Hoe bankpasje pakken
maandag 31 december 2018 om 00:03
Er is hier in huis weer wat stoms gebeurt
Mijn bankpasje is gevallen tussen een muur en een houten paneel. Er is dus ruimte genoeg dat het pasje vrolijk ongeveer 70 centimeter naar beneden viel, maar geen ruimte om hem te zien (laat staan te pakken).
Aan 1 zijkant van het paneel zit een heeeel klein spleetje (klinkt een beetje gek) en ik heb er net met stevig papier in lopen rommelen en ik heb ook de stofzuiger erop gezet.
Wat kan ik voor heeeel duns gebruiken om ernaar te graaien?Spleet is echt maar een halve centimeter ofzo.
Oh ik baal zo
Mijn bankpasje is gevallen tussen een muur en een houten paneel. Er is dus ruimte genoeg dat het pasje vrolijk ongeveer 70 centimeter naar beneden viel, maar geen ruimte om hem te zien (laat staan te pakken).
Aan 1 zijkant van het paneel zit een heeeel klein spleetje (klinkt een beetje gek) en ik heb er net met stevig papier in lopen rommelen en ik heb ook de stofzuiger erop gezet.
Wat kan ik voor heeeel duns gebruiken om ernaar te graaien?Spleet is echt maar een halve centimeter ofzo.
Oh ik baal zo
maandag 31 december 2018 om 09:14
Nee dat gaat me te ver. Lag er iets onvervangbaars dan wel, nu ga ik nieuw pasje aanvragen.
maandag 31 december 2018 om 09:17
Dat zou ik er niet voor over hebben maar gewoon een nieuw pasje bestellen.
maandag 31 december 2018 om 10:11
Thanks, maar ik heb een soort van andere achternaam gebruiktmayolijn28 schreef: ↑31-12-2018 09:19Jammer dat het niet gelukt is![]()
Ps: ik denk dat je voor- en achternaam zichtbaar zijn als je op de link klinkt.
maandag 31 december 2018 om 10:17
Oke
maandag 31 december 2018 om 10:41
Goed idee
maandag 31 december 2018 om 12:13
maandag 31 december 2018 om 12:29
Je geeft het gewoon op... slap hoor...Claudia2010 schreef: ↑31-12-2018 08:52Ik heb ijzerdraad gevonden, dit was iets te dun, dus gevlochten tot ik de juiste dikte en sterkte had. Heb nu lopen poeren en poeren, het spleetje onderin is te smal en ik heb het idee dat er een open ruimte achter het paneel is waardoor het pasje mogelijk plat op de grond ligt. Het gaat hem echt niet worden..
Het is het portaaltje op zolder, er zit een paneel van de trap en achter dat paneel zit de constructie van het kamertje wat is gecreëerd. Tussen het paneel en de muur (gipsplaat) zit dus die ruimte (spleet). Het pasje lag op paneel (waarom, tja waarom, gewoon stom) Zou ik nu 100 keer proberen dat pasje erin te krijgen dan gaat het me niet lukken. Maar gisteren was mijn ‘lucky day’![]()
We hebben nu dus een tijdscapsule achter gelaten en als ons huis ooit gesloopt wordt zien ze een heel oud pasje tussen schot en paneel.
Nou... Ik ga maar een nieuw pasje bestellen!
Fijne jaarwisseling en ik heb erg om jullie moeten lachen!![]()
maandag 31 december 2018 om 14:13
De enig manier die ik zie is de reling bovenop omhoog tikken en het paneel eruit schuiven. Of het paneel rondom wegzagen zodat je de muur ziet. Hoop werk voor een pasje.
Zou hem lekker laten zitten en voor de zekerheid de spleet aan bovenkant dichtkitten zodat er verder niets meer achter kan glijden.
Zou hem lekker laten zitten en voor de zekerheid de spleet aan bovenkant dichtkitten zodat er verder niets meer achter kan glijden.
maandag 31 december 2018 om 14:53
Huh? Een paneel dat zo los zit dat je er achter kunt onderdeel van een trap?
Kan me er niets bij voorstellen. foto?
maandag 31 december 2018 om 14:56
Aha. Met de multitool de bovenkant losmaken van de onderkant. Paneel er uit, pasje pakken en paneel met montage kit er weer in plakken.
maandag 31 december 2018 om 15:24
Claudia2010 schreef: ↑31-12-2018 08:52Ik heb ijzerdraad gevonden, dit was iets te dun, dus gevlochten tot ik de juiste dikte en sterkte had. Heb nu lopen poeren en poeren, het spleetje onderin is te smal en ik heb het idee dat er een open ruimte achter het paneel is waardoor het pasje mogelijk plat op de grond ligt. Het gaat hem echt niet worden..
Het is het portaaltje op zolder, er zit een paneel van de trap en achter dat paneel zit de constructie van het kamertje wat is gecreëerd. Tussen het paneel en de muur (gipsplaat) zit dus die ruimte (spleet). Het pasje lag op paneel (waarom, tja waarom, gewoon stom) Zou ik nu 100 keer proberen dat pasje erin te krijgen dan gaat het me niet lukken. Maar gisteren was mijn ‘lucky day’![]()
We hebben nu dus een tijdscapsule achter gelaten en als ons huis ooit gesloopt wordt zien ze een heel oud pasje tussen schot en paneel.
Nou... Ik ga maar een nieuw pasje bestellen!
Fijne jaarwisseling en ik heb erg om jullie moeten lachen!![]()
Tot volgend jaar.
Was leuk om te lezen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
maandag 31 december 2018 om 17:26
Dit.
Ik was doorgegaan!