Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
dinsdag 15 december 2009 om 22:09
quote:Bianca40 schreef op 15 december 2009 @ 22:07:
[...]
Hier ook op 21 hoor en ik zit met mn voeten opgetrokken op de stoel (heb voor de kerst weer van die charmante grote honden-sloffen gevraagd )
Kreeg een tip van andere forumster dat ze bij de blokker sloffen hebben die in de magnetron kunnen.
Zitten een soort van kersepitzak dingetjes in geloof ik.
[...]
Hier ook op 21 hoor en ik zit met mn voeten opgetrokken op de stoel (heb voor de kerst weer van die charmante grote honden-sloffen gevraagd )
Kreeg een tip van andere forumster dat ze bij de blokker sloffen hebben die in de magnetron kunnen.
Zitten een soort van kersepitzak dingetjes in geloof ik.
dinsdag 15 december 2009 om 22:13
quote:stratego schreef op 15 december 2009 @ 22:11:
Ik heb de verwarming op 17graden, heb net een vergadering hier gehad en mijn truitje, super synthetisch stinkt
inspuiten met dettol, in laten trekken en dan wassen
oh en geen synthetisch spul meer kopen
Ik heb de verwarming op 17graden, heb net een vergadering hier gehad en mijn truitje, super synthetisch stinkt
inspuiten met dettol, in laten trekken en dan wassen
oh en geen synthetisch spul meer kopen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 15 december 2009 om 22:18
quote:appeltjesgroen25 schreef op 15 december 2009 @ 22:09:
[...]
Zitten een soort van kersepitzak dingetjes in geloof ik.Dat klinkt heerlijk Appeltje... maar het zou weer echt wat voor mij zijn om die dingen in de combi-magnetron te laten staan zodat ze op zondagochtend er nog in staan als ik de oven ga voorverwarmen voor de croissantjes
[...]
Zitten een soort van kersepitzak dingetjes in geloof ik.Dat klinkt heerlijk Appeltje... maar het zou weer echt wat voor mij zijn om die dingen in de combi-magnetron te laten staan zodat ze op zondagochtend er nog in staan als ik de oven ga voorverwarmen voor de croissantjes
dinsdag 15 december 2009 om 22:20
quote:LeukerT schreef op 15 december 2009 @ 22:11:
overigens kan je van die winterlessini een geweldige saus maken voor over de eendenborst...
Ik ga het zeker een keer kopen, klinkt heerlijk!!
Dan zal het ook wel lekker zijn om een sausje over vanille-ijs ervan te maken... of over de griesmeelpudding...
*krijg lekkertrek*
overigens kan je van die winterlessini een geweldige saus maken voor over de eendenborst...
Ik ga het zeker een keer kopen, klinkt heerlijk!!
Dan zal het ook wel lekker zijn om een sausje over vanille-ijs ervan te maken... of over de griesmeelpudding...
*krijg lekkertrek*