Het algemene evaluatietopic

26-08-2020 16:12 228 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

om al onze andere topics wat overzichtelijker te houden en wat makkelijker voor onszelf openen we dit algemene evaluatie topic. Deze zal open gaan als we iets te evalueren hebben en als die periode voorbij is zetten we hem weer tijdelijk op slot tot er weer iets te evalueren valt.

We vinden dat het weer eens tijd wordt voor wat evaluatie dus openen we dit topic weer. De vraag die we nu voor jullie hebben, is wat vinden jullie waar op gemodereerd moet worden? Wat is in jullie ogen belangrijk? We lezen het weer graag!


Wij vonden het weer tijd om met jullie in overleg te gaan. Het gaat om het volgende: we krijgen geregeld stafjes vanuit bepaalde topics over off-topic. Voorbeelden: klimaatdiscussie in reistopics, discussie vlees-vega in zowel topics die over vleesgerechten gaan als topics waar het over veganisme en vegetarisme gaat, de hoeveelheid kinderen in zwangertopics al dan niet gekoppeld aan milieu, abortusdiscussies in topics over ongewenste zwangerschap.
Wat is jullie mening hierover en in hoeverre vinden jullie dat we hier wel of niet op moeten modereren?


Met vriendelijke groet,

De moderators.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-01-2023 14:57
52.30% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het prima zo. Het sneller ingrijpen bij racisme, meer communicatie met de mods en minder snel bannen voor 'onzinnige' dingen. Fijn.
Life is short. Eat dessert first.
Yup. Niets dan prei.
Murrmurr schreef:
26-08-2020 19:08
Yup. Niets dan prei.

:rofl:
Waarmee ik wil zeggen dat de mods preizenswaardig zijn. Daar getuigt het algemene ovulatietopic eens te meer van.
Ik zeg :cheer2:

Ik vind het beleid inclusief de manier van waarschuwen/bannen en de manier van communiceren erg positief en veel goed doen aan de sfeer op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Murrmurr schreef:
26-08-2020 19:10
Waarmee ik wil zeggen dat de mods preizenswaardig zijn. Daar getuigt het algemene ovulatietopic eens te meer van.
U is bedankt, ik ging gelijk kijken of ik per ongeluk ovulatie had geschreven. @(
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Murrmurr schreef:
26-08-2020 17:20
Niets dan .....
Ah, ik dacht dat het andijvie was. :biggrin:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
ModeratorViva schreef:
26-08-2020 20:32
U is bedankt, ik ging gelijk kijken of ik per ongeluk ovulatie had geschreven. @(
:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
ModeratorViva schreef:
26-08-2020 20:32
U is bedankt, ik ging gelijk kijken of ik per ongeluk ovulatie had geschreven. @(
Dit dus. Humor. Interactie. :kneel:
Ik vind het banbeleid beter, niet meer zo rigide. Maar vooral vind ik het leuk dat jullie -mods- meer van jullie zelf laten zien en dat er een leuke interactie is. Ik zeg, niets meer aan doen. :cheer2:
Ik ben blij dat racisme zo hard wordt aangepakt :yes:
Niq schreef:
26-08-2020 22:13
Ik ben blij dat racisme zo hard wordt aangepakt :yes:
Ben jij ook tegen?
Nee, harstikke voor.
Niq schreef:
26-08-2020 22:15
Nee, harstikke voor.
Tegen. Je bent tegen racisme.
Dan had je er racisme achter moeten zetten, nu koos ik zelf een woord uit :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
:hihi:
Life is short. Eat dessert first.
Je hebt het hart op de juiste plaats en dat is wat telt
prada schreef:
26-08-2020 22:06
Ik vind het banbeleid beter, niet meer zo rigide. Maar vooral vind ik het leuk dat jullie -mods- meer van jullie zelf laten zien en dat er een leuke interactie is. Ik zeg, niets meer aan doen. :cheer2:
YepZ, eens hiermee en met de algemene strekking van de reacties! Erg fijn dat het creëren van een goede sfeer voor dit forum weer van belang is, in tegenstelling tot de indruk die de afgelopen jaren gewekt werd.

Het is soms nog wat zoeken naar de balans tussen 'ingrijpen' en dingen overlaten aan forummers onderling, maar ook daarin is interactie belangrijk en ik heb het vertrouwen dat dat met de tijd wel goedkomt.
Niets dan hulde!

Waarom is dit topic niet sticky?
Alle reacties Link kopieren Quote
Helemaal eens met voorgaande berichten, niets dan prei! :rofl:
Such fun!1
Ik ben er blij mee, ik werd doodziek van dat verkapte racisme op VF, vrijheid van mening is niet iets waar iedereen mee om kan gaan.
Afbeelding
DS1971 schreef:
26-08-2020 16:19
Ik vind eigenlijk dat het leeghalen van de OP gewoon niet moet kunnen, dan wel na het leeghalen gewoon dient te worden teruggezet. Wil je niet dat mensen het kunnen lezen, zet het dan niet online.

Je weet wat het woord evaluatie betekent?

(kijk: overig/vraag-het-de-mods-deel-2/list_messages/464410)
Ik ben ook dik tevreden.

Heerlijk dat de cryptoracisten nu eindelijk eens worden aangepakt, en dat een reeks kleine kutvergrijpjes niet meer automatisch leidt tot een maand of een perma.

Ook heel fijn dat er nu gewoon met de mods te praten valt.

Gaat zo door en gij zult spinazie eten!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Het forumt een stuk prettiger op deze manier.


Wat vinden jullie er zelf van ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven