HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
maandag 26 oktober 2009 om 15:30
Gemaild!
En Brummetje, je kunt het toch gewoon proberen? Ik kan me niet voorstellen dat er mensen in een hoek blijven zitten omdat er niemand met ze wil praten... echt niet.
De enige plaats waar het stil zal zijn is de stiltehoek .
En Brummetje, je kunt het toch gewoon proberen? Ik kan me niet voorstellen dat er mensen in een hoek blijven zitten omdat er niemand met ze wil praten... echt niet.
De enige plaats waar het stil zal zijn is de stiltehoek .
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
maandag 26 oktober 2009 om 17:01
quote:alwaylookonthebrightside schreef op 26 oktober 2009 @ 14:19:
Ben nog steeds erg aan het twijfelen. Ik zie hier alleen maar mensen staan die heel veel schrijven. Ben zelf meer een meelezer. En heb beetje het gevoel dat ik daarom niet echt erbij hoor of zo. Komen er meer mensen die niet veel posten?Ja, maar dat komen ze uiteraard niet posten
Gewoon komen hoor, als je alle onzin wegdenkt, dan posten wij eigenlijk ook niet bijster veel
Ben nog steeds erg aan het twijfelen. Ik zie hier alleen maar mensen staan die heel veel schrijven. Ben zelf meer een meelezer. En heb beetje het gevoel dat ik daarom niet echt erbij hoor of zo. Komen er meer mensen die niet veel posten?Ja, maar dat komen ze uiteraard niet posten
Gewoon komen hoor, als je alle onzin wegdenkt, dan posten wij eigenlijk ook niet bijster veel

maandag 26 oktober 2009 om 17:18

maandag 26 oktober 2009 om 17:28
quote:Tia Dalma schreef op 26 oktober 2009 @ 17:18:
*gaat Zwieber uitrusten met verborgen fotocamera wegens ongebreidelde nieuwsgierigheid*
Vinnut nog steeds suf dat je niet namens mij iedereen de groeten wil doen, Zwieb... *pruil*
Nouweeehh bij deze wil ik dan de groeten doen aan ...... *drie uur later* Ja waarom kwam jij ook al weer niet? Iets met een kinderwagen? Moet dat op zaterdagavond?
*gaat Zwieber uitrusten met verborgen fotocamera wegens ongebreidelde nieuwsgierigheid*
Vinnut nog steeds suf dat je niet namens mij iedereen de groeten wil doen, Zwieb... *pruil*
Nouweeehh bij deze wil ik dan de groeten doen aan ...... *drie uur later* Ja waarom kwam jij ook al weer niet? Iets met een kinderwagen? Moet dat op zaterdagavond?

maandag 26 oktober 2009 om 21:06
quote:alwaylookonthebrightside schreef op 26 oktober 2009 @ 14:19:
Ben nog steeds erg aan het twijfelen. Ik zie hier alleen maar mensen staan die heel veel schrijven. Ben zelf meer een meelezer. En heb beetje het gevoel dat ik daarom niet echt erbij hoor of zo. Komen er meer mensen die niet veel posten?
Post ik weinig genoeg voor je (228 nu)
Was (ook) een van de twijfelpuntjes hier, maar ben er zaterdag wel!
Ben nog steeds erg aan het twijfelen. Ik zie hier alleen maar mensen staan die heel veel schrijven. Ben zelf meer een meelezer. En heb beetje het gevoel dat ik daarom niet echt erbij hoor of zo. Komen er meer mensen die niet veel posten?
Post ik weinig genoeg voor je (228 nu)
Was (ook) een van de twijfelpuntjes hier, maar ben er zaterdag wel!
maandag 26 oktober 2009 om 21:08
maandag 26 oktober 2009 om 21:47
quote:mamalief schreef op 26 oktober 2009 @ 21:08:
[...]
Dameenjenie!
(Kan echt niet zonder mijn mobieltje al die enge forummerts ontmoeten hoor, ik moet mijn hulplijnen kunnen bellen....) Denk je echt dat al die forummers iemand met de nick Zwieber met alle telefoons vertrouwen? Maar wie wil mag het inleveren hoor!
[...]
Dameenjenie!
(Kan echt niet zonder mijn mobieltje al die enge forummerts ontmoeten hoor, ik moet mijn hulplijnen kunnen bellen....) Denk je echt dat al die forummers iemand met de nick Zwieber met alle telefoons vertrouwen? Maar wie wil mag het inleveren hoor!
maandag 26 oktober 2009 om 21:56