Ergenissen bij supermarkt

04-03-2015 20:06 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van "onbelangrijk, maar toch even lekker zeuren"... Heb me net kapot geërgerd bij de supermarkt! Stond netjes in de rij bij de kassa te wachten totdat ik mijn spullen op de band kon zetten, met nog twee wachtenden voor me. Komt er achter mij een man staan met een kar vol boodschappen. Op dat moment gaat de kassa naast ons open, de kassiere zegt dat de volgende aan de beurt is en ja hoor... mijnheer racet als een gek met zijn kar naar die kassa en gaat doodgemoedereerd zijn kar staan uitladen zonder op of om te kijken. Ik vind dat zo aso!

Lijkt me toch niet meer dan normaal dat je op zijn minst degene die voor je staat vraagt of hij of zij naar die kassa wil of ligt dat nou aan mij?

Naar aanleiding hiervan vraag ik me wel af of er nog meer mensen zich ergeren aan andere mensen in de supermarkt. Barst los zou ik zeggen
quote:Kirikou schreef op 02 april 2015 @ 17:33:

[...]

Ben ik effe blij dat ik wat positiever in het leven sta dan jij!

En ik heb een druk leven, doe eens per week boodschappen en heb nooit uren de tijd Wat niet wegneemt dat ik normaal gesproken vriendelijk ben tegen mijn medemens.Dat vind ik dan ook heel fijn voor je!
Dan ben ik denk ik een van de weinige mensen die zich niet ergert in een supermarkt. Ik breng mijn kinderen naar school, doe de boodschappen en ga naar mijn werk. Zo 's morgens is het hier bij de supermarkt niet zo heel druk en mijn weekboodschappen doe ik altijd op maandag. De boodschappen voor het weekeinde doe ik altijd op zaterdagochtend om 7 uur. Dan loopt er ook nog geen mens
Over dat voorlaten gaan bij de kassa.

Toen ik vorige week bezig was met het op de band leggen van de spullen kwam er een vrouw achter mij staan, met iets in haar hand en zo'n rijdend mandje. Toen ik in haar mandje keek zag ik iets van 2 artikelen en een handtas. Ik vroeg haar of zij alleen die 3 artikelen had (door dit topic wijs geworden )Waarop zij aangaf 4 artikelen te hebben. Dat ik liet haar voorgaan.

Toen sloot een vrouw achter mij aan met een hele volle kar.

Omdat de vrouw voor mij ook nog niet aan de beurt was, pakte ik snel een doos uit het dozenhok.

Bij terugkomst was de vrouw voor mij aan het afrekenen.

Ik wachtte tot ze klaar was met afrekenen, zodat ik de doos kon neerzetten voor het inpakken. Toen wij van plaats wisselden, stond er een echtpaar van 60+ ter hoogte van de pin en de man met 2 artikelen in de hand zei (op een voor mij hele arrogante manier) "wij mogen wel even voor hè, want wij hebben maar 2 dingen"

Nu ben ik de moeilijkste niet, maar met de houding en stem van die man, was het voor mij duidelijk, dat ik antwoorde "ik heb al iemand voor laten gaan en ik blijf niet aan de gang" Ik (en de anderen) kon duidelijk merken dat die man dit niet verwacht had.

De dame achter de kassa, had zichtbaar moeite om haar lachen in te houden.

Toen ik m'n spullen in de kar wilde zetten, bleek dat het betreffende echtpaar m'n kar een zwieper de winkel in hadden gedaan, toen ze voor de vrouw met de volle kar waren gegaan.

Als iemand maar een enkel artikel heeft, laat ik die persoon uit mezelf wel voorgaan, tenzij die persoon er heel nadrukkelijk om vraagt qua houding of met stem. Dan heb ik zoiets van , je wacht maar.
quote:blue_lagoon schreef op 02 april 2015 @ 17:39:

[...]

Dat vind ik dan ook heel fijn voor je!Dank je!
quote:marana schreef op 02 april 2015 @ 14:13:

[...]

Tja, geen zin... liever jezelf ergeren dan maar?Jep, dan had ik hier in ieder geval nog wat te melden.. .
Pfffff....... mijn laatste supermarkt ergernis:

ok ok Ik keek wel overdreven ja.

Maar ik kan er gewoon niet tegen als ik zie dat mensen zonder GPK op een gehandicaptenparkeerplaats staan.

Maar om mij dan zooooo uit te foeteren !?!?!

Asowijf !!!!

En zonder vooroordelen......maar: hoog opgestoken haar, oranjerood gezonnenbankt gezicht, overdreven opgemaakt, veel nepspul met veel bling bling.... Ik zeg verder niks
quote:tikal schreef op 02 april 2015 @ 19:05:

Maar ik kan er gewoon niet tegen als ik zie dat mensen zonder GPK op een gehandicaptenparkeerplaats staan.

Asowijf !!!!

En zonder vooroordelen......maar: hoog opgestoken haar, oranjerood gezonnenbankt gezicht, overdreven opgemaakt, veel nepspul met veel bling bling.... Ik zeg verder niks

Ben je niet de enige. Ik kan daar ook niet tegen. Ik kijk dan idd ook overdreven en schut nee.

En als zo'n asobig dan comentaar denkt te moeten geven krijgt ie van mij de wind van voren.

Er zijn genoeg mensen die wel zo'n kaart hebben die hem met liefde af willen geven als die persoon dan ook hun handicap over neemt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Asowijf !!!!

En zonder vooroordelen......maar: hoog opgestoken haar, oranjerood gezonnenbankt gezicht, overdreven opgemaakt, veel nepspul met veel bling bling.... Ik zeg verder niksSchandalig.. (van die vrouw)

Asowijf !!!!

Adem in adem uit en laat Karma het werk doen, toen ze terugkwam bij haar auto was hij vast helemaal ondergescheten door een kudde hangmeeuwen

Zo heb ik het tegenovergestelde meegemaakt, bij de AH zijn er bij de karretjes 5 parkeerplekken, 2 invaliden en 3 gewone. Ik kom aanrijden en parkeer in een gewoon vak naast de 2e invalidenplek. Komt er een man aanrijden en die ging boos naar me zitten toeteren en gebaren dus ik had zoiets van huh ? Ik stap uit, komt ie helemaal boos aanstekkeren waar ik het gore lef vandaan haalde om op een invalidenplek te gaan staan. Ik kijk naar hem en heb hem gezegd dat hij beter geen auto meer kon rijden met zulke slechte ogen en ben weggelopen, wat een dropveter !

Sorry, ik wilde alleen het woord naast vetgedrukt maken... krijg het niet voor elkaar om het te verbeteren !
Ha ha, ik zou graag permissie krijgen van het recht om bij zo'n gelegenheid een deuk in d'r auto te schoppen.

Voordat Karma kans heeft om er meeuwen op af te sturen.

Of met mijn sleutelbos een paar strepen te zetten.

Normaal ben ik niet bang van een paar scheldwoorden, maar vandaag hakten ze er even stevig in.

Moest even ergens bij het vlees gaan staan om mezelf te herpakken.
quote:Desperate_Housewive schreef op 01 april 2015 @ 21:32:

Wat d, t en dt betreft ben ik altijd ziek ik krijg die regels hiervoor niet in mijn hoofd...

Joh...

Dus het is chronisch?

Echt, zulke mensen wens je een lekke band bij terugkomst of een pinpas die het niet doet als ze bij de pinkassa staan.

Ik ben best tolerant (al zeg ik het zelf) maar als iemand gaat schelden dan sta ik niet voor mezelf in, alleen jammer dat ik meestal als ik thuis ben pas bedenk wat ik had willen zeggen op dat moment
quote:Lotte35 schreef op 02 april 2015 @ 19:40:

[...]

Joh...

Dus het is chronisch?

Dan krijg je zoiets

Altijt is Kordjakje ziek,

Midden in de week maar zondags niedt..
quote:amarna schreef op 02 april 2015 @ 13:14:

Ja, dat weet ik heus wel, maar toch niet alle 8 tegelijk?

Bovendien waren deze 8 duidelijk boven de 65.Geen idee hoe het met jou is maar ik moet tot mijn 67e werken terwijl ik toch een leeftijd heb waarop mijn vader al met pensioen was.
Niet geschoten is altijd mis
quote:paper-clip schreef op 02 april 2015 @ 19:41:

Echt, zulke mensen wens je een lekke band bij terugkomst of een pinpas die het niet doet als ze bij de pinkassa staan.

Ik ben best tolerant (al zeg ik het zelf) maar als iemand gaat schelden dan sta ik niet voor mezelf in, alleen jammer dat ik meestal als ik thuis ben pas bedenk wat ik had willen zeggen op dat moment

haha dat ken ik ja.

Ik laatst helemaal moeilijk doen om langs een auto te komen met mijn kinderwagen. Stond op een plek waar het niet mag, maar ja, je moet schijnbaar letterlijk op het schoolplein staan met je auto om je kind op te halen. Wordt dat mens boos omdat ze bang was dat ik haar auto zou beschadigen

1, U mag hier niet staan, en ik mag hier wel lopen met mijn kinderwagen. Als u denk dat ik om ga lopen omdat u u auto zo associaal neerzet, dacht het niet. En 2, dat oude wrak viel een kras meer of minder toch niet op. Mens scheld door. Ik pak rustig mobiel erbij, en film het hele verhaal. Zegt ze wat doet u, nou bewijs opnemen, wat anders. Je mag hier niet filmen, wel hoor openbare weg. Vervolgens rustig (zogenaamd) het nr van de politie in staan tikken, toen was ze snel weg. Vervolgens wel politie ingeseind om daar eens wat vaker te gaan staan, was niet de eerste keer, maar de meest doe niet zo raar :P

Is nog een school voor speciaal onderwijs ook. Als je zo doet snap ik dat je kind gestoord is.
quote:Shenandoah schreef op 02 april 2015 @ 22:00:

[...]

haha dat ken ik ja.

Ik laatst helemaal moeilijk doen om langs een auto te komen met mijn kinderwagen. Stond op een plek waar het niet mag, maar ja, je moet schijnbaar letterlijk op het schoolplein staan met je auto om je kind op te halen. Wordt dat mens boos omdat ze bang was dat ik haar auto zou beschadigen

1, U mag hier niet staan, en ik mag hier wel lopen met mijn kinderwagen. Als u denk dat ik om ga lopen omdat u u auto zo associaal neerzet, dacht het niet. En 2, dat oude wrak viel een kras meer of minder toch niet op. Mens scheld door. Ik pak rustig mobiel erbij, en film het hele verhaal. Zegt ze wat doet u, nou bewijs opnemen, wat anders. Je mag hier niet filmen, wel hoor openbare weg. Vervolgens rustig (zogenaamd) het nr van de politie in staan tikken, toen was ze snel weg. Vervolgens wel politie ingeseind om daar eens wat vaker te gaan staan, was niet de eerste keer, maar de meest doe niet zo raar :P

Is nog een school voor speciaal onderwijs ook. Als je zo doet snap ik dat je kind gestoord is.

Pardon???

Gestoord??

Ben jij wel helemaal lekker?

Kinderen op het speciaal onderwijs zitten daar niet omdat ze gestoord zijn. Als je gestoord bent moet je naar een gesticht.

Zij hebben vaak diverse aandoenen en/of leerachterstanden.

En die krijg je niet omdat je ma een parkeer aso is.
quote:clemance schreef op 05 maart 2015 @ 14:30:

[...]

Oh sorry, zelf afwegen + een sticker plakken kan niet bij AH.Vroeger kon dat juist wel bij AH. Maar sinds deze man daar grappen over gemaakt heeft, is het afgelopen. Jammer hoor.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:irbaboon schreef op 05 maart 2015 @ 19:57:

Eigenlijk wel, ik ben zelf vakkenvuller geweest en zeker bij de koeling moet je met vullen altijd goed opletten met de houdbaarheid. Het first in last out principe

Bij welke supermarkt werkte jij ?

quote:Vera8 schreef op 11 maart 2015 @ 17:29:

Weet niet of deze ergernis al voorbij is gekomen, maar ik vind het dus echt strontvervelend wanneer de caissière het 'balkje' (waarmee je het einde van je boodschappen op de band kunt aangeven) nooit ver genoeg doorduwt. De meesten leggen het direct in het gootje naast de band. Er liggen vaak ook niet meer dan twee, hooguit drie. Wanneer ik dan mijn tweewekelijkse boodschappen heb uitgestort ligt de hele band vol en moet ik graaien om het balkje tevoorschijn te toveren. Waarom geeft de caissière dat ding geen hengst zodat ie doorschiet naar het einde van de band?

Ik pak vaak gewoon een balkje bij een kassa die niet in gebruik is.

Veel supermarkten zouden per kassa gewoon wat meer van die balkjes moeten neerleggen.

Zo duur zullen ze toch niet zijn ?
quote:Donkeyshot schreef op 02 april 2015 @ 22:24:

[...]

Vroeger kon dat juist wel bij AH. Maar sinds deze man daar grappen over gemaakt heeft, is het afgelopen. Jammer hoor.

ja die is geniaal.

Zakje!
quote:MadameQetesh schreef op 02 april 2015 @ 22:22:

[...]

Pardon???

Gestoord??

Ben jij wel helemaal lekker?

Kinderen op het speciaal onderwijs zitten daar niet omdat ze gestoord zijn. Als je gestoord bent moet je naar een gesticht.

Zij hebben vaak diverse aandoenen en/of leerachterstanden.

En die krijg je niet omdat je ma een parkeer aso is.

+100000

Man oh man hoe krijg je het uit jouw toetsenbord Shenandoah
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Donkeyshot schreef op 02 april 2015 @ 22:24:

[...]

Vroeger kon dat juist wel bij AH. Maar sinds deze man daar grappen over gemaakt heeft, is het afgelopen. Jammer hoor.Bij onze Appie kan het nog
quote:Donkeyshot schreef op 02 april 2015 @ 22:26:

[...]

Ik pak vaak gewoon een balkje bij een kassa die niet in gebruik is.

Veel supermarkten zouden per kassa gewoon wat meer van die balkjes moeten neerleggen.

Zo duur zullen ze toch niet zijn ?Het zal je misschien verbazen, maar die dingen worden gewoon gejat door mensen. Nou kan het per ongeluk gaan, dat een kind er één pakt en in de kar gooit en je daar thuis pas achter komt, maar er zijn mensen die die dingen doelbewust stelen. Vraag me niet waarom.
quote:Shenandoah schreef op 02 april 2015 @ 22:00:

[...]

haha dat ken ik ja.

Is nog een school voor speciaal onderwijs ook. Als je zo doet snap ik dat je kind gestoord is.Serieus!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven