Hoe bankpasje pakken
maandag 31 december 2018 om 00:03
Er is hier in huis weer wat stoms gebeurt
Mijn bankpasje is gevallen tussen een muur en een houten paneel. Er is dus ruimte genoeg dat het pasje vrolijk ongeveer 70 centimeter naar beneden viel, maar geen ruimte om hem te zien (laat staan te pakken).
Aan 1 zijkant van het paneel zit een heeeel klein spleetje (klinkt een beetje gek) en ik heb er net met stevig papier in lopen rommelen en ik heb ook de stofzuiger erop gezet.
Wat kan ik voor heeeel duns gebruiken om ernaar te graaien?Spleet is echt maar een halve centimeter ofzo.
Oh ik baal zo
Mijn bankpasje is gevallen tussen een muur en een houten paneel. Er is dus ruimte genoeg dat het pasje vrolijk ongeveer 70 centimeter naar beneden viel, maar geen ruimte om hem te zien (laat staan te pakken).
Aan 1 zijkant van het paneel zit een heeeel klein spleetje (klinkt een beetje gek) en ik heb er net met stevig papier in lopen rommelen en ik heb ook de stofzuiger erop gezet.
Wat kan ik voor heeeel duns gebruiken om ernaar te graaien?Spleet is echt maar een halve centimeter ofzo.
Oh ik baal zo
maandag 31 december 2018 om 00:52
maandag 31 december 2018 om 01:03
Er daarna mee pinnen zal waarschijnlijk wat lastiger worden. Yay voor contactloos betalen en het gedichte gat......en de rest van het huis.Anoniempje2050 schreef: ↑31-12-2018 00:49
Verf er in gieten, dan komt het langzaam omhoog en dicht je gelijk het gat.
enn wijzigde dit bericht op 31-12-2018 01:04
8.99% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 31 december 2018 om 01:04
Nemain: Je hebt op 27-12 om 23.20 een reactie geplaatst waar ik een foto van gemaakt heb, tot nu toe lees ik het iedere dag weer even als geheugensteuntje. Ik laat mezelf vrij, bedankt voor je woorden, ook al waren ze niet aan mij gericht helpt het me toch momenteel.
(Ik zocht al naar een manier om je dit te vertellen en het is gelijk een tvp want ooooo.... dat pasje moet en zal eruit! Win-win dus)
(Ik zocht al naar een manier om je dit te vertellen en het is gelijk een tvp want ooooo.... dat pasje moet en zal eruit! Win-win dus)
maandag 31 december 2018 om 01:05
nimue_iparis schreef: ↑31-12-2018 01:04Nemain: Je hebt op 27-12 om 23.20 een reactie geplaatst waar ik een foto van gemaakt heb, tot nu toe lees ik het iedere dag weer even als geheugensteuntje. Ik laat mezelf vrij, bedankt voor je woorden, ook al waren ze niet aan mij gericht helpt het me toch momenteel.![]()
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 31 december 2018 om 01:21
Beetje zo'n badmintonshuttle moment zoals bij ons vroeger in de tuin. Shuttle in de boom. Met racket ernaar gooien. Shuttle en racket in de boom. Shuttle en twee rackets in de boom. Shuttle, twee rackets en voetbal in de boom...
Tjezus, wat vals
maandag 31 december 2018 om 01:22
We zijn al bij de probleemanalyse volgens mij.
Tjezus, wat vals
maandag 31 december 2018 om 01:22
MevrouwJack schreef: ↑31-12-2018 01:21Beetje zo'n badmintonshuttle moment zoals bij ons vroeger in de tuin. Shuttle in de boom. Met racket ernaar gooien. Shuttle en racket in de boom. Shuttle en twee rackets in de boom. Shuttle, twee rackets en voetbal in de boom...
Ja!
maandag 31 december 2018 om 01:24
boom omgehaktMevrouwJack schreef: ↑31-12-2018 01:21Beetje zo'n badmintonshuttle moment zoals bij ons vroeger in de tuin. Shuttle in de boom. Met racket ernaar gooien. Shuttle en racket in de boom. Shuttle en twee rackets in de boom. Shuttle, twee rackets en voetbal in de boom...
kwestie van: operatie gelukt, patiënt overleden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 31 december 2018 om 01:28
maandag 31 december 2018 om 01:31
*Met verwilderde haren, bezweet voorhoofd en kats hysterische huisdieren om zich heen*MevrouwJack schreef: ↑31-12-2018 01:28Ik zie to inmiddels ook triomfantelijk met een bankpas in de ene en een bijl in de andere hand in de gang zitten, tussen de resten van wat ooit een monumentale trap was.
En dan komt het moment dat ze beseft dat ze vriend morgen wat uit te leggen heeft......
maandag 31 december 2018 om 01:32
Haha, likje verf erover, zie je niks meer vanMevrouwJack schreef: ↑31-12-2018 01:28Ik zie to inmiddels ook triomfantelijk met een bankpas in de ene en een bijl in de andere hand in de gang zitten, tussen de resten van wat ooit een monumentale trap was.
Cum non tum age