Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
wat een lieverd!

mijn ouwe straatbeestje wilde ook niemand hebben. Zat al meer dan een jaar vast, nadat hij godmagwetenhoelang had rondgezworven. de advertentie zei dat dit een kat was die je in de vensterbak moest zetten en af en toe afstoffen, zou hooguit nog een jaar meegaan. vooral niet te veel van verwachten.

ik heb gebeld, en gemeld dat ik hem wilde, maar wel eerst ff moest verbouwen. geen probleem, werd me verteld, volgende maand zit ie er heus nog wel.

en het is me toch een leuke kat. hij lijkt heel wereldwijs!
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 12:42:

Maare misschien maar even een change of subject voor Ikea voordat onze haarballen haar wegjagen uit dit topic? Wat kunnen we voor je betekenen om je verblijf hier wat aangenamer te maken?Oh, ja indeed ^^ . Sorry Ikea!
quote:melbrw schreef op 20 juli 2015 @ 12:44:

en het is me toch een leuke kat. hij lijkt heel wereldwijs!Pareltjes kunnen het zijn he?
Enora dat wasfilmpje is echt by far het schattigste kattenfilmpje wat ik ooit heb mogen aanschouwen. Bedankt voor het delen
Dank, Dank . Ik was ook zo trots op mn rooie! Krijg letterlijk een brok in mn keel als ik er naar kijk ^^. Hij kan niet met andere katten Mijn AARS!
alleen nog deze week werken!

wacken open air, here I come!!!
Oeh, lekker vakantie Mel? En wat is Wacken?
~doet de rockerhand~ Wacken staat nog wel op mijn bucketlist, helaas is manlief niet zo van de festivals omdat ie van het gehang en gesta pijn in zijn rug krijgt na een uurtje.
Ah, een festival duidelijk. Cool hoor! Ik ben nog nooit naar een *echt* festival geweest . Ik trek mensenmassa's vrij slecht. Toch wil ik het wel een keer meemaken.
Ik trek massa's alleen als er ruimte is en je niet hutje mutje op elkaar gepakt staat zoals in een volle trein. Maar mijn man is ook zo. Alhoewel ik die laatst wel mee heb gekregen naar een rock n roll festival.
Dames, ik heb me onwijs vermaakt met jullie maar het wordt helaas tijd om wat in mn huis zwijnenstal te gaan doen .

Tot später!
Ja ik hik er ook tegenaan het is hier ondanks dat we al 2 x alles hebben afgesopt een stofnest na dat geklus. Waar het allemaal vandaan komt geen idee
Ik kom je wel weer even van je werk afhouden Grump! Mijn bezoek is inmiddels weer vertrokken.

En voor de niet kat liefhebber .

Ik weet niet wat ik heb. Ik zit alweer in te storten. Maar ja ik zit ook nog steeds aan de medicatie volgens mij wordt je daar ook niet echt heel fijn van in je bol. Ik ben te jong voor het willen van een middagdutje
Haaaaaaaaaahahaha die hond!!!
Love is weer weg. Ik ben benieuwd tot waar ze gekomen is met bijlezen. Waarschijnlijk lees ik morgen een quote waaronder staat "grrr je filmpjes doen het wéér niet"
Knuffel Grump. Is er iets waarmee we je kunnen opvrolijken? Misschien heel oppervlakkig maar neem lekker een warme douche en ga daarna in je badjas despicable me kijken ?
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:23:

Ik weet niet wat ik heb. Ik zit alweer in te storten. Maar ja ik zit ook nog steeds aan de medicatie volgens mij wordt je daar ook niet echt heel fijn van in je bol. Ik ben te jong voor het willen van een middagdutje Ik lig ook op bed . Iedere middag een dutje te doen. Ik ben 31, ik weet niet hoe oud jij bent maar er zijn vast nog jongere mensen die het nodig hebben.
Ze zijn aan het minecraften. Inclusief mijn man! Maar ik kan op mijn laptop wel wat aanzwengelen.

Is het heel fout dat ik door die docu van gister ineens toch erover denk om eens een aflevering van My Little Pony: friendship is magic aan te zetten?

Een kopje gezelligheid voor jullie .
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 13:25:

Knuffel Grump. Is er iets waarmee we je kunnen opvrolijken? Misschien heel oppervlakkig maar neem lekker een warme douche en ga daarna in je badjas despicable me kijken ?Minions!

quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 13:28:

Ze zijn aan het minecraften. Inclusief mijn man! Maar ik kan op mijn laptop wel wat aanzwengelen.

Is het heel fout dat ik door die docu van gister ineens toch erover denk om eens een aflevering van My Little Pony: friendship is magic aan te zetten?

Die docu heb ik even gemist, maar ik kijk regelmatig tekenfilms. Ook die mierzoete.

Op dit moment heb ik Harry Potter aan staan. Mijn schoonmaak films. Ken ze zo goed dat ik ze niet meer hoef te zien om me ermee te vermaken.
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 13:27:

[...]

Ik lig ook op bed . Iedere middag een dutje te doen. Ik ben 31, ik weet niet hoe oud jij bent maar er zijn vast nog jongere mensen die het nodig hebben.

32 maar hey afgelopen vrijdag EMDR sessie gehad, blaasontsteking, hormonaal gerommel. (oftewel ik ben een zielige huilie)

Man is al weken naar de Stronghold op zoek in Minecraft om de Enderdraak te kunnen verslaan. Heeft ie m ein de luk gevonden zat het ding recht onder zijn huis hij had dus alleen maar recht naar beneden hoeven graven. Mag ik dat stiekem leuk leedvermaak vinden?
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 13:29:

[...]

Die docu heb ik even gemist, maar ik kijk regelmatig tekenfilms. Ook die mierzoete.

Op dit moment heb ik Harry Potter aan staan. Mijn schoonmaak films. Ken ze zo goed dat ik ze niet meer hoef te zien om me ermee te vermaken.

Ik vind harry potter ook leuk maar dan liever lezen of luisteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven