Hoe bankpasje pakken
maandag 31 december 2018 om 00:03
Er is hier in huis weer wat stoms gebeurt
Mijn bankpasje is gevallen tussen een muur en een houten paneel. Er is dus ruimte genoeg dat het pasje vrolijk ongeveer 70 centimeter naar beneden viel, maar geen ruimte om hem te zien (laat staan te pakken).
Aan 1 zijkant van het paneel zit een heeeel klein spleetje (klinkt een beetje gek) en ik heb er net met stevig papier in lopen rommelen en ik heb ook de stofzuiger erop gezet.
Wat kan ik voor heeeel duns gebruiken om ernaar te graaien?Spleet is echt maar een halve centimeter ofzo.
Oh ik baal zo
Mijn bankpasje is gevallen tussen een muur en een houten paneel. Er is dus ruimte genoeg dat het pasje vrolijk ongeveer 70 centimeter naar beneden viel, maar geen ruimte om hem te zien (laat staan te pakken).
Aan 1 zijkant van het paneel zit een heeeel klein spleetje (klinkt een beetje gek) en ik heb er net met stevig papier in lopen rommelen en ik heb ook de stofzuiger erop gezet.
Wat kan ik voor heeeel duns gebruiken om ernaar te graaien?Spleet is echt maar een halve centimeter ofzo.
Oh ik baal zo
maandag 31 december 2018 om 01:36
"En jij zei dat het niet zou lukken!"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 31 december 2018 om 01:44
maandag 31 december 2018 om 02:15
Ik lig op bed.. was uitgeput in slaap gevallen en ik kon ook niks meer doen omdat ‘iedereen’ wilde slapen.
Lig nu geruisloos te gieren om jullie reacties
Ik kan nu echt niks doen, maar morgen ga ik weer aan de slag.
Eerst op zoek naar zo’n ijzeren kleding hanger. Hopelijk lukt dat erin te porren, het is echt heel erg smal, plakband erop lukt echt niet.
Nou, tot morgen!
Lig nu geruisloos te gieren om jullie reacties
Eerst op zoek naar zo’n ijzeren kleding hanger. Hopelijk lukt dat erin te porren, het is echt heel erg smal, plakband erop lukt echt niet.
Nou, tot morgen!
maandag 31 december 2018 om 02:28
Oh hou op schei uitMevrouwJack schreef: ↑31-12-2018 01:21Beetje zo'n badmintonshuttle moment zoals bij ons vroeger in de tuin. Shuttle in de boom. Met racket ernaar gooien. Shuttle en racket in de boom. Shuttle en twee rackets in de boom. Shuttle, twee rackets en voetbal in de boom...
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
maandag 31 december 2018 om 06:05
Stomerij in de buurt? Ik krijg Mn kleren daar altijd op van die ijzeren hangertjes terug.Claudia2010 schreef: ↑31-12-2018 02:15Ik lig op bed.. was uitgeput in slaap gevallen en ik kon ook niks meer doen omdat ‘iedereen’ wilde slapen.
Lig nu geruisloos te gieren om jullie reacties![]()
Nou, tot morgen!
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
maandag 31 december 2018 om 08:52
Ik heb ijzerdraad gevonden, dit was iets te dun, dus gevlochten tot ik de juiste dikte en sterkte had. Heb nu lopen poeren en poeren, het spleetje onderin is te smal en ik heb het idee dat er een open ruimte achter het paneel is waardoor het pasje mogelijk plat op de grond ligt. Het gaat hem echt niet worden..
Het is het portaaltje op zolder, er zit een paneel van de trap en achter dat paneel zit de constructie van het kamertje wat is gecreëerd. Tussen het paneel en de muur (gipsplaat) zit dus die ruimte (spleet). Het pasje lag op paneel (waarom, tja waarom, gewoon stom) Zou ik nu 100 keer proberen dat pasje erin te krijgen dan gaat het me niet lukken. Maar gisteren was mijn ‘lucky day’
We hebben nu dus een tijdscapsule achter gelaten en als ons huis ooit gesloopt wordt zien ze een heel oud pasje tussen schot en paneel.
Nou... Ik ga maar een nieuw pasje bestellen!
Fijne jaarwisseling en ik heb erg om jullie moeten lachen!
Het is het portaaltje op zolder, er zit een paneel van de trap en achter dat paneel zit de constructie van het kamertje wat is gecreëerd. Tussen het paneel en de muur (gipsplaat) zit dus die ruimte (spleet). Het pasje lag op paneel (waarom, tja waarom, gewoon stom) Zou ik nu 100 keer proberen dat pasje erin te krijgen dan gaat het me niet lukken. Maar gisteren was mijn ‘lucky day’
We hebben nu dus een tijdscapsule achter gelaten en als ons huis ooit gesloopt wordt zien ze een heel oud pasje tussen schot en paneel.
Nou... Ik ga maar een nieuw pasje bestellen!
Fijne jaarwisseling en ik heb erg om jullie moeten lachen!
maandag 31 december 2018 om 08:56
Maar goed dat ik dit topic vanmorgen lees, anders had ik de hele nacht liggen verzinnen wat een goede oplossing zou zijn. Kan het bankpasje via de zijkant eruit of alleen via de bovenkant? Oftewel, als je via de bovenkant er iets in laat zakken 'm naar de zijkant kan duwen? Dan vind ik de rolmaat een goeie. Plakspul komt zelf vast te zitten.
O laat maar....
O laat maar....
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 08:58
Reden: Net te laat met mijn reactie. Arm pasje...
Reden: Net te laat met mijn reactie. Arm pasje...
2.42% gewijzigd
maandag 31 december 2018 om 09:05
maandag 31 december 2018 om 09:08
Dat ziet eruit als een lastige situatie
Voor iedereen een groene tuin
maak er een mooie bal ( goed kauwen!! ) van en zet dit op de breinaald, wedden dat je het er zo tussen uit heb?