Hoe bankpasje pakken

31-12-2018 00:03 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is hier in huis weer wat stoms gebeurt :rrr:
Mijn bankpasje is gevallen tussen een muur en een houten paneel. Er is dus ruimte genoeg dat het pasje vrolijk ongeveer 70 centimeter naar beneden viel, maar geen ruimte om hem te zien (laat staan te pakken).

Aan 1 zijkant van het paneel zit een heeeel klein spleetje (klinkt een beetje gek) en ik heb er net met stevig papier in lopen rommelen en ik heb ook de stofzuiger erop gezet.
Wat kan ik voor heeeel duns gebruiken om ernaar te graaien?Spleet is echt maar een halve centimeter ofzo.
Oh ik baal zo :@@:
Claudia2010 schreef:
31-12-2018 00:15
Kan niet, is onderdeel van de trap :'(
Als je wil kan alles :proud:
Heb je al een staatslot gekocht?
Yasna schreef:
31-12-2018 00:13
Snap ik :rofl:

Laat je weten als het gelukt is?
Ja doe ik! Ik ga door tot het bittere eind! En mijn vriend maar zeggen; kan niet, lukt niet.. daar word ik helemaal fel en dwars van :whip:
Nemaìn’ schreef:
31-12-2018 00:18
Als je wil kan alles :proud:
Heb je al een staatslot gekocht?
Check! :D
Claudia2010 schreef:
Ben ik de enige die nieuwsgierig is hoe die situatie er precies uitziet :O
Voor iedereen een groene tuin
Heb je toevallig zo'n spuitbusje lucht in huis? Misschien kan je hem dan er tussen uit blazen.
Die kun je ook in een platte haak buigen, dan hopen dat je eerst achter die pas langs steekt om vervolgens die ijzerdraad weer naar je toe te trekken, met het idee dat de platte haak dan de kaart meetrekt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
31-12-2018 00:16
:proud:

Onwaarschijnlijk goed gemikt voor per ongeluk! Dat moet gezegd worden.
Echt! Stomme dingen doen ben ik echt een topper in :lol:
Claudia2010 schreef:
31-12-2018 00:18
Ja doe ik! Ik ga door tot het bittere eind! En mijn vriend maar zeggen; kan niet, lukt niet.. daar word ik helemaal fel en dwars van :whip:

Hahaha, snap ik.

Dan word je nóg fanatieker! :rofl:
GroenTuintje schreef:
31-12-2018 00:20
Ben ik de enige die nieuwsgierig is hoe die situatie er precies uitziet :O
Morgen maak ik een foto
Tuinslang erop, komt ie vanzelf boven drijven.
Damned if I don’t
Claudia2010 schreef:
31-12-2018 00:22
Morgen maak ik een foto
Ben benieuwd, hopelijk heb je die pas er dan toch uitgekregen.
Voor iedereen een groene tuin
ViezeHond schreef:
31-12-2018 00:24
Tuinslang erop, komt ie vanzelf boven drijven.
:rofl:
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
Claudia2010 schreef:
Alles kan eraf
Cum non tum age
Ik heb geen tips maar ik wil dit topic graag volgen omdat ik heeel benieuwd ben of het je gaat lukken! En ik snap dat je zo fanatiek bent, zou ik ook hebben!
Claudia2010 schreef:
31-12-2018 00:21
Echt! Stomme dingen doen ben ik echt een topper in :lol:
Ach, ik ben afgelopen week al 3x mijn sleutels verloren (1x bij de fietsenmaker, 1x bij de Lidl en vandaag bij de Jumbo). Ik vond ze wel alle drie de keren terug trouwens. Misschien moet ik ook gauw een staatslot kopen. :proud:
Oh, zo herkenbaar.. Kan niet bestaat niet!

Heb je al iets uitgeprobeerd? :cheer2:
Lach hard, duik diep, kom terug..
bumbly schreef:
31-12-2018 00:30
Oh, zo herkenbaar.. Kan niet bestaat niet!

Heb je al iets uitgeprobeerd? :cheer2:
Nee, zit naast dat spleetje te mediteren. ;-D
Heel mindfull en een zen ervaring op zich.
enn wijzigde dit bericht op 31-12-2018 00:32
9.58% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik denk dat n ijzerdraadje met plakband eraan t beste werkt, of eigenlijk 2 ijzerdraden. Ik zou ook dat pasje eruit willen hebben.
Cum non tum age
En als je zo'n zuigmondje op de stang van je stofzuiger zet?
Zo'n spitse?
Als dat staatslot écht een geluksnummer is zou je het kunnen gebruiken aan je tape-hengel. Helemaal omwikkelen met dubbelzijdige tape.
:proud:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oh hemel, ik :heart: van dit soort topics! Alles wat ik je wilde aanraden is al genoemd door anderen, dus eigenlijk is dit een verkapte TVP. Ik wil weten hoe het afloopt!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
noa schreef:
31-12-2018 00:31
Ik denk dat n ijzerdraadje met plakband eraan t beste werkt, of eigenlijk 2 ijzerdraden. Ik zou ook dat pasje eruit willen hebben.
Goede! En dan die wat verder van elkaar en dáár het dubbelzijdige tape tussen plakken. Meer plak kans!
:popcorn:
Hasse88 schreef:
31-12-2018 00:38
Oh hemel, ik :heart: van dit soort topics! Alles wat ik je wilde aanraden is al genoemd door anderen, dus eigenlijk is dit een verkapte TVP. Ik wil weten hoe het afloopt!
Het is net mcgyver
Afbeelding
Enn schreef:
31-12-2018 00:40
Goede! En dan die wat verder van elkaar en dáár het dubbelzijdige tape tussen plakken. Meer plak kans!
Alleen uitkijken dat het niet allemaal tussen de muur blijft plakken ;-D
Lach hard, duik diep, kom terug..
bumbly schreef:
31-12-2018 00:45
Alleen uitkijken dat het niet allemaal tussen de muur blijft plakken ;-D
:HA:

Een echte McG overkomt dat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven