Het 3000 topic deel 11!

dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

dinsdag 15 december 2009 om 21:42
Trouwens Jacky... het klopt wat jij zei. Mn vader en stiefmoeder gaan onwijs goed om met mn moeder. Dat is niet altijd zo geweest hoor, eigenlijk pas sinds mn stiefmoeder in mn vaders leven kwam. Hij vertelde haar dat ie 3 kids had en ze zei zoiets van: Ben jij besodemieterd dat je daar geen contact mee hebt?? En is alles gaan regelen (ook financieel) om te zorgen dat ie (eindelijk) aan zn vaderplichten ging voldoen. Daar zijn mn vader én wij haar echt onwijs dankbaar voor! Anders had ie zich waarschijnlijk doodgezopen.
En mn moeder vond haar gelijk al heel aardig, lekker pittig wijffie
En mn moeder vond haar gelijk al heel aardig, lekker pittig wijffie
dinsdag 15 december 2009 om 21:45

dinsdag 15 december 2009 om 21:47
Bianca ik geloof dat iemand anders nu deze opmerking maakte.. maar ik had inderdaad hetzelfde kunnen zeggen.
Wat een onwijs gave cadeaumoeder heb je dan zeg.. jeetje.. dat is nog eens b*llen hebben zeggen ze dan.. Petje af voor haar Geen wonder dat je zoveel met haar op hebt.. en goed dat je vader dat heeft ingezien.
Wat een onwijs gave cadeaumoeder heb je dan zeg.. jeetje.. dat is nog eens b*llen hebben zeggen ze dan.. Petje af voor haar Geen wonder dat je zoveel met haar op hebt.. en goed dat je vader dat heeft ingezien.