net op een rijtje te hebben....

Weet je, zo heb ik er eigenlijk helemaal geen trek meer an .
Napraten is iets anders dan iemand bashen natuurlijk
In de goede oude tijd was HPL er nog..
En eenmaal andermaal is bij deze nou mijn en onze waarschuwing ingetrokken, of hebben we een officiële aanklacht aan onze heupskinny's hangen bij deze. En wat beteken dat, en hoe lang blijven die hangen?
quote:Zoyla schreef op 28 april 2010 @ 19:40:

Die goeie ouwe tijd. Zucht...Je leek anders niet zo heel erg blij met de terugkomst van HPL..
quote:Zoyla schreef op 28 april 2010 @ 19:40:

Maar ik snap het echt niet. Mod topics zijn niet voor offtopic geneuzel, daarvoor is het napraattopic in het leven geroepen toch? ( so far so good?)

Enfin, als er dan gebruik wordt gemaakt van zo een napraatoptie, dan wordt ie gesloten, en worden allerhande postings verwijderd.

Vroegah, kon je nog eens lekker ouderwets rellen je mening uiten.

Dat is allang niet meer.

Die goeie ouwe tijd. Zucht...
quote:coeberghmetijs schreef op 28 april 2010 @ 19:41:

In de goede oude tijd was HPL er nog..

Ja zeg, gooi nog eens even olie op het vuur, wil je ?

In die goede oude tijd was HPL er idd nog, die toen nog anders heette.

Prima toch?

Leven en laten leven.
*nee meneer de rechter, dat de kat niet in de magnetron mag was een aanwijzing, geen waarschuwing...*

Ziet het al helemaal voor zich.
quote:Dushi74 schreef op 28 april 2010 @ 19:40:

Kluts gevonden maar nog steeds de weg kwijt. Waar is er een waarschuwing voor gegeven? En waarom aan iedereen die meeschrijft in dat topic? (ergo ik dus ook?)Ja, jij bezorgde jezelf een waarschuwing toen je kwam vragen of je er één had, stommerd
En Toon...
quote:qwertu schreef op 28 april 2010 @ 19:40:

Hé, Loom, kom je wel mooi van die leugenachtige post af zonder dat daar een haan naar kraait.

Hahahaha....serves you right!

Ik heb namelijk wél de hele dag Radio 1 geluisterd, dus ik lieg niet. Ik was namelijk naar Groningen, een ijsje eten. Da's 3 uur heen in de auto + 3 uur terug in de auto = 6 uur Radio 1. Dat is geen 24 uur, dus technisch gezien heb je gelijk, maar voor mij is dat wel degelijk een hele dag Radio 1 luisteren.
Ja, Zoyla, wat was daar het nut van, om HPL's oude nick te noemen?
Wat is er gebeurd sinds een uur of 17.00? Is dat napraattopic verdwenen? Maar ik begreep dat topic al helemaal niet, laat staan deze.

Is er gewaarschuwd ergens en zou ik dat moeten weten? Het lijkt wel alsof je een glazenbol nodig hebt om hier te mogen forummen.

En is er al bekend wat niet valt onder provoceren en integriteit in twijfel trekken?
quote:qwertu schreef op 28 april 2010 @ 19:41:

[...]

Je leek anders niet zo heel erg blij met de terugkomst van HPL..

Nou ja, waar een beetje reuring al niet goed voor is.

We socializen nu toch leuk?
quote:loomii schreef op 28 april 2010 @ 19:43:

[...]

Hahahaha....serves you right!

Ik heb namelijk wél de hele dag Radio 1 geluisterd, dus ik lieg niet. Ik was namelijk naar Groningen, een ijsje eten. Da's 3 uur heen in de auto + 3 uur terug in de auto = 6 uur Radio 1 - 2 uur iets anders . Dat is geen 24 uur, dus technisch gezien heb je gelijk, maar voor mij is dat wel degelijk een hele dag Radio 1 luisteren.En ik heb een getuige!
Ga je even eten is heel het topic weg! Ik heb dus weer heel wat gemist geloof ik. Ik kon nog iets meekrijgen, is Naomi héél boos geworden? Of een engel?
Even serieus, dat mag toch ook niet, iemands oude nick onthullen?
quote:Evidenza schreef op 28 april 2010 @ 19:44:

Wat is er gebeurd sinds een uur of 17.00? Is dat napraattopic verdwenen? Maar ik begreep dat topic al helemaal niet, laat staan deze.

Is er gewaarschuwd ergens en zou ik dat moeten weten? Het lijkt wel alsof je een glazenbol nodig hebt om hier te mogen forummen.

En is er al bekend wat niet valt onder provoceren en integriteit in twijfel trekken?Jazeker, kindermishandeling een alternatieve manier van opvoeden noemen is nog steeds geen provocatie.
quote:qwertu schreef op 28 april 2010 @ 19:45:

En ik heb een getuige! Geen 2 uur. 1 uur en 47 minuten en ik had de radio toen ook steeds aan. Ik ben echt een kei in multitasken.
quote:minny schreef op 28 april 2010 @ 19:45:

Even serieus, dat mag toch ook niet, iemands oude nick onthullen?Geen idee... staat het in de faq's?
Hee Zwieb, bevalt dat kwartier per dag?
Oke, nog één keer, aangezien het andere topic al foets is.

Ik was niet duidelijk genoeg in mijn waarschuwingen. Daarvoor mijn excuses.

De waarschuwingen die blijven, stuur ik per mail. De rest kan doen alsof er niets gebeurd is.

Is dit duidelijk genoeg?
Evidenza
wat is er in dat andere napraat topic gebeurd?? ik was pas op blz 2 met lezen... een menskan ook gewoon niet gaanwerken, sporten en farmvillen zonder dat er een napraattopic gesloten wordt, weer geopend, weer gesloten en weer geopend..
*gaat mail checken*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven