Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Trouwens Jacky... het klopt wat jij zei. Mn vader en stiefmoeder gaan onwijs goed om met mn moeder. Dat is niet altijd zo geweest hoor, eigenlijk pas sinds mn stiefmoeder in mn vaders leven kwam. Hij vertelde haar dat ie 3 kids had en ze zei zoiets van: Ben jij besodemieterd dat je daar geen contact mee hebt?? En is alles gaan regelen (ook financieel) om te zorgen dat ie (eindelijk) aan zn vaderplichten ging voldoen. Daar zijn mn vader én wij haar echt onwijs dankbaar voor! Anders had ie zich waarschijnlijk doodgezopen.

En mn moeder vond haar gelijk al heel aardig, lekker pittig wijffie
Ik heb sgaapie er tussen gezet

Ik heb dit jaar al alles gedeleet

huis

baan

relatie

Zekerheid wordt ik niet gelukkig van
oh wat goed Bianc!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zit nu mijn oude blogs op een ander forum terug te lezen, daar heb ik net de gedichten van gekopieerd, best wel leuk maar ook confronterend wat ik daar lees.

Wel vind ik zelf *ahum* dat ik best wel leuk en goed heb geschreven daar!

(complimentje voor mezelf, ik word écht steeds gekker )
Haaai Appeltje en Straatje!!!

Voortaan ff beter kijken wanneer je de deur wel of niet opendoet voor de visite hoor Appel!
Mammalief je hebt me wel even aan het denken gezet met de niet zo subtiele hint..
is dit onze goeie invloed Bammetje?
Wat goed van haar Bianca!

Hoe anders had het kunnen lopen, het is echt maar net wie je treft dus hoe je leven loopt...
Jee Bam... jij bent echt aan een gedaanteverandering bezig he. Ik vind het wel superleuk dat je wat meer van jezelf laat zien

*en waarschijnlijk komt Floor nu met de opmerking: IK NIET *
Bianca ik geloof dat iemand anders nu deze opmerking maakte.. maar ik had inderdaad hetzelfde kunnen zeggen.

Wat een onwijs gave cadeaumoeder heb je dan zeg.. jeetje.. dat is nog eens b*llen hebben zeggen ze dan.. Petje af voor haar Geen wonder dat je zoveel met haar op hebt.. en goed dat je vader dat heeft ingezien.
quote:schaap1001 schreef op 15 december 2009 @ 21:46:

Mammalief je hebt me wel even aan het denken gezet met de niet zo subtiele hint..Denk maar ff hoor Sgapie maar doe geen gekke dingen he?
Dat is zeker waar Bam, en mn moeder was al 45 toen ze mn stiefvader leerde kennen, en vlak daarna mn vader zijn vrouw, dus eigenlijk was in 1 jaar ons gezin verdriedubbeld
quote:Bianca40 schreef op 15 december 2009 @ 21:45:

Haaai Appeltje en Straatje!!!

Voortaan ff beter kijken wanneer je de deur wel of niet opendoet voor de visite hoor Appel! Bedankt voor je TASS! Die moet je erin blijven houden hoor!
Mammalief wat moet ik daar nu mee
quote:Bianca40 schreef op 15 december 2009 @ 21:46:

*en waarschijnlijk komt Floor nu met de opmerking: IK NIET *Nee hoor, met "jij bent gek!"
BAM... deze vraag was te verwachten natuurlijk... welk forum?
quote:schaap1001 schreef op 15 december 2009 @ 21:48:

Mammalief wat moet ik daar nu meeWat jij wilt.
Zeker weten Jacky, het is een topwijf!! Staat altijd klaar voor ons en voor mn moeder, he... ik word er weer helemaal warm van

voor mn cadeau/bonus-moeder
Ik wens iedereen nog een hele fijne avond..

Mijn kaarsje is voor vandaag bijna uit..

Welterusten voor iedereen en tot morgen.

quote:appeltjesgroen25 schreef op 15 december 2009 @ 21:49:

BAM... deze vraag was te verwachten natuurlijk... welk forum? De sneue-kneuzen-club Een lotgenoten-forum.
quote:Bianca40 schreef op 15 december 2009 @ 21:49:

Zeker weten Jacky, het is een topwijf!! Staat altijd klaar voor ons en voor mn moeder, he... ik word er weer helemaal warm van

voor mn cadeau/bonus-moederOok eentje voor jou lieverd
truste Jacky, slaap lekker
Truste Jacky... Slaap lekker (ik vind jou zooooo lief he)
Heeej BAM, poëet, goed gedicht!

Dag Jackyr! Weltrusten!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven