effe schelden, hoer.

21-10-2010 16:14 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nalv dit blog http://www.ernstvanderpasch.nl/woorden/column/11/hoer met als komisch hoogtepunt dit stukje tekst ;

" Probeer het eens. Vandaag bijvoorbeeld. Loop op iemand af, knoop een praatje aan, en laat terloops het woord hoer vallen. Terloopsheid is beter dan de frontale benadering. Dus niet “hoer, hoer” schreeuwend door de kroeg rennen, maar terloops in een gesprek het woord laten vallen.

Bijvoorbeeld: “hoe is het trouwens op je werk, hoer?”

“sorry, maar waar zijn de toiletten, hoer?

“wat kost die kalender eigenlijk, hoer?”

“nog geneukt de laatste tijd, hoer?”

“en verder blijf ik van mening dat carthago vernietigd moet worden. HOER!” "

daag ik jullie uit dit thuis ( of op het werk, of bij je schoonouders, of op het forum , of in het openbaar vervoer ) eens uit te proberen.

Komen jullie de reacties vertellen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Awnye schreef op 21 oktober 2010 @ 16:48:

[...]

Ik zou het evenaan Naoom vragen, die is toevallig nét onlineAh nee, ik verwijs haar gewoon naar dit topic.
quote:Ste_ schreef op 21 oktober 2010 @ 16:48:

[...]

Maar waarom zo serieus? Je weet toch zelf ook wel dat je man je geen hoer vindt.Dat mag ik hopen ja, maar ook als grap van hem zou ik het niet accepteren. we schelden nooit naar elkaar toe, ook niet als grap. Suf hè?
quote:Awnye schreef op 21 oktober 2010 @ 16:50:

[...]

Dat mag ik hopen ja, maar ook als grap van hem zou ik het niet accepteren. we schelden nooit naar elkaar toe, ook niet als grap. Suf hè?Mwa niet suf, ieder zijn ding! Maar ik zou er eerder hard om kunnen lachen als mijn vriend 'ga es bier halen, hoer!' zou zeggen, maarja, dat is mijn soort humor denk ik.
Ik noem mijn man weleens slet.

Hij mij trouwens ook.

Maar hoer had ook gekund.

't gaat wel een beetje om de context natuurlijk.
quote:nogeensdan schreef op 21 oktober 2010 @ 16:57:

Ik noem mijn man weleens slet.

Hij mij trouwens ook.

Maar hoer had ook gekund.

't gaat wel een beetje om de context natuurlijk.

Wij noemen elkaar ook vaak zulke dingen.. en we moeten er altijd heel hard om lachen.. maar moet wel net je humor zijn natuurlijk..

(ik vind het veel leuker dan altijd maar schtje en liefje enzo)
quote:fleurtje schreef op 21 oktober 2010 @ 16:47:

Maar dit kan ik/mag ik dus ook op bepaalde topics uitproberen?MIJN zegen heb je, maar ik je weet het; ik heb hier niets te vertellen.
Begrijp me niet verkeerd, ik weet natuurlijk dat het allemaal gewoon een lolletje is en ja, soms heb ik heus wel wat gevoel voor humor, maar als ik over een paar maanden weer in NL ben en mijn vriendin daar me begroet met hee Awnye lekkere hoer van me hahaha, dan zou ik echt wel een beetje in shock zijn.

Nou ja, maar goed dat het forum me een beetje up-to-date houdt met de nieuwe trends, zeg maar.

Jij bent een creatieve en stoute forummer. Is jouw volgende topic ”Hoe geneest men snel van een hoofdwond” of “In elkaar geslagen, gaf ik dan echt aanleiding?” (eventueel met de gebruikelijke toevoeging: “wat denken jullie”).

Het is een interessant psychologisch experiment, met risico’s . Ik ben klein van stuk, dus zou ik eerst een harnas moeten aanschaffen om eraan deel te nemen.
quote:Ste_ schreef op 21 oktober 2010 @ 16:56:

[...]

Mwa niet suf, ieder zijn ding! Maar ik zou er eerder hard om kunnen lachen als mijn vriend 'ga es bier halen, hoer!' zou zeggen, maarja, dat is mijn soort humor denk ik.

Huh? Jij en ieder zijn ding, en humor? Yeah right. Maak eerst je eigen briljante topic over het verschrikkelijke feit dat niet iedereen t.v. kijkt eens af.

Briljant.. Najib Amhali
Mijn oppas is net huilend vertrokken. Zag de humor er dus niet van in.
quote:Awnye schreef op 21 oktober 2010 @ 16:37:

Oke oke ik snap dat dit allemaal een geintje is en zo, maar serieus, iemand hoer noemen als grap - gebeurt dat?

Als Vent, in het hypothetische geval dat ie NLs zou spreken, mij hoer zou noemen had ie toch echt wel een groot probleem hoor.

Och, in een melige bui zeg ik ook weleens wat raars tegen hem.

En een standaard sms'je als ie weg is is toch wel: waar hang je GVD uit, klootviool?

Als mijn beste vriend me belt opent ie standaard met; "Haaai Poes!" (en das een vent)

En mijn Brabantse vriendin wordt graag aangesproken met "Hey Kut! "
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 21 oktober 2010 @ 17:51:

Mijn oppas is net huilend vertrokken. Zag de humor er dus niet van in.
hieeelp ik je daaaarom uit de gooooooooooooot.

UIT DE GOOT HOER..

hehehe standaart in het dorpscafe stelletje boeren :-)
Is slet in deze context gelijk aan hoer?
quote:juliaana schreef op 21 oktober 2010 @ 18:32:

Is slet in deze context gelijk aan hoer?Nee, volgens mij niet.
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 21 oktober 2010 @ 17:51:

Mijn oppas is net huilend vertrokken. Zag de humor er dus niet van in. Tsssssss.
quote:LolaMontez schreef op 21 oktober 2010 @ 17:16:

Jij bent een creatieve en stoute forummer.Brrrr...... vind jij me stout, ja? ( rillingen lopen over m'r rug )
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2010 @ 18:33:

[...]

Nee, volgens mij niet.Oke, dan moet ik het alsnog gaan uitproberen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2010 @ 18:37:

[...]

Brrrr...... vind jij me stout, ja? ( rillingen lopen over m'r rug )

O! Stout , dat is niet het goede woord nee? Maar creatief wel? Ik heb een bron die zegt:

´Het woord stout betekent van oudsher namelijk “moedig”, maar heeft in de loop der tijd hoe langer hoe meer de betekenis gekregen van licht-crimineel. Dat heeft iets te maken met een zekere neiging om in het verlengde van dat bomen klimmen ook de appels te zien verdwijnen. Mag je natuurlijk best iets van zeggen maar ach….

Ook ik wens stout te kunnen zijn. Ik had het er gisteren met iemand over. Stout zijn mag niet meer, want je wordt tot op de milimeter gecontroleerd.

Nou wat wij dachten; daar worden we nu juist crimineel van. Er is geen elastieke grens meer, waar die er best wel kan zijn en er zijn blijkbaar eindeloos rekbare elastieken voor echte criminelen.

Van stout zijn leer je dat je de grens mag zoeken. “

Dat is toch waar voor dit forum?

Rillen kan wel plezant zijn. Een man, een deken, of een kachel brengen troost.
Hoer, neuhh. Ik noem m'n zus vaak poephoofd. Zij mij ook.
quote:Nastik schreef op 21 oktober 2010 @ 16:19:

Oh, is me niet onbekend. Man wilt nog weleens in het weekend vanaf de bank blaten "pak es een biertje voor me, hoer!" ...

Hier ook, heel normaal dus lees ik.

Ik heb ook gewone vrienden die me hoer noemen. En ik geef er helemaal niks om.
Sinds stout gebruikt wordt als iets wat je met sexy moet associëren ( en ik stout nog gebruik voor belletje trekken of een snoepje pikken ) krijg ik er rillingen van, ja.

Stout als in moedig.... da's een ouwetje! Ben jij zo oud?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2010 @ 20:42:

Sinds stout gebruikt wordt als iets wat je met sexy moet associëren ( en ik stout nog gebruik voor belletje trekken of een snoepje pikken ) krijg ik er rillingen van, ja.

Stout als in moedig.... da's een ouwetje! Ben jij zo oud?

O ! Ik heb eerst Vlaams geleerd, dus ik zit ernaast. Voor mij klinkt dat nog gek, stout-sexy?

Maar nee, ik ben niet oud. Zou het heel erg zijn als ik wel oud was? Het komt vanzelf nog (zucht).

Dan wil ik nog weten: zijn er al deelneemers aan het experiment dat je voorstelt? Ik zou graag weten hoe het ze vergaan is. Eigenlijk past dit ook in "Psyche". Ik zoek eerst nog een harnas voor ik ertoe overga. Ik ken over "harnas" een anekdote, dat vertel ik nog eens. Nu niet, want er komt een truffelpasta op tafel, daar laat ik alles voor liggen! Zelfs dit
hoerrrrrrrrrrr zeg ik tegen mijn man.

zooooo zegt hij terug.

en nu??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven